تور تهرانگردی با اتوبوس گردشگری توریستی تهران ( هاپ آن هاپ آف )

شاید هنوز هم خیلی از ساکنین تهران فرصت نکردن تا مکان های جذاب و جالب این شهر رو ببینن. اتوبوس گشت و گذار در تهران، یه شانس عالیه که به شما فرصت کشف زیبایی های این شهر رو میده! فرض کنین که تهران رو نمیشناسین و  یا از شهرهای اطراف وارد اون شدین، یه لیست بلند بالا از اماکن گردشگری تهران تو دستتونه و قصد دارین که این شهر قدیمی رو به طور کامل بشناسین و از مکان های دیدنیش هم لذت ببرین. "هاپ آن هاپ آف" اسم جالبیه که بهتون انگیزه یه ایران گردی حرفه ای رو میده و شما هم با استفاده از این سرویس اتوبوس گردشگری توریستی تهران، فرصت دارین تا به دور از سرو کله زدن با رانندگی، با خیال راحت روی صندلیتون بنشینین و به محض رسیدن به ایستگاه جاذبه ی گردشگری، پیاده شین و لذت ببرین. فقط کافیه تا یه بلیطی با اعتبار  24 ( 140000 تومان ) یا 72 ( 210000 ) ساعت رو خریداری کنین و بعد از اون با خیال راحت، بدون دغدغه پیدا کردن آدرس مقصد، تهران رو بگردین. در تمام مسیرتون راهنما به صورت زنده و شنیداری، به دو زبان فارسی و انگلیسی کمکتون میکنه. اتوبوس انواع کارت های محلی بانکی، دلار، یورو و ریال رو به عنوان هزینه قبول میکنه که در نهایت هم شما برای رزرو آنلاین و خرید بلیط چهار تا انتخاب راحت دارین و میتونین هرچه زودتر آماده یه گردشگری هیجان انگیز بشین.
1) سر زدن به سایت www.sightseeingIRAN.com 
2) خرید از میز اطلاعات هتل
3) سومی آژانس های مسافرتی
4) مراجعه و یا تماس با دفتر گردش آفرینان پارس و مراکز گردشگری (88476760 )
در مورد گزینه ی آخر هم برای شهروندان ایرانی، گروه ها، موسسات، شرکت ها، مدارس و مراکز آموزشی هم، تخفیف ویژه در نظر گرفته شده.

اتوبوس گردشگری توریستی تهران (هاپ آن هاپ آف)

اتوبوس گردشگری توریستی تهران (هاپ آن هاپ آف)
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

قیمت بلیط های اتوبوس گردشگری تهران کاهش یافت!

بهار یعقوبی ، سه شنبه 17 اسفند 1395

قیمت بلیط های اتوبوس گردشگری تهران به گفته برگزار کنندگان این تور احتمالا کاهش پیدا کنه ولی نظری قطعی راجب اون داده نشده!

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 2 فروردین 1401

    ما میخواهیم بریم گردش تهران باید جکار کنیم

      • 8 فروردین 1401

      کار راپیچیده میکنید چرا شماره لامصبتون را بزارید دیگه