بهترین مقاصد ارزان قیمت برای سفر در زمستان

به طور حتم سفر کردن هزینه هایی را برای شما در برخواهد داشت. گاهی پیش می آید که به دنبال مقاصد ارزان قیمت هستیم و گاهی ترجیح می دهیم خودمان را به سفری لوکس و اقامت در هتل های گران قیمت مهمان کنیم. بسته به شرایط مالی، رنگ و بوی سفرهایمان متفاوت خواهد بود. با همگردی همراه باشید تا مقاصد ارزان برای سفر در زمستان را به شما معرفی کنیم.

بهترین مقاصد ارزان قیمت سفر برای در زمستان

سن دیه گو San Diego کالیفرنیا

سن دیه گو از آن نقاطی است که در تمام فصول اقلیمی منحصر به فرد را به گردشگران عرضه می کند. آب و هوای مطبوع، سواحل دیدنی، تفریحات دریایی جذاب تمام آن چیزی است که در طول سفر به آن نیاز خواهید داشت. شما به راحتی می توانید از امکانات هتل های میان رده با پرداخت هزینه هایی پایین لذت ببرید، از غذاهای دریایی که در رستوران های محلی ناحیه سرو می شوند، بهره مند شوید و تعطیلات عالی و فوق العاده را تجربه کنید.

سن دیه گو San Diego کالیفرنیا

در زمستان به سن دیه گو San Diego کالیفرنیا سفر کنید
برای سفری ارزان به سن دیه گو San Diego کالیفرنیا، سفر کنید

سان خوان پورتوریکو san juan puerto rico

سان خوان پورتوریکو از دیگر مقاصد ارزان قیمت برای سفر در زمستان است و پروازهای ارزان قیمت، هتل های میان رده، رستوران های فوق العاده و همچنین طبیعت زیبای این ناحیه مجموعه ای از تفریحات را با پایین ترین قیمت در اختیار گردشگران قرار می دهند. شما می توانید بدون دغدغه مالی از بازار های محلی خرید کنید، از غذاهای دریایی لذت ببرید و با کمترین هزینه بهترین تعطیلات را سپری کنید.

سان خوان پورتوریکو san juan puerto rico، کارائیب

در زمستان به سان خوان پورتوریکو san juan puerto rico، کارائیب سفر کنید
برای سفری ارزان به سان خوان پورتوریکو san juan puerto rico، کارائیب سفر کنید

تومول Tulum مکزیک

از دیگر مقاصد ارزان قیمت برای سفر در زمستان، همین منطقه است و شما می توانید از سایت های تاریخی منطقه به صورت رایگان دیدن کنید. بهترین فصل برای سفر به این ناحیه فصل زمستان است، چرا که تمرکز گردشگران در این فصل به صورت محسوسی پایین می آید و همین جریان موجب می شود که قیمت ها در این ناحیه شکسته شود. به این ترتیب می توانید با قیمتی باور نکردنی از سرویس هتل ها، رستوران ها و مناطق توریستی لذت برده و تعطیلاتی عالی را در این منطقه سپری کنید.

تومول Tulum مکزیک

در زمستان به تومول Tulum مکزیک سفر کنید
برای سفری ارزان به تومول Tulum مکزیک سفر کنید

آستین Austin تگزاس

آستین یکی از مقاصد ارزان قیمت برای سفر در زمستان به آمریکا محسوب شود. در فصل بهار می توانید در فستیوال های موسیقی متعددی که در شهر برگزار می شود شرکت کنید، اگرچه حضور در کنسرت های موسیقی زنده و یا فستیوال های رقص در زمستان هم برای شما میسر خواهد بود. از جهت دیگر آستین مرکز تجمع علاقمندان به گلف است. زمین های گلف فوق العاده شهر در فصل زمستان خلوت هستند و می توانید با نصف قیمت از این ورزش لوکس و اشرافی بهره مند شوید. شما می توانید سفری مقرون به صرفه را در این شهر سپری کنید و از جذابیت های شهری و طبیعی آن لذت ببرید.

آستین Austin تگزاس

در زمستان به آستین Austin تگزاس سفر کنید
برای سفری ارزان به آستین Austin تگزاس سفر کنید

پاناما سیتی panama city

پاناما سیتی یکی از جذاب ترین نقاط و یکی از مقاصد ارزان قیمت برای سفر در زمستان خواهد بود. این شهر به دلیل پروازهای بسیار ارزان قیمت خود عده بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. از جهت دیگر بهره مندی از امکانات رفاهی در طول سفر برای شما بسیار مقرون به صرفه و ارزان خواهد بود. سواحل آرام و دیدنی، ورزش های دریایی، قایق سواری و... این منطقه را به بهشتی ارزان قیمت بدل کرده اند.

پاناما سیتی panama city، پاناما

در زمستان به پاناما سیتی panama city، پاناما سفر کنید
برای سفری ارزان به پاناما سیتی panama city، پاناما سفر کنید
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مقاصد سفر ارزان اروپایی و بهترین زمان برای داشتن یک سفر تابستانی

ن. چرمچی ، سه شنبه 17 مرداد 1396

بهترین ، ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین شهر های اروپایی که می توانند در صدر فهرست سفر قرار گیرند ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :