تجربه ای لوکس و لذت بخش در مجتمع تالار شهر

مجتمع تالار شهر چهارشنبه 20 بهمن 1395

مجموعه های پذیرایی اقامتی همیشه بهترین انتخاب برای مسافران و حتی اهالی شهر بوده اند و این روزها هم شهر قزوین، با داشتن " مجتمع تالار شهر " محیطی آرام، لوکس و لذت بخش را برای اوقات فراغت اهالی بوجود آورده. این مجموعه با داشتن هتلی بین المللی و 21 طبقه که در حال ساخت است، چندین رستوران و مجموعه ای ورزشی و تفریحی، توانسته به انتخاب اول افراد بسیاری تبدیل شود. در ادامه اما کمی بیشتر از این مجموعه برایتان خواهیم گفت ...

کمی بیشتر درباره مجتمع لوکس تالار شهر

این مجموعه لوکس در زمینی با مساحت 47000 متر مربع ساخته و بعد از گرفتن مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در سال 1394 افتتاح و این روزها هم تبدیل به به یکی از بهترین مراکر اقامتی و تفریحی شهر قزوین شده. مجتمع تالار شهر با داشتن ساختمان مجلل و منظره زیبا از بوستان باراجین، لذت غذا خوردن در رستوران های سنتی، مدرن و فست فود خود را را برای مشتریان چند برابر کرده.
رستوران سنتی مجموعه با دکوراسیونی راحت و سنتی و منویی متنوع از غذاهای ایرانی که دستپخت سرآشپزی ماهر است، توانسته طعم خوش و آشنایی را برای مشتریان فراهم کرده و شبی خاطره انگیز را برای آن ها رقم زند. رستوران مدرن و کافی شاپ مجموعه هم با داشتن فضایی جوان پسند و منظره ای زیبا، می تواند بهترین گزینه برای قراری خانوادگی و یا دوستانه باشد.
علاوه بر آن، ورزش کردن در منطقه ای با هوای عالی و در مجموعه ای که دارای استخر بین المللی، باشگاه بدنسازی، سالن اسکواش، بیلیارد و سالن بولینگ با خطوط استاندارد نیز است، بسیاری از علاقه مندان به ورزش را به مجتمع تالار شهر علاقه مند کرده.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تجربه ای لذت بخش برای لیلا اوتادی + عکس

همگردی چهره ، شنبه 15 خرداد 1400

لیلا اوتادی با انتشار این عکس نوشت: وقتی کارن خوشگل من اومده بغل خاله لیلا لم داده و بغل هیچکس هم نمیره.......

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :