لحظاتی سرشار از آرامش در کافه برانچ باکس

کافه برانچ باکس شنبه 14 اسفند 1395

همه ما در روزهای شلوغ و پر از دغدغه زندگی، به دنبال محیطی آرامش بخش و دنج می گردیم تا تنها یا همراه با عزیزانمان، لحظاتی شاد را سپری کنیم، شاید دلتان بخواهد در چنین محیطی، موسیقی دلنوازی را به طور زنده گوش کنید و دقایقی به لحظات شیرین گذشته بازگردید و در این حین، طعم واقعی قهوه ای را امتحان کنید که تاکنون نچشیده اید.
اگر به دنبال طعم واقعی قهوه همراه با محیطی دنج و خانوادگی میباشید ما به شما برانچ باکس را توصیه میکنیم.مکانی که حس ارامش و لذت را به دور از شلوغی با موسیقی گرم و صمیمی در دو طبقه با دکوراسیونی جذاب میتوانید تجربه کنید. این کافی شاپ با داشتن کارکنان خوشرو و مجرب و قیمت مناسب این روزها بسیار بر سر زبانها افتاده است. فضای مناسب در دو طبقه به شما امکان برگزاری جلسات ، قرارهای دوستانه و همچنین جشنها را می دهد. یکی از کارهای مفید کافه جدا کردن فضای مخصوص سیگاری است که به این ترتیب هر دو گروه مخاطب کافه را پوشش داده است. منوی کافه منویی متفاوت و متنوع از انواع نوشیدنیهای سرد و گرم و شیرینیهای لذیذ و همچنین ساندویجها و سالادها میباشد ، اما انچه برانچ باکس را از سایرین متمایز میکند تجربه ای جدید از طعمی جدید میباشد که به تازگی و برای اولین بار در ایران همزمان با کشورهای اروپایی و امریکا ارایه میگردد، حسی بینظیر از نوشیدنیهای سرد همراه با بابلی برانچ میباشد که یکبار امتحان انرا به شما توصیه میکنیم.

کافه
برانچ باکس

کافه ای با امکاناتی بی نظیر

از امتیازات این کافه این است که بخش متمایزی را برای کشیدن سیگار اختصاص داده و بدین ترتیب، هر دو گروه سیگاری و غیر سیگاری، با خیال راحت، ساعتی را در کافه سپری می کنند و راضی بیرون می روند. در این کافه، کارکنانی خوشرو و مودب، بهترین و لذیذترین نوشیدنی های سرد و گرم و نیز انواع ساندویچ ها و سالادها را برای شما سرو می کنند، اما مهمترین ویژگی کافه برانچ باکس، ارائه نوشیدنی های سرد همراه با بابلی برانچ می باشد. این نوشیدنی برای اولین بار همراه با کشورهای اروپایی و آمریکایی به مشتریان ارائه شده و حسی سرشار از تازگی و لذت را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد که به یک بار امتحانش می ارزد.

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، میرداماد، خیابان حصاری، پلاک 41

تلفن تماس: 02126401278

اینستاگرام: https://www.instagram.com/brunchbox.cafe

 https://telegram.me/brunchboxcafe :تلگرام

برانچ باکس
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین کافه های استانبول | آرامش شرقی در هیاهوی شهر مدرن

مهیار قاسمی ، سه شنبه 21 آذر 1396

می خواهیم در اینجا شما را با بهترین کافه های استانبول در ترکیه که مردم ، به خصوص مردم بومی برای یادآوری گذشته و دوری از شلوغی شهر به آنجا می روند آشنا کنیم

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :