تجربه سبک دیگری از زندگی و سفر با آژانس کلوت

رپرتاژ آگهی یکشنبه 3 بهمن 1395

طبیعتگردی تجربه سبک دیگری از زندگی است. کلوت در برنامه های خود فارغ از هیاهو و غوغای زندگی شهری در کوه، دشت و دره، پیاده و یا بسته به نوع فعالیت تور، با اسب و شتر، دوچرخه و یا وسایل نقلیه محلی حرکت می کند، با افراد بومی آشنا می شود، در برخورد با شرایط متفاوت و گاه غیرقابل پیش بینی طبیعت، تاب و تحمل خود را محک می زند، تغییر می کند که حاصل این سفرهای دسته جمعی دوستی های تازه و پایدار است. ما طیف وسیعی از شاخه های گردشگری، طبیعت گردی و جهانگردی را تجربه می کنیم. برنامه های متنوع سفرهای دامنه گردی در اطراف روستاها، طبیعت گردی و سفرهای اکتشافی و ماجراجویانه را در قالب گروه های بیابان گردی، کوه پیمایی، غارنوردی، جنگل نوردی، روستا گردی، دیدار از ایلات و عشایر، تماشای پرندگان، رصد ستارگان، قایق سواری در آب های خروشان و سایر فعالیت های طبیعت گردی را برگزار کرده ایم. در ادامه نیز از تجربیات خود و برنامه های آینده، بیشتر خواهیم گفت، با ما همراه باشید ...

داستان کلوت ...

ما سفر و طبیعت گردی را از سال 1378 با "دشت و کلوت" آغاز نموده و نام "آفتاب کلوت" را برای خود برگزیدیم. بسیاری از مناطق دوردست، تاریخی و طبیعت زیبای ایران را به ایرانگردان و جهانگردان ایرانی و غیرایرانی معرفی کرده ایم. فعالیتمان را با عشق و علاقه به نوجویی، ارتباط و آشنایی با فرهنگ و طبیعت انجام می دهیم و پشتوانه ی کار ما تجربه، آموزش و تحقیقات مداوم در زمینه تورهای مسافرتی گردشگری، طبیعت گردی و جهانگردی است. گروه تحقیق کلوت سفرهای تحقیقاتی و بررسی مسیررا با سفر به مقاصد تور صورت می دهد تا با اشراف کامل به شرایط محل، برنامه سفرهای گروهی را به سرانجام برساند. ما در این سالها پیشرو اجرای تورهای مسافرتی گردشگری، طبیعت گردی و جهانگردی بوده ایم و با شرکت های بین المللی معتبر و معتقد به اصول سفرهای مسئولانه ارتباط کاری داریم. تورهای طبیعت گردی ما از یک سو با آموزش عملی راهنمایان طبیعت گرد و تربیت کادر مجرب و خبره و از سوی دیگر با آموزش افراد بومی در زمینه میزبانی، حفاظت از میراث تاریخی و آثار طبیعی همراه است. ما با آموزش شیوه طبیعت گردی، انسان ها را با طبیعت آشتی می دهیم، زیرا معتقدیم طبیعت آدم ها را تغییر می دهد و توانایی های آنها را شکوفا می کند. در همه این سالها، سرلوحه کار کلوت خلاقیت، ایمنی، آموزش اطلاعات گسترده، صرف زمان و هزینه کمتر برای سفرهای متفاوت بوده است.

اطلاعات تماس :
آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از انقلاب، مقابل بزرگمهر، ساختمان شماره 1491 (افشار)، واحد یک جنوبی
شماره تماس : 02166488374 - 02166488375

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به بریستول و تجربه ای متفاوت از زندگی در شهری اروپایی

مهیار قاسمی ، سه شنبه 9 مرداد 1397

اگر به دنبال شهری سرشار از فرهنگ و هنر، فعالیت های مختلف تفریحی و رستوران های منحصر به فرد تاریخی متعدد هستید، بهترین پیشنهاد می توان شهر بریستول انگلستان باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :