در این مکان ها بال درمیاورید | معروف ترین ایستگاه های بالون سواری دنیا

الهام یاوری دوشنبه 25 بهمن 1395

انسان ها به مدت 2 قرن برای پرواز در آسمان و مشاهده ی منظره ی فوق العاده ی آن از بالون استفاده می کردند. اگرچه پرواز با بالون ها مشکلات و خطراتی داشت، اما اشتیاق مردم برای پرواز مانع از بهره گیری آنها از این سازه ی عجیب و خارق العاده بود. اگرچه در حال حاضر استفاده از بالون ها جنبه ی کاربردی خود را از دست داده و تنها جنبه ی تفریحی دارد، اما می توان در برخی نقاط دنیا سایت هایی فوق العاده را برای پرواز با بالون های هوای گرم مشاهده کرد. در ادامه به معروف ترین ایستگاه های بالون سواری در دنیا سفر می کنیم. با همگردی همراه شوید.

بالون

 1) Bagan

Bagan  یکی از محبوب ترین سایت های گردشگری در کشور میانمار است که همواره توسط تورهای طبیعت گردی مورد بازدید قرار می گیرد. این منطقه که پایتخت امپراتوری Burmese در قرون 9 تا 13 بوده، مملوء از معابد تاریخی است. گردشگران در طول تورمسافرتی خود و سفر به این منطقه به آثار باستانی، معابد تاریخی و همچنین طبیعت فوق العاده دسترسی دارند. از جهت دیگر می توانند در قالب یک تور یک روزه از بالون سواری نیز لذت ببرند و تورمسافرتی خود را کامل کنند.

بالون

 2) Luxor

این منطقه ی فوق العاده که در بخش شرقی رود نیل واقع شده، هم جوار با تِبس، یکی از باستانی ترین مناطق مصر است که تاریخی 4000 ساله دارد. این سایت، یکی از بزرگترین ایستگاه های بالون سواری در دنیا محسوب می شود. از جهت دیگر، قدمت باستانی این سایت موجب شده که هر روزه توسط گردشگران تورمسافرتی و همچنین تورهای طبیعت گردی مورد بازدید قرار بگیرد. گردشگران می توانند در طول تور مسافرتی خود با بالون از ارتفاعات، بناهای باستانی و تاریخی منطقه را زیر نظر داشته باشند، از معابد  دیدن کنند و همچنین نمایی فوق العاده از مجسمه ی عظیم الجثه ی "آمن هوتپ " را مشاهده نمایند. پرواز با این بالون ها سفری امن و فوق العاده را در قالب یک تورمسافرتی 2 ساعته به گردشگران تورهای طبیعت گردی ارائه می کند.

بالون

 3) Angkor

این پارک باستانی، بزرگ ترین مجموعه معابد مذهبی در دنیا را در خود جای داده است. قدمت این مجموعه معابد به قرن 12 می رسد و به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی در کامبوج شناخته می شود. به همین دلیل گردشگران تورهای مسافرتی می توانند در پرواز با بالون، بهترین منظره را از این سایت تاریخی در دست داشته باشند و به بهترین نحو، کل مجموعه را در یک نگاه تماشا کنند. در حال حاضر این پارک از جهت بهره مندی از بزرگترین مجموعه معابد مذهبی و همچنین بالون های فوق العاده، مورد بازدید انواع تورهای مسافرتی داخلی و خارجی قرار می گیرد.

بالون

 4) Albuquerque

این منطقه به عنوان پر تردد ترین فضا برای بالون سواران شناخته می شود. گردشگران اغلب در قالب تورمسافرتی یک روزه به این منطقه سفر می کنند تا از منظره ی پرواز صدها بالون در آسمان لذت ببرند. از جهت دیگر آسمان این محدوده سوژه ای فوق العاده برای عکاسان محسوب می شود. بهترین زمان برای ترتیب دادن تورمسافرتی به این منطقه در ماه اکتبر است. در این ماه فستیوال بین المللی بالون در شهر نیومکزیکو برگزار می شود. این فستیوال دیدنی که مورد بازید گردشگران تورهای مسافرتی از سراسر دنیا است، برنامه هایی چون آتش بازی و یا کنسرت های موسیقی را نیز در خود جای داده است. می توانید تورمسافرتی خود را به ماه اکتبر اختصاص دهید و از منظره ی پرواز صدها بالون در آسمان، نهایت استفاده را ببرید.

بالون
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن

سعید حسنی ، چهارشنبه 31 مرداد 1397

در فصل بهار کشور ژاپن پوشیده از شکوفه های گیلاس می شود و برترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن دیدنی و تازه می شوند.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 20 مرداد 1401

    سلام ببخشید این بالون سواری در کجا شمال است