گشت و گذار در زیباترین روستاهای تاریخی اسپانیا

الهام یاوری دوشنبه 4 بهمن 1395

سفر به اسپانیا با جذابیت های خاص خودش همراه است. این کشور جالب که طبیعتی بکر و ویژه را به گردشگران ارائه می دهد همواره یکی از مقاصدی است که آژانس های مسافرتی بر روی آن تمرکز دارند به این ترتیب شاید بد نباشد اگر اسپانیا را به عنوان مقصد تورهای نوروزی آینده خود در نظر بگیرید. در این پست به زیباترین روستاهای محلی این کشور سرشار از رنگ سری می زنیم با ما همراه باشید. در ادامه با روستاهای تاریخی اسپانیا و نمونه روستاهای اسپانیا با ما همراه باشید.

روستاهای اسپانیا

روستاهای تاریخی اسپانیا : Cudillero, Asturias

این دهکده سرشار از رنگ ساحلی در شمال غربی اسپانیا واقع شده و به عنوان یکی از سنتی ترین مجامع در این کشور پذیرای گردشگران و تورهای مسافرتی است . خانه های سنتی و سرشار از رنگ ، منظره ی دریا و صخره های ساحلی همه و همه زیبا ترین مناظر طبیعی را در این منطقه به وجود آورده اند. گردشگران می توانند در کنار تماشای مناظر جذاب و دیدنی ساحل از کافه ها و انواع غذاهای دریایی محلی هم لذت ببرند.

Cudillero, Asturias

Cudillero, Asturias2
Cudillero, Asturias3

روستاهای تاریخی اسپانیا : Albarracin, Teruel

این دهکده یکی از جذاب ترین و خاص ترین مناطق محلی در اسپانیا است. خانه های چوبی و بسیار زیبای این دهکده موجب معروفیت آن شده است . این روستا که در ارتفاع 3,878 پایی از دریا واقع شده به دلیل به کار گرفتن گچ کاری های صورتی رنگ در معماری به روستاهای جنوب ایتالیا شباهت دارد. سبک معماری این دهکده ی تاریخی در میان آثار باستانی تائید شده یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

 Albarracin, Teruel1

 Albarracin, Teruel2
 Albarracin, Teruel3

روستاهای اسپانیا : Puebla de Sanabria, Zamora

این روستای باستانی در حدود قرن 15 میلادی در امتداد دریاچه ی Tara ساخته شد . خیابان های سنگ فرش این دهکده ی جادویی این حس را به شما منتقل می کند که گویی در زمان سفر کرده اید. اگر کمی از روستا فاصله بگیرید کلیسایی تاریخی که قدمت آن به قرن 12 میلادی می رسد را مشاهده خواهید کرد. این دهکده تاریخی جدای از معماری منحصر به فرد و قدمت خود، طبیعی بکر و فوق العاده زیبا را هم به گردشگران تورهای مسافرتی ارائه می کند.

Puebla de Sanabria, Zamora

Puebla de Sanabria, Zamora2

روستاهای اسپانیا : Casares, Malaga

Malaga به دلیل بهره مندی از خانه های خوش ساخت و سفید رنگ خود همواره مورد توجه و محبوبیت گردشگران و تورهای مسافرتی قرار داشته است. این روستای ساحلی با فضای خاص و چشم انداز خارق العاده ی خود توانسته به عنوان یکی از مقاصد اصلی آژانس های مسافرتی اسپانیا شناخته شود. گردشگران می توانند اوقات خود را صرف صخره پیمایی و کوهنوردی کنند، از ساحل بسیار آرام و زیبا لذت ببرند و یا از موزه ی مردم شناسی واقع در دهکده بازدید نمایند. این روستا از آن نقاطی است که می توان فرهنگ و سنت های خاص اسپانیایی تبارها را همچنان در آن مشاهده کرد و از لحظه لحظه ی آن لذت برد.

Casares, Malaga

Casares, Malaga2
Casares, Malaga3

روستاهای اسپانیا : Santillana del Mar

این شهر کوچک به عنوان یکی از مناطق باستانی تاریخی در اسپانیا شناخته می شود. دیوارهای سنگی، خیابان های سنگ فرش و فضای کلی شهر موجب شده که در بسیاری از فیلم های سینمایی و یا تبلیغاتی نشانه هایی از آن را مشاهده کنیم. جالب اینجاست که این خانه های زیبای تاریخی همچنان محل سکونت ساکنین منطقه است و به صورت نسل به نسل به آنها منتقل شده . شما می توانید این روستا و هتل های محلی آن را به عنوان مقصدی عالی برای تورهای نوروزی خود در نظر بگیرید و از آرامش و سکوت منطقه و همچنین مناظر طبیعی آن لذت ببرید.

Santillana del Mar

Santillana del Mar2
Santillana del Mar34
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین مکان ها برای گشت و گذار در ماه دسامبر

سعید حسنی ، سه شنبه 13 شهریور 1397

ایام شروع سال نو، مغازه هایی که لوازم جشن سال نو می فروشند و جاهایی که برف زمستانی می بارد از ویژگی های سفر در دسامبر است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :