جاذبه های توریستی خیابان استقلال استانبول

الهام یاوری دوشنبه 26 شهریور 1397

خیابان استقلال از پرتردد ترین مناطق این شهر است که توانسته با تمرکز حجم عظیمی از فروشگاه ها ، دیدنی ها و جاذبه های توریستی مورد توجه گردشگران تورهای استانبول و حتی مردم محلی قرار بگیرد. اگر به استانبول سفر کرده اید لازم است که یکی از تورهای یک روزه ی خود را به دیدن جذابیت های خاص این خیابان اختصاص دهید. در ادامه از جاذبه های توریستی و سفر به خیابان استقلال استانبول یشتر گفته ایم، با ما همراه باشید ...

سفر به خیابان استقلال استانبول13

مساجد، کلیساها و کنیسه های خیابان استقلال

کلیسای St.Anthony یکی از معروف ترین کلیساهای منطقه است. طراحی منحصر به فرد این کلیسا و زیبایی های آن موجب شده که تورهای مسافرتی و گردشگران شخصی آن را در لیست جاذبه های توریستی استانبول قرار دهند. از جهت دیگر این کلیسا به عنوان یکی از مراکز تجمع مذهبی مسیحی های استانبول شناخته می شود.شما با بازدید از کنیسه ها مساجد و کلیساهای خیابان استقلال و نواحی آن به تنوع فرهنگی موجود در شهر پی خواهید برد و همین جریان ازجذابیت های خاص استانبول محسوب می شود.

سفر به خیابان استقلال استانبول12

سفر به خیابان استقلال استانبول11
سفر به خیابان استقلال استانبول10

خرید در خیابان استقلال

اگر به قصد خرید به خیابان استقلال آمده باشید با دست پر از آن خارج می شوید. فروشگاه های بزرگ و کوچک این منطقه هر آنچه که مورد نیاز شما ست را در خود جای داده اند. از کیف و کفش گرفته تا تجهیزات موسیقی و ابزار آلات تکنولوژی.

سفر به خیابان استقلال استانبول9

سفر به خیابان استقلال استانبول8

عکاسی از گوشه و کنار خیابان

فقط کافی است دوربین را بر دارید و قدم به این خیابان شلوغ جذاب بگذارید. عکاسی از گوشه و کنار خیابان برای شما جذاب خواهد بود. از طرف دیگر نقاشی های دیواری معروف این خیابان و یا ساختمان های تاریخی می توانند سوژه ی مناسبی برای دوربین شما محسوب شوند.

سفر به خیابان استقلال استانبول7

سفر به خیابان استقلال استانبول : موزه ی Whirling Dervish

در این موزه می توانید از نزدیک شاهد لوازم رزم، البسه و جواهر آلات خاندان های عثمانی و امپراطوری های سابق ترکیه باشید.

سفر به خیابان استقلال استانبول6

سفر به خیابان استقلال استانبول5
سفر به خیابان استقلال استانبول4

سفر به استانبول : مجسمه ی استقلال

مجسمه ی استقلال که در میدان Taksim واقع شده از دیگر جذابیت های توریستی است که می توانید از آن بازدید کنید. از جهت دیگر تماشای نقاشی های دیواری که به عنوان سنبل های خیابان استقلال محسوب می شوند هم برای شما خالی از لطف نخواهند بود. شما می توانید برای بازدید از تک تک جذابیت های هنری خیابان استقلال از تورهای یک روزه ای که توسط آژانس های مسافرتی و گالری های هنری استانبول ارائه می شود نیز بهره مند شوید.

سفر به خیابان استقلال استانبول3

سفر به خیابان استقلال استانبول2

سفر به خیابان استقلال استانبول : رستوران ها و کلاب های شبانه

تعدد رستوران ها و بارهای خیابان استقلال به گونه ای است که برای سر زدن به تک تک آنها بیش از یک ماه فرصت نیاز خواهید داشت. این رستوران ها که با تنوع بالایی در سرتاسر خیابان استقلال به چشم می خورند این امکان را برای مسافرین تورهای استانبول فراهم آورده اند که بتوانند بنابر تمایل و سلیقه ی غذایی خود اوقات شاد و لذت بخشی را در آنها سپری کنند.از طرف دیگر شب های زنده ی استانبول به دلیل کنسرت ها و کلاب های شبانه معروف است و شما می توانید با صرف یک شام لذیذ و یا شرکت در یک کنسرت عالی لذتی دوچندان را از سفر خود تجربه کنید.

سفر به خیابان استقلال استانبول

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با خیابان استقلال استانبول

ره بال آسمان ، یکشنبه 11 مهر 1400

خیابان استقلال استانبول یکی از شلوغ ترین و زیبا ترین خیابان های استانبول است. این خیابان از کافه ها، رستوران ها و مراکز خرید مختلفی برخوردار است و به نوعی از جاذبه های استانبول است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :