ساحل صدفی | سواحلی به رنگ صورتی در سراسر جهان

الهام یاوری شنبه 23 بهمن 1395

جمع آوری صدف ها و گوش‎ ماهی ها یکی از جالب ترین بخش های سفر به ساحل است. اگر به دریا علاقه داشته باشید و حضور در ساحل به شما آرامش بدهد، به طور حتم شما هم به این تفریح سرگرم کننده و لذت بخش علاقه مند هستید. در این پست قصد داریم به بهترین سواحل برای جمع آوری گوش ماهی ها در دنیا اشاره کنیم.

صدف

 1) Sanibel Island ، فلوریدا

فلوریدا از نظر بهره مندی، به زیباترین سواحل در کل آمریکا معروف است، اما این ساحل فوق العاده عمده شهرت خودش را مدیون صدف ها و گوش ماهی های فوق العاده اش است، به همین دلیل است که گردشگران تورهای مسافرتی فلوریدا اغلب برای جمع آوری صدف و گوش ماهی به این ساحل سفر می کنند. بهترین زمان برای جمع آوری صدف در این ساحل بعد از طوفان های دریایی است. در این ساحل می توانید زیباترین و خاص ترین صدف های دریایی را پیدا کنید و همچنین از منظره ی فوق العاده ی دریا لذت ببرید.

صدف

2) Barricane Beach، انگلیس

این ساحل انگلیسی بهترین منطقه برای جمع آوری صدف های زیبا است. از جهت دیگر این ساحل برای باستان شناسان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه مقادیر قابل توجهی از فسیل های باستانی در این منطقه یافت شده. شما می توانید با کمی وقت گذرانی در این ساحل زیبا انواع و اقسام صدف های فوق العاده ی دریای کارائیب را پیدا کنید و به مجموعه صدف هایتان اضافه نمائید.

صدف

 3) Galveston Island ، تگزاس

ساحل بی نظیر تگزاس جزو بهترین مناطق برای جمع آوری صدف است و همین جریان موجب شده این سواحل به عنوان یکی از مقاصد توریستی شهر شناخته شود و روزانه تعداد قابل توجهی از گردشگران تورهای مسافرتی را به خود جذب کند. شما می توانید در این ساحل انواع بی نظیری از صدف ها را مشاهده کنید. صدف های گور خری، صدف های طلایی، صدف های مواج و حجم عظیمی از گوش ماهی های فوق العاده در این سواحل، انتظار شما را می کشند. این ساحل ها به دلیل داشتن جذابیت های بصری و همچنین آب و هوایی مطبوع همواره از جانب تورهای یک روزه مورد بازدید قرار می گیرند.

صدف

 4) Shell Beach ، استرالیا

این ساحل زیبا در غرب استرالیا واقع شده است. شن های این ساحل با رنگ سفید خود جذابیتی باور نکردنی را به منطقه داده اند. همین جریان موجب شده که بتوانید به راحتی میلیون ها صدف و گوش ماهی را در سواحل این منطقه مشاهده کنید. انعکاس آفتاب بر روی پوسته ی این صدف ها در روزهای آفتابی، فوق العاده جذاب است. از جهت دیگر فضای بکر این ساحل شما را به چند قرن پیش می برد. می توانید در این منطقه از منظره ی دریا، انعکاس صدف ها در ساحل و آرامش وصف نشدنی منطقه لذت ببرید. همین جریان هر ساله تعداد بالایی از تورهای مسافرتی را به این نقطه می کشاند و آن را به عنوان یکی از محبوب ترین سواحل استرالیا از نظر آژانس های مسافرتی بدل کرده است.

صدف

 5) Cumberland Island ، گرجستان

گرجستان به دلیل بهره مندی، به زیباترین سواحل در امتداد دریای آتلانتیک معروف است. این منطقه یکی از ناب ترین مقاصدی است که می توانید در آن به جستجوی صدف های خاص با طرح بندی ویژه بپردازید. جالب اینجاست که این جزیره ی فوق العاده تحت مراقبت های شدید امنیتی است. تا جایی که اتومبیل ها اجازه ی ورود به جزیره را نخواهند داشت. شاید به همین دلیل است که این سواحل همواره  از جانب تورهای مسافرتی بین المللی به عنوان مقصد سفر انتخاب می شوند و می توان هر روزه تورهای طبیعت گردی را در آن مشاهده کرد. شما می توانید از چشم انداز دریای آتلانتیک لذت ببرید. به جمع آوری صدف های زیبا بپردازید و یا اگر خوش شانس باشید، در این ساحل آرام و بکر دندان کوسه پیدا کنید. در کل این سفر یکی از خاطره انگیز ترین تورهای مسافرتی شما خواهد بود.

صدف
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بالاخره رنگ صورتی طلایی به Huawei MateBook X Pro هم رسید

هوآوی ، سه شنبه 24 اردیبهشت 1398

اوایل امسال در کنگره جهانی موبایل 2019 در بارسلون اسپانیا، هوآوی تعدادی از لپ تاپ هایش را معرفی کرد که شامل Huawei MateBook X Pro هم می شد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :