تماشای غروب خورشید | زیباترین مناطق جهان برای غروب خورشید

الهام یاوری دوشنبه 26 شهریور 1397

طلوع و غروب آفتاب از آن دسته رخدادهای طبیعی است که هر روزه شاهد آن هستیم. می توان به جرات گفت که این اتفاق کلیشه وار هر روزه جزو زیباترین و خارق العاده ترین رویدادهایی است که می توان در طبیعت مشاهده کرد. شما می توانید از پشت پنجره ی اتاقتان زمانی که مشغول نوشیدن چای هستید و یا زمانی که در خیابان مشغول قدم زدن هستید لحظه هایی را محو این جریان زیبا شوید. در اینجا قصد داریم به معرفی نقاطی بپردازیم که زیباترین صحنه های طلوع و غروب خورشید را در اختیار دوستداران این تماشای غروب خورشید و همچنین زیباترین مکان ها برای غروب خورشید قرار می دهند.

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید

تماشای غروب خورشید : The Serengeti در تانزانیا، آفریقا

این محل با مجموعه ای از زیباترین مکان ها برای غروب خورشید می تواند جزو زیباترین نقاطی باشد که تماشای غروب و طلوع خورشید در آن حال و هوای دیگری دارد. طبیعت زیبا، حیوانات وحشی، فیل ها و یا زرافه های آفریقایی موجب شده که هر ساله سیل عظیمی از گردشگران و تورهای مسافرتی برای تماشای غروب خورشید به این ناحیه سفر کنند.

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید2

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید3
زیباترین مکان ها برای غروب خورشید4

تماشای غروب خورشید : Key West در فلوریدا، آمریکا

این منطقه از معروف ترین مناطقی است که می توان منظره ای جذاب و دیدنی از طلوع و غروب افتاب را در آن تماشا کرد. از جهت دیگر فستیوال های جالبی هر شب توسط هنرمندان، عکاسان و دوستداران این رویداد در این ناحیه برگزار می شود. این گروه با روشن کردن آتش به استقبال غروب خورشید می روند. از جهت دیگر می توانید غروب را در رستوران ها و کافه های ساحلی و دنج این محوطه هم تماشا کنید و در کنار نوشیدن فنجانی قهوه از این سکوت آرامش بخش و زیبایی طبیعی لذت ببرید.

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید5

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید6
زیباترین مکان ها برای غروب خورشید7

3) Grundarfjordur در ایسلند

ایسلند از زیباترین نواحی دنیاست. طبیعت این ناحیه به گونه است که نمی توان جذابیت های آن را انکار کرد. حال تصور کنید که غروب و طلوع خورشید را از وراء این زیبایی های منحصر به فرد مشاهده کنید . در فاصله ی ماه های آبان تا بهمن نور آفتاب در آسمان این منطقه دیده نمی شود. این جریان تنها در این نقطه از جهان اتفاق می افتد و می توانید طلوع و غروب را بدون هیچ تابش نوری به صورت مستقیم مشاهده کنید.بنابراین اگر قصد دارید این منظره ی جذاب و زیبا را در ایسلند تماشا کنید می بایست برنامه ی خود را طوری تنظیم کنید که بین ماه های ابان تا بهمن در ایسلند حضور داشته باشید.

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید8

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید9

4) Rio de Janeiro در برزیل

سواحل ریو جذاب و معروفند. از جهت دیگر فستیوال های جذاب و دیدنی رقص و موزیک های خاص این منطقه موجب حیرت گردشگران و تور مسافرتی از سراسر جهان شده. اما دیگر مساله ای که باعث جذب توریست به این ناحیه می شود زیبایی های آسمان این ناحیه در ساعات طلوع و غروب خورشید است .غروب خورشید در امتداد کوهستان های مرتفع این ناحیه دیدنی است. از جهت دیگر می توانید این غروب های خارق العاده را از منظره ی دریا نیز تماشا کنید و غرق در جذابیت های طبیعی آن شوید.

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید22

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید10
زیباترین مکان ها برای غروب خورشید11

5) Isle of Skye در اسکاتلند

این منطقه بین عکاسان طبیعت از شهرتی باور نکردنی برخوردار است. چرا که منظره ی غروب خورشید در این ناحیه با نواحی دیگر جهان متفاوت است. انعکاس نور خورشید بر روی آب دریا و همچنین صخره های این منطقه زیبایی عجیبی را برای عکاسان فراهم می کند.

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید12

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید13

6) Santorini در یونان

به طور حتم حد اقل یک بار با صحنه ها و تصاویر غروب خورشید در یونان مواجه شده اید. زیبایی هایی که این منظره در این جزیره ی باستانی ایجاد می کند فرای باور است. مجموعه ی صخره ها، کوه ها، دریا، آتش فشان و خورشید زیبایی منحصر به فردی را در اختیار بیننده قرار می دهد به گونه ای که همه روزه شاهد عده ای از گردشگران و تورهای مسافرتی هستیم که در ساحل و یا نواحی دیگر این جزیره ی زیبا مشغول تماشای طلوع و غروب خورشید هستند.

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید14

زیباترین مکان ها برای غروب خورشید15
زیباترین مکان ها برای غروب خورشید16
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین مکان ها برای تماشای ستاره ها در شب

ن. چرمچی ، دوشنبه 2 اردیبهشت 1398

در این نوشتار، به معرفی بهترین و ایده آل ترین نقاط جهان برای تماشای ستاره ها در شب می پردازیم

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :