مقاصد سفر برای گیاهخواران | معرفی دیدنی ترین ها

الهام یاوری شنبه 24 شهریور 1397

به طور حتم برخی افراد در طول سفر شرایط و نیازهای خاصی خواهند داشت و همین نیازها موجب می شود که تصمیم گیری در رابطه با انتخاب مقصد برایشان آنچنان ساده به نظر نرسد. در این راستا اگر جزو مجموعه ی گیاهخواران هستید و به طور قطع نمی دانید در کدام ناحیه می توانید بدون دغدغه از امکانات و رستوران های خوب و قابل قبول ارائه دهنده ی این سبک غذاها لذت ببرید با ما همراه شوید تا مقاصد سفر برای گیاهخواران را برای شما نام ببریم.

مقاصد سفر برای گیاهخواران

مقاصد سفر برای گیاهخواران : Glasgow اسکاتلند

اسکاتلند به دلیل ارائه ی بهترین و لذیذ ترین غذاهای گیاهی در سطح بین الملل معروف است و جزو مناطقی محسوب می شود که گیاه خوران همواره در قالب تورهای مسافرتی و یا به صورت شخصی به آن سفر می کنند. این شهر با پیشینه ی سیاسی و تاریخی خودش لیستی از دیدنی ترین مناطق تاریخی و همچنین طبیعی را به شما ارائه می کند. از جهت دیگر می توانید با منوهای متنوع، غذاهای گیاهی که در رستوران های تراز اول این ناحیه سرو می شوند تعطیلاتی به یاد ماندنی و سراسر لذت را تجربه کنید.

 Glasgow اسکاتلند

 Glasgow اسکاتلند2
 Glasgow اسکاتلند3

مقاصد سفر برای گیاهخواران : سنگاپور

سنگاپور در طول چند سال اخیر توانسته با توجه و مد نظر قرار دادن سلایق مختلف و متنوع مقصدی بی نهایت فوق العاده برای تمام توریست ها و جهانگردان بین المللی به شمار بیاید. جاذبه های گردشگری طبیعی شهر ، سواحل زیبا و به یاد ماندنی و همچنین مجتمع های تجاری، بازدید از جذابیت های شهری می تواند تعطیلاتی لوکس را برای شما رقم بزند. در این بین می توانید با سر زدن به انواع رستوران های هندی که تنها غذاهای گیاهی سرو می کنند و یا رستوران های بین المللی مخصوص گیاهخواران به تعطیلات خود رنگ و بویی جالب ببخشید.

سنگاپور

سنگاپور2
سنگاپور3

سفر برای گیاهخواران : Taipei تایوان

تایوان یکی از مهد های ظهور گیاهخواری در آسیا است و به عنوان بهشت گیاهخواران محسوب می شود. منوهای فوق العاده متنوع، غذاهای گیاهی به پیروان این مکتب حق انتخاب می دهد. از جهت دیگر این امکان در اختیار گردشگران قرار داده شده که در کنار تورهای مسافرتی خود برخی نکات را در رابطه با غذاهای گیاهی نیز فرا بگیرند . گردشگران تورهای مسافرتی می توانند در کنار لذت از غذاهای متنوع این منطقه از طبیعت زیبا و بکر ناحیه هم کمال استفاده را ببرند. لازم به ذکر است که می توانید با انتخاب این منطقه به عنوان مقصد تور نوروزی تجربه ای به یاد ماندنی از تعطیلات نوروز را به سفرنامه ی خود اضافه کنید.

Taipei تایوان

Taipei تایوان2
Taipei تایوان3

مقاصد سفر برای گیاهخواران : Chennai هند

جمعیت قابل توجهی از ساکنین و جعیت هند را هندوها تشکیل می دهند. همین مساله موجب شده که این کشور به عنوان مهد گیاه خواری در دنیا به شمار بیاید و حجم بالایی از گیاه خواران دنیا را در خود جای دهد. به همین جهت بعید به نظر می رسد اگر در هندوستان وارد رستورانی شوید که منوی غذاهای گیاه خواری را به مشتریان خود ارائه ندهد. تنوع بالای غذاهای گیاهی و همچنین مزه ی لذیذ این غذا ها باور نکردنی و اعجاب آور است . از جهت دیگر هندوستان به جهت بهره مندی به تاریخی غنی نیز به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر مورد توجه تورهای مسافرتی و آژانس های مسافرتی بین المللی در دنیا است. شما می توانید با ورود به هندوستان در کنار بازدید از سایت های تارخی ، طبیعت فوق العاده زیبا از غذاهای پر ادویه ی گیاهی آن نیز لذت ببرید.

Chennai هند

Chennai هند2
Chennai هند3
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دیدنی ترین مکان ها برای سفر 24 ساعته

سعید حسنی ، چهارشنبه 4 مهر 1397

اگر بتوانید شهرهایی را انتخاب کنید که فرودگاه آن ها تا مرکز شهر فاصله ی زیادی ندارند، می توانید از داشتن یک سفر 24 ساعته مفید و لذت بخش مطمئن باشید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :