پایتخت های شکلات در دنیا | خوشمزه ترین شهرهای جهان

الهام یاوری سه شنبه 3 اسفند 1395

شاید به نظرعجیب بیاید، اما علاقه مندان به دنیای شکلات به خوبی می دانند که قرار گرفتن در شهری که دسترسی به شکلات های اعلاء در آن آسان است، تا چه حد لذت بخش می باشد. طرفداران شکلات بدشان نمی آید که تورمسافرتی آینده را به سفر به چنین شهرهایی اختصاص دهند و از طعم ناب و منحصر به فرد بهترین شکلات فروشی های جهان بچشند. در این راستا اگر جزو علاقه مندان به دنیای شکلات های متنوع هستید، می توانید به ساده ترین شکل ممکن به دنیایی از فروشگاه های شکلات فروشی دسترسی داشته باشید و لذتی خاص را در طول تورمسافرتی خود تجربه کنید.

شکلات

 1) Brussels، بلژیک

طرفداران این حوزه می دانند که این شهر به عنوان پایتخت شکلات های دنیا معروف است. این شهر نه چندان بزرگ، معدنی از فروشگاه های کوچک و بزرگ شکلات فروشی است. در هر منطقه از شهر که قدم بزنید، می توانید فوق العاده ترین طعم های شکلاتی که در کل عمرتان چشیده اید را پیدا کنید. از جهت دیگر معروف ترین برندهای شکلات سازی را می توانید در این شهر مشاهده کنید. بازدید از موزه ی شکلات از دیگر جذابیت های توریک روزه ی شما خواهد بود. این موزه که در سال 1919 بازگشایی شد، یکی از ویژه ترین نقاطی است که در طول تورمسافرتی خود لازم است از آن بازدید نمائید.

شکلات

 2) Paris، فرانسه

پاریس یکی دیگر از شهرهایی است که نیمی از شهرت خود را مدیون مغازه های شکلات فروشی لوکس است. شاید جالب باشد بدانید که در حال حاضر، این شهر خواستگاه بیش از 300 فروشگاه شکلات فروشی است. می توانید در این شهر بهترین و مرغوب ترین شکلات های تلخ را پیدا کنید. در طبخ شکلات های پاریسی بهترین آشپزها با اعلاء ترین مواد اولیه، مجموعه ای از ناب ترین شکلات های جهان را به گردشگران تورمسافرتی ارائه می‎دهند. به طور حتم شکلات، خاص ترین سوغاتی برای گردشگران تورمسافرتی پاریس است.  از جهت دیگر اگر خوش شانس باشید، تورمسافرتی شما با مسابقات تخصصی بهترین شکلات پزهای دنیا که هر ساله در پاریس برگزار می شود، مصادف خواهد بود. اگر از طرفداران شکلات، این خوراکی خوش طعم هستید، می توانید در قالب توریک روزه ای به بهترین شکلات فروشی های شهر سر بزنید و در رابطه با تاریخ این خوراکی خاص بیشتر بدانید. می توانید از نزدیک‎ترین آژانس مسافرتی به محل اقامتتان در رابطه با این تورهای یک روزه اطلاعات لازم را کسب کنید.

شکلات

 3) Tuscany، ایتالیا

این منطقه از ایتالیا خواستگاه خاص ترین شکلات های دنیا است. این منطقه که مثلثی است مابین شهرهای فلورانس، پیزا و منتکا چینی، بهترین وناب ترین فروشگاه های شکلات فروشی و همچنین کارگاه های شکلات پزی در دنیا را در خود جای داده است. به همین دلیل بومی ها و طرفداران شکلات، این منطقه را با نام دره ی شکلات می شناسند. اگر تورمسافرتی فلورانس را برای سفر انتخاب می کنید، یادتان باشد که از معروف ترین شکلات فروشی این شهر،  Vestri دیدن کنید. می توانید خوش مزه ترین شکلات های دنیا را از این فروشگاه خریداری نمائید، درضمن لازم است بدانید که شکلات تلخ این فروشگاه از خاص ترین و خوش طعم ترین شکلات هایی است که تا کنون چشیده اید.

شکلات
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین شهرهای کارناوالی دنیا | معرفی فستیوال های جهان

الهام یاوری ، دوشنبه 26 شهریور 1397

معروف ترین شهرهای کارناوالی دنیا را در این مطلب معرفی کرده ایم تا اینبار که قصد سفر داشتید ...

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 7 اسفند 1395

    کاش تبریزو هم به عنوان شهر شکلاتی ایران معرفی میکردین

      • 20 فروردین 1396

      مقصود ما بیشتر کشورهای خارجی بود دوست عزیز. ایشالا در یه مقاله جداگانه کاملا به تبریز و سوغاتی ها خوبش خواهیم پرداخت :)