تور نوروزی گلفام سفر به مقصد جزیره بالی

گلفام سفر سه شنبه 3 اسفند 1395

بالی جزیره ای در اندونزی، یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در جهان می باشد که به بهشت افسانه ای معروف است و از مناطق مختلف با ویژگی های خاص تشکیل شده است. گلفام سفر برای راحتی شما عزیزان، تورهای نوروزی به مقصد بالی ترتیب داده است.

1) کوتا  (KUTA)

منطقه کوتا جزو منطقه ساحلی و شهری به شمار می رود که شامل محیط شهری، مراکز خرید، کلاب ها و هیجانات دیگر در کنار ساحلی غیر اختصاصی می باشد. هتل ها روبروی ساحل قرار گرفته و هیچ یک شامل ساحل اختصاصی نیستند. ساحل کوتا در بالی شباهت هایی با سواحل شمال ایران دارد .

بالی

 2) نوسا دوعا (NUSA DUA )

منطقه ای لوکس، بسیار آرام با هتل های مجلل و ساحل اختصاصی و سواحل شنی سفید بدون محیط شهری و فقط دارای ساحل و هتل می باشد. فاصله بین کوتا و نوسا دوعا حدود 40 دقیقه می باشد.

بالی

3) اوبود (UBUD)

منطقه جنگلی و بکر اوبود از جاذبه های بسیار زیبای بالی می باشد. هتل اوبود دارای اتاق های محدود و بسیار گران هستند. فاصله اوبود تا کوتا 2 ساعت و تا نوسا دوعا 3 ساعت است.

بالی

چشمه های طبیعی بالی در سراسر نواحی داخلی جزیره پخش شده است. برخی از این چشمه ها منابع آب مقدس معابد مهم بالی است که در اطراف آنها ساخته شده اند، همچنین چند چشمه ی آب گرم که برای سلامتی مفیدند و آب آن ها غنی از مواد معدنی است و جنبه ی درمانی دارند نیز وجود دارد. معبد Tirta Empul در مرکز بالی و چشمه ی آب گرم Toyabungkah مشرف به دهانه دریاچه کوه باتور است.
گلفام سفر مجری مستقیم تور بالی با پرواز امارات می باشد
پرواز و هتل ها به صورت گارانتی می باشد. برخی از هتل های گارانتی از قبیل گرند میراج، کنراد، شرایتون، سوفیتل و... می باشند.

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، میرداماد غربی، ساختمان پزشکان میرداماد، طبقه اول، واحد چهارم شرقی

تلفن تماس: 02142142

شماره فکس: 02188778248

شماره همراه: 09121716516

وب سایت: http://www.golfamsafar.com

بالی

بالی

بالی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تور نوروزی گلفام سفر به مقصد کشور مالزی

گلفام سفر ، سه شنبه 3 اسفند 1395

گلفام سفر در عید نوروز، برای سفر شما به کشور زیبای مالزی، تورهایی تدارک دیده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :