سرزمین مکارترین موجودات در ژاپن | اینجا روباه ها به شما خوش آمد می گویند

از وقتی که یادم میاد، هرموقع که صحبت از روباه میشه، همه به یاد حیله گری می افتن و روباه رو حیوان مکاری می دونن و شاید حتی خیلی از ما ندونیم دلیلش چیه، البته ممکنه ظاهر مرموز روباه و چشم های گیرایی که داره هم در این قضیه بی تاثیر نباشه. اما جالبه بدونین طی تحقیقات انجام شده، روباه ها برخلاف وجهه بدی که دارن، در بین هم نوعان خودشون اصلا موجودات حقه بازی نیستن و بسیار هم از همدیگه حمایت می کنن. اولین باری که به این فکر کردم که چرا روباه ها بین مردم بدنام هستن، مربوط به وقتی میشه که کتاب شازده کوچولو رو مطالعه کردم و باید بگم که توی این کتاب، روباه نه تنها موجود مکاری نبوده بلکه بهترین دوستی بوده که یه شخص می تونسته داشته باشه و مسیر زندگی شازده کوچولو رو تغییر میده. شاید دلیل انتخاب روباه به عنوان چنین شخصیتی، هوش و دانایی شگفت انگیزیِ که توی چشم هاش موج می زنه. باید بگم که من خوندن این کتاب رو به شما پیشنهاد می کنم اما چیزی که الان می خوام درموردش صحبت کنم، روباه های دوست داشتنی هستن که در کشور ژاپن زندگی می کنن. اگه شما هم مثل من عاشق روباه ها هستین و هوش و ذکاوتی که توی چشم هاشون هست، شما رو به وجد میاره، بد نیست بدونین که دهکده ای به نام دهکده روباه در ژاپن وجود داره که همونطور که از اسمش پیداست، روباه های زیادی اونجا زندگی می کنن و شما می تونین از نزدیک اونا رو تماشا کنین.

روباه

برخورد ممنوع!!

روباه ها درکل موجوداتی نیستن که در حالت عادی به انسان ها صدمه ای وارد کنن، اما باید یادتون باشه که این حیوون، موجودی آزادِ که رها بودن و غرورش رو با هیچ چیزی عوض نمی کنه و اگه به شما اجازه میده که وارد قلمروش بشین، دلیل بر این نیست که اجازه دست زدن بهش یا هر نوع برخوردی رو دارین. درضمن ترجیحا موقع بازدید از روباه ها خم نشید، چون این موجودات، بسیار شیطون هستن و ممکنه سریع برروی پشت شما بپرن و شما رو گاز بگیرن.

روباه
روباه
روباه
روباه
روباه
روباه
روباه
روباه
روباه
روباه
روباه
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جزیره ای برای گربه ها در سرزمین دیدنی ژاپن!

مسلم علیمحمدی ، جمعه 11 مرداد 1398

جزیره تاشیروجیما یکی از جزایر منحصر به فرد در کشور ژاپن بوده که گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان به سوی خود فرا می خواند.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :