معروف ترین کافه های استانبول | بهترین کافه های استانبول را بشناسید.

الهام یاوری چهارشنبه 29 دی 1395

سرک کشیدن به کافه ها و کافی شاپ ها یکی از جذاب ترین بخش های سفر است. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که نشستن و گپ زدن در یک کافه ی دنج و یا حتی لوکس را به رستوران های چند ستاره ی تراز اول ترجیح می دهید، شاید برایتان جالب باشد که در تورهای استانبول بعدی خود یکی دو ساعتی از روز را به یکی از معروف ترین کافه های این شهر سرشار از رنگ و هیجان اختصاص دهید.با معرفی معروف ترین کافه های استانبول با ما همراه باشید.

کافه های استانبول

معروف ترین کافه های استانبول : Çorlulu Ali Paşa

این کافه ی محلی نمونه ی بارزی است از کافه نشینی ترک های استانبول. این کافه با صندلی های چوبی و میزهای کوتاه خود پذیرای نسل بازنشسته ی استانبول است که عادت دارند روزنامه به دست پشت میزها جای بگیرند و در کنار مطالعه و گپ زدن های خود استکانی چای هم میل کنند . البته که نشستن در چنین جمعی خالی از لطف نخواهد بود و هیجان خودش را برای این رده ی سنی خواهد داشت.

 Çorlulu Ali Paşa

 Çorlulu Ali Paşa2

Coffee and sheesha at Katmerler

این کافه ی کوچک که در کنار منوی خود قلیان ترکی هم سرو می کند از معروف ترین های استانبول است . نشیمن های جالب و خاص آن و فضای رنگارنگ و مملوء از هیجان این کافه اغلب تورهای مسافرتی و توریست ها را به خود جذب می کند. این کافه ی دنج یکی از آن نقاطی است که در رویدادهای ورزشی مملوء از جمعیت ورزش دوستی می شود که محو صفحه ی نمایشگر تلوزیون می شوند و در کنار تماشای مسابقات با چای، قهوه و قلیان از خودشان پذیرایی می کنند. اگر دلتان می خواهد یک دور همی خاص در یک کافه ی راحت و صمیمی ترتیب دهید این مکان بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 Coffee and sheesha at Katmerler
Galata Konak Café

گردشگران تورهای استانبول اغلب این کافه را به دلیل منظره ی جذاب و زیبایش انتخاب می کنند. این کافه بر روی سقف یکی از عمارت های تاریخی استانبول واقع شده به این ترتیب می توانید در حین نوشیدن یک فنجان قهوه ترک اصیل از منظره ی تاریخی و بافت سنتی شهر هم لذت ببرید. صندلی های راحتی و میزهای چوبی این کافه جوی صمیمی را برای مهمانان فراهم آورده است. از طرف دیگر شما این امکان را خواهید داشت که از ساعت 8 صبح تا نیمه شب از نوشیدنی ها و کیک های بی نظیر این کافه ی راحت و صمیمی لذت ببرید.

Galata Konak Café

Galata Konak Café2
Galata Konak Café3

معروف ترین کافه های استانبول : The House Café

این کافی شاپ در یکی از تقاطع های اصلی خیابان استقلال واقع شده و به مسافرین و عابرین این خیابان پر تردد و دیدنی این امکان را می دهد که با نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک برش کیک خستگی در کنند. این کافه دو بخش مجزا دارد. بخش داخلی که در فضای بسته واقع شده و بخش روباز که متشکل از میزهای کوچک چوبی با منظره ی بی نظیر عمارت های تاریخی خیابان استقلال است.

The House Café
The House Café2

Pierre Loti Café, Halic

این کافه تمام آن چیزی است که از یک کافه ی محلی ترکی انتظارش را دارید. منظره ی فوق العاده و سرو انواع نوشیدنی ها و شیرینی جات ترکی به این کافه رنگ و بویی دیگر بخشیده. از جهت دیگر مهمانداران در این کافه با لباس های ترکی به سبک قدیمی از مشتریان پذیرایی می کنند و همین جریان به شهرت این کافه ی محلی بین شهروندان و مسافرین تورهای استانبول افزوده است.

Pierre Loti Café, Halic
Pierre Loti Café, Halic2

Ethem Tezçakar Kahveci

این کافه که اولین بار چهار نسل پیش در بازار بزرگ استانبول افتتاح شد از قدیمی ترین کافه های شهر محسوب می شود. این چای خانه در واقع مسئول سرو چای به مشتریان بازار و همچنین فروشگاه های اطراف است . تمام آنچه که در این چای خانه سرو می شود حالت سنتی خودش را حفظ کرده از سینی های نقره گرفته تا استکان های کوچک چینی و زیر پیاله های گل دار .

 Ethem Tezçakar Kahveci

 Ethem Tezçakar Kahveci2
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین مراکز خرید استانبول | بهترین ها و معروف ترین ها

مهیار قاسمی ، یکشنبه 7 مرداد 1397

یکی از مناطقی که همه ساله گردشگران گران زیادی از کشور ایران به سمت آن روان می شوند، کشور ترکیه و علی الخصوص شهر استانبول می باشد.

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 2 بهمن 1395

    کافه های زیباییه. بعضیهاشو رفتم. کافه گونِی هم یادتون رفت.

    • 2 بهمن 1395

    فقط مواظب باشیدبمب هم شایدداعش سرو کنه