دیدنی های استانبول | اطراف استانبول را بیشتر بشناسید

الهام یاوری شنبه 2 بهمن 1395

یکی از جذابیت سفر ماجراجویی است. سرک کشیدن به گوشه و کنار شهر، کشف زیباترین ها، بازدید از جذابیت های بصری تاریخی، چشیدن طعم خوراکی های محلی و محبوب .اما اگر جزو آن دسته مسافرین تورهای استانبول بودید که تورهای بلند مدت آژانس های مسافرتی را برای سفر به این شهر انتخاب کرده اند، بد نیست در کنار بازدید از جذابیت های گردشگری شهر استانبول، سفرهایی در قالب تورهای یک روزه ترتیب داده و از زیبایی های اطراف شهر نیز بازدید نمائید. اگر از تمام جذابیت های استانبول و اطراف ان بازدید کرده اید و به دنبال ماجراجوبی بیشتر هستید می توانید سفرهایی را در قالب تورهای یک روزه ترتیب دهید. از مزارع اطراف شهر، سواحل زیبای آن و یا روستا بازدید نمائید. به این ترتیب یکی از کامل ترین و لذتت بخش ترین تورهای استانبول را در تعطیلات خود تجربه خواهید کرد. در ادامه با تور استانبول و سفر به استانبول با نمونه دیدنی های استانبول با ما همراه باشید...

دیدنی های استانبول

تور استانبول : جزایر Princes

این مجمع الجزایر 9 گانه یکی از محبوب ترین مقاصد تفریحی توریستی بین محلی های استانبول و همچنین گردشگران تورهای مسافرتی محسوب می شود. این جزایر زیبا که در حاشیه ی دریای مرمر واقع شده اند می توانند محلی بسیار فوق العاده برای گذراندن تعطیلات آخر هفته ی شما باشند. از جهت دیگر این جزایر بنا بر بافت سنتی و محلی خود شما را به قرن 19 میلادی می برند، زمانیکه مردم از کالسکه و اسب برای جابه جایی استفاده می کردند، کنار ساحل قدم می زدند و یا در خیابان های سنگ فرش دوچرخه سواری می کردند . این مجمع الجزایر می تواند آرامش و سکوت را به ذهن شما بازگرداند و یکی از فوق العاده ترین تورهای یک روزه ی شما محسوب شود.

جزایر Princes

جزایر Princes2
جزایر Princes3

سفر به استانبول : دیدنی های استانبول : شهر Sile

Sile یکی از شهرهای کوچک و دنج دریای سیاه است. آنچه که موجب شهرت این شهر ساحلی شده فانوس دریایی جذاب و زیبایی است که قدمت آن به دوران عثمانی باز می گردد. از دیگر عوامل شهرت این شهر ساحلی می توان به مزارع کشت پنبه در آن اشاره کرد. فاصله ی این شهر دیدنی و دنج تا استانبول تنها 1 ساعت است، بنابراین می توانید برنامه ی بازدید از این شهر و فانوس دریایی معروف آن را در مقاصد سفر تورهای استانبول خود بگنجانید و از آن دیدن نمائید.

شهر Sile

شهر Sile2

دیدنی های استانبول : تور استانبول : شهر Bursa

این شهر به عنوان نخستین پایتخت امپراتوری عثمانی و همچنین مهد رویش فرهنگ مدرن ترکی شناخته می شود. همین تضاد موجب شده که با زوایای جالب و منحصر به فردی در آن مواجه شویم. از جهت دیگر این شهر به موجب ابریشم های اعلاء ، پنبه های منحصر به فرد و همچنین چشمه های آب گرم فوق العاده همواره مد توجه و محبوبیت مسافریت محلی و خارجی قرار دارد.شما می توانید در قالب تورهای یک روزه به این شهر سفر کنید. اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که بازدید از عمارت های تاریخی و معماری این شهر کهن برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

شهر Bursa

شهر Bursa2

تور استانبول : شهر Iznik

این شهر از دیدنی های استانبول که در امتداد یکی از زیباترین دریاچه های ترکیه واقع شده و از شهرهای مجاور Bursa است. از جهت دیگر Iznik به عنوان یکی از شهرهای استراتژیک و تاریخی مسیحیان ترکیه شهرت دارد. این شهر به موجب کاشی های رنگارنگ و خوش نقش خود در دوران عثمانی به شهرت رسید. در حال حاضر Iznik به عنوان یکی از مراکز تمرکز سرامیک های کهن و باستانی امپراتوری عثمانی در بین گردشگران محسوب می شود.

شهر Iznik

شهر Iznik2
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دیدنی ترین سواحل استانبول را بیشتر بشناسید

الهام یاوری ، پنج شنبه 9 آبان 1398

اگر به سفرهای آبی و سفر در تابستان علاقه دارید، بهتر است با این مطلب همراه باشید تا با سواحل زیبا و دیدنی استانبول آشنا شوید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :