بهترین اپلیکیشن های سفر | اپلیکیشن ایرانگردی فارسی زبان

به محض اینکه فصل تعطیلات برسه، اکثر خانواده ها به فکر سفر میفتن تا به جایی بکر و خوش آب و هوا برن. معمولا فرصت کم هست و نمیشه برنامه ریزی دقیقی هم در این مورد داشت. گوشی های هوشمندی که امروزه در دست همه دیده میشه، علاوه بر کاربردهایی که داره، میتونه براتون اپلیکیشن سفر مناسب به عنوان یه ابزار کاربردی، برای یافتن مکان های دیدنی، رستوران ها و یا هتل های مقصد هم باشه. نمونه از اپلیکیشین های سفر که شما روی موبایلتون نصب میکنین، نه تنها از نگرانی های مسافرت نجاتتون میده، بلکه موجب خوشگذرونی بیشتر هم میشه. اپلیکیشن ایرانگردی، علاوه بر معرفی دسترسی های هتل و مکان های دیدنی، تایم سفرتون رو سریع تر میکنه و ممکنه مخارج کلی رو هم کمی ارزون تر بکنه! برای اینکه خیالتون رو از بابت سفر راحت کنیم تا به هیچ مشکلی غیر قابل حلی بر نخورین، چند نمونه ای از بهترین اپلیکیشن های سفر به زبان فارسی و ایرانی رو بهتون معرفی میکنیم.

اپلیکیشن

1. همگردی ​بهترین و کاملترین اپلیکیشن گردشگری ایران

اپلیکیشن جامعی که به علاقه مندان به سفرو گردشگری امکان کشف مکان های جدید میده. همگردی جزو بهترین اپلیکیشن های سفر هست که مجموعه ای از جذابترین مکان ها، رویدادها، تخفیف ها و کلی امکانات عالیِ دیگه داره که میتونین به کمک اون حرفه ای تر گردش کنین وتجربیاتتون رو با دوستانتون هم به اشتراک بگذارین. برخی از قبلیت های این اپلیکیشن ایرانگردی شامل مجموعه زیر میشه:
اولین و جامع ترین اپلیکیشن سفر و گردش، کامل ترین نقشه ی گردشگری ایران و شهرهای دیدنی جهان، لیست جاذبه های گردشگری ایران و شهرهای دیدنی جهان، لیست مراکز تفریحی ایران و شهرهای دیدنی جهان، لیست رستوران های ایران و شهرهای دیدنی جهان، لیست مراکز اقامتی ایران و شهرهای دیدنی جهان، لیست مراکز خرید ایران و شهرهای دیدنی جهان، مشاهده ی اطلاعات روی نقشه با امکان مسیریابی و ...

همگردی

2. اسنپ

اگه به دنبال یک راه ساده وسریع برای سفرهای درون شهری هستین، اسنپ اپلیکشن سفر مناسبیِ که به نوعی پل ارتباطی شما و رانندگان این شهر هم به حساب میاد. با اپلیکیشن اسنب میتونین خودروهای اطرافتون رو بصورت زنده در نقشه ببینین که مبدا و مقصد نزدیکترین خودرو رو هم به شما معرفی میکنه.

اسنپ

3. سپهر 360

اپلیکیشن ایرانگردی هست که کاملا آسون و رایگانه و برای نمایش و جستجوی ارزانترین قیمت بلیط هواپیما مورد استفاده قرار میگیره. لیست کاملی از بلیت های لحظه آخری، پرواز های موجود و قابل رزرو در فرودگاه ها و صنعت هوایی کشور رو به نمایش میذاره.
عملکرد این اپلیکیشن سفر هم به این صورت هست که بلیتتون رو به طور کاملا مستقیم و بدون واسطه از صاحبان اصلی پروازها، چارتر کنندگان معتبر و نمایندگان فروش ایرلاین ها خریداری می کنین.

سپهر
4. چمدان 

با استفاده از این اپلیکیشن سفر، میتونین ملزومات مسافرتتون رو به راحتی جمع آوری کنین و با شیوه ای ساده و مدرن هم شما رو راهنمایی میکنه تا مطمئن شین چیزی جا نگذاشتین، همچنین شما این امکان رو دارین تا چک لیست های مختلف سفرتون رو در این اپ بسازین و اونها رو هم شخصی سازی کنین. نمونه قابلیت های این اپلیکیشن ایرانگردی شامل امکان ویرایش لیست، یادآوری آیتم های دلخواه و تقویم شمسی هم هستن.

چمدان

5. نرم افزار 141

نرم افزار 141، برنامه ایه که مرکز مدیریت راه های سازمانی و راهداری حمل و نقل جاده ای کشور هست. با استفاده از این اپلیکیشن سفر، شما امکان این رو دارین که دوربین های نظارتی بر سطح نقشه و آخرین تصاویر لحظه ای متناظر با هر دوربین نظارتی رو ببینین. امکانات دیگه ی این نرم افزار شامل نمایش وضعیت آب و هوا، نمایش دستگاههای تردد شمار، نمایش اطلاعات تصادفات جاده ای، نمایش اطلاعات کارگاههای جاده ای، نمایش اطلاعات انسدادها و نمایش اطلاعات کاهش سرعت در سطح جاده های کشور هستن.

141

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین اپلیکیشن های سفر | اپلیکشن های جهانگردی انگلیسی زبان

بهار یعقوبی ، چهارشنبه 7 شهریور 1397

در این مطلب نمونه ای از بهترین اپلیکیشن های سفر که انگلیسی زبان هم هستن گفته شده تا به کمکشون سفرتون آسونتر بشه.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :