معروف ترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی را بشناسید

الهام یاوری پنج شنبه 12 اسفند 1395

آمریکای جنوبی یکی از زیباترین حوزه های طبیعت گردی و جهانگردی را در خود جای داده است. اگرچه اغلب این جذابیت ها دور از دسترس هستند و سفر به آن ها آنچنان که باید به گردشگران تور مسافرتی پیشنهاد نمی شود اما اگر جز طبیعت گردان حرفه ای باشید می توانید با ترتیب دیدن تور طبیعت گردی از جذابیت های فوق العاده زیبای نواحی لذت ببرید و تور مسافرتی لذت بخشی را در بین بهترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی تجربه کنید. در مقاله برترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی با معروف ترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی آشنا خواهید شد.

معروف ترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی

1) Argentina

آرژانتین دومین کشور بزرگ دنیا است. این کشور با کشورهای شیلی، بولیوی، پاراگوئه و برزیل مرز مشترک دارد.این کشور در بین بهترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی به دلیل بهره مندی به طبیعت زیبا و حیات وحش منحصر به فرد معروفیتی جهانی دارد. بوینس آیرس به عنوان معروف ترین شهر آرژانتین شناخته می شود. این شهر پایتخت آرژانتین است. فرهنگ، سنت و مدرنیته را در هم آمیخته و مقصدی عالی برای تمام تورهای مسافرتی است. آرژانتین از جهت دیگر به دلیل بهره مندی به طبیعت فوق العاده زیبا معروف می باشد. می توانید در قالب تورطبیعت گردی از کوهستان های اطراف دیدن کنید و نهایت لذت را از تور طبیعت گردی خود ببرید.

 Argentina
آرژانتین

2) Uruguay

این کشور در سواحل غربی آتلانتیک واقع شده است. سواحل اوروگوئه با زیبایی ها و جذابیت خاص خود شهرتی بین المللی دارد. می توان در این کشور از انواع تفریحات آبی و ساحلی، دهکده های زیبای ماهیگیری و حیات وحش فوق العاده دیدن کرد. فرهنگ خاص و غنی این کشور آن را به عنوان یک کشور فوق العاده بین گردشگران تور مسافرتی معرفی کرد. رقص های سنتی، فستیوال های عمومی، موزیک های خاص و محلی همه و همه موجب شده که گردشگران تور مسافرتی این کشور را برای سفر انتخاب کنند.

 Uruguay
اروگوئه

3) Costa Rica

این کشور که در آمریکای مرکزی واقع شده از شمال با نیکاراگوئه و از جنوب با پاناما همسایه است. این کشور که از شرق به اقیانوس آرام منتهی می شود و از غرب به دریای کارائیب، طبیعتی فوق العاده دارد. این منطقه مملو است از آتشفشان های متعدد و دیدنی. 7 مورد از این آتشفشان ها همچنان فعال هستند و می توان فوران های آن ها را از نزدیک مشاهده کرد. کاستاریکا با آب و هوای مطبوع و گرمسیری خود گردشگران تورهای مسافرتی را به خود جذب می کند. از جهت دیگر سواحل فوق العاده این کشور برای گشت گذار در بین برترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی عالی به نظر می رسد.

Costa Rica
کاستاریکا

4) Cuba

این کشور به عنوان یکی از امن ترین کشورهای دنیا است و می تواند مقصد فو ق العاده ای برای آن دسته توریست هایی است که به تنهایی سفر می کنند. همین جریان موجب شده که این کشور مقصدی فوق العاده برای انواع تور مسافرتی است و گردشگران در قالب تور طبیعت گردی از جذابیت های شهری و همچنین طبیعت زیبای آن دیدن می کنند. این شهر از جهت دیگر سواحلی ناب و دیدنی دارد با انواع تفریحات آبی. می توانید تور طبیعت گردی ترتیب ببینید و از نقطه نقطه کوبا بازدید کنید. در تور مسافرتی خود جنگل های انبوه و زیبا را فراموش نکنید. این تجربه می تواند از عالی ترین بخش های سفر شما به کوبا باشد.

Cuba
کوبا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین مقاصد گردشگری لوکس و دنیایی از هیجان و آرامش

سحر ایمانی فر ، چهارشنبه 8 اسفند 1397

در این مطلب از همگردی به معرفی 11 مکان لوکس گردشگری با قیمت های بسیار پایین پرداخته شده است.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 15 فروردین 1396

    ما سه تا دوست صمیمی هستیم که دو سه باری به اینجاها سفر کردیم.ما عاشششققق سفریم.لطفا عکس هایی زیبا از جاهایی که نرفتیم بذارین....