آشپزی آسان و خاطره انگیز با ایزی پز

تهیه غذا ایزی پز پنج شنبه 19 اسفند 1395

مادرها و خانم های خانه عمده وقتشون باید به فکر شام چی بپزند باشند و یا صرف نوشتن منو هفتگی با در نظر گرفتن سلیقه تک تک اعضای خانواده کنن و درنهایت بازهم میرسن به همون غذاهای تکراری که برای درست کردن یا خرید مواد اولیه و پخت اون ها زمان زیادی باید صرف شه. گاها هم دیده میشه بعد از آماده سازی، طعم آن باب طبع اعضا خانواده نیست حتی خیلی وقت ها دوست دارن دست به پخت غذاهای هیجان انگیز بزنن ولی مواد اولیه اون غذا رو توی خونه ندارن و از درست کردنش منصرف میشن، شاید هم بعضی از خانم ها اعتمادبه نفس تست پختن غذای جدید رو ندارن یا باورشون شده که دست پخت خوبی ندارن و همه این دلایل باعث میشه از کنسروها، غذاهای نیمه آماده و منجمد شرکتی استفاده کنند یا بر اثر بی حوصلگی و یا علاقه به تست غذاهای تازه و جدید سراغ فست فود ها رستوران های بی کیفیت بروند.

آشپزی اسان

لذت آشپزی با ایزی پز

ایزی پزی ها، یک کسب و کار نوپا هستند که میخواهند لذت آشپزی آسان را به شما بدهند، با چند کلیک ساده به شما کمک می کنند تا در زمان کوتاه و بدون دردسر خرید غذاهای خوشمزه و سالم بپزید. سرآشپزهای ایزی پز هر هفته منویی متنوع از غذاهایی جدید و با قیمت مناسب برای شما آماده و به همراه دستور پخت روی سایتشون قرار میدن. شما با سر زدن به وبسایتشون غذایی که دوست دارید رو به سبد خریدتون اضافه می کنید و در بازه زمانی که مشخص کردید یک بسته به آدرس شما رایگان ارسال می کنن. این جعبه غذایی که براتون ارسال می کنن با بقیه غذاهایی که از رستوران سفارش میدید فرق داره چون ایزی پز ی ها مواد اولیه تهیه اون غذا رو براتون ارسال کردن تا شما بدون صرف وقت و انرژی اضافی برای تهیه مواد اولیه تنها ذهنتون رو به لذآشپزی متمرکز کنید و در دنیای طعم های جدید غرق شید و دیگه خبری از حالا چی درست کنم نباشه.

آشپزی اسان 1

چرا آشپزی با ایزی پز لذت بخش تره؟

1) با ایزی پز دیگر مشکل «شام چی بخوریم؟» را ندارید چون ایزی پز هر هفته براتون چند تا پیشنهاد جدید و غیرتکراری داره.

2) با ایزی پز غذایی بامهارت یک سرآشپز می پزید حتی اگر تابه حال فقط نیمرو پخته باشید چون دستورپخت های سرآشپزهای ما ساده، مرحله به مرحله و به همراه عکس و توضیحات کامل است.

3) با ایزی پز به خودتان بیشتر اهمیت بدهید و سالم بمانید چون از سلامت مواد اولیه ای که با آن ها غذا می پزید اطمینان دارید و نگرانی بابت مواد نگهدارنده و یخ زده و بی کیفیت ندارید.

4) با ایزی پز ماجراجوی طعم ها و غذاهای جدیدی می شوید که در هیچ رستورانی پیدا نمی شود و غذاهایی هیجان انگیز از شهرهای مختلف ایران و جهان با مواد اولیه خاص و جدید میل کنید.

5) با ایزی پز بجای خرید پردردسر روزانه می توانید وقتتون رو صرف خانواده، ورزش و استراحت کنید چون ایزی پز به جای شما مواد اولیه غذاتون رو دست چین می کند و درب منزل بدون هزینه حمل تحویل می دهد.

6) با ایزی پز به جیب خودتون خدمت کنید چون ایزی پز همه مواد را اندازه گیری شده برای شما می فرستد و دیگر از انبارش و دورریز مواد خبری نیست. از همه این ها گذشته از هزینه رفت وآمد و خریدهای اضافی غیرضروری و پشیمان کننده بعد از رفتن به یک فروشگاه هم آسوده می شوید.

7) با ایزی پز هفته ای دو سه شب باهم دیگر محیط خانه را صمیمی کنید. بسته های شگفت انگیز غذا که درب منزل تحویل می گیرید ناخودآگاه همسر و بچه ها رو کنجکاوانه به آشپزخانه می آورد و چون مدت پخت کوتاه است افراد باهم سی تا چهل دقیقه غذایی می پزند و سر میز در مورد تجربه خود صحبت می کنند و این

آشپزی آسان 2

پیشنهاد ویژه ایزی پز برای شما

مدت لحظه های نایابی در زندگی امروز همه ماست. اعتقادداریم بوی غذا در منزل و انرژی عاشقانه ای که در هنگام پخت در غذا ذخیره می شود ارمغان لذتی است که باید آن را در خانه ها داشته باشیم و بچه ها با آن غریبه نشوند. اگه دوست دارین این سرویس خوشمزه رو امتحان کنید ایزی پزی ها به پاس اعتمادتون برای اولین سفارشتون کد تخفیف 50% در نظر گرفته که با عضویت از این صفحه براتون ارسال میشه: www.easypaz.com/hamgardi

پس کافیه همین حالا به سایتشون سر بزنید و هیجان انگیزترین غذاهای زندگی تون رو بپزید و میل کنید.

وب سایت ایزی پز: www.easypaz.com
ایزی پز در اینستاگرام: www.instagram.com/easypaz
ایزی پز در تلگرام: www.telegram.me/easypaz

آشپزی اسان 3

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

چگونه سفری خاطره انگیز داشته باشیم؟

ز. نیرومند ، چهارشنبه 13 شهریور 1398

در این بخش نکاتی را بیان می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید سفر خاطره انگیزی را تجربه نمایید.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :