جاذبه های گردشگری جزیره ی PROCIDA در ایتالیا

الهام یاوری شنبه 25 دی 1395

گاهی پیش می آید که سفر به مناطق آرام و ساکت و بی دغدغه را به کشورهای لوکس و پر ازدحام ترجیح می دهید. این طور مواقع قصد سفر نه خرید و یا بازدید از مناطق تاریخی است و نه اقامت در هتل های چند ستاره و صرف غذاهای مجلل بین المللی. تنها دلیلی که باعث می شود وارد آژانس های مسافرتی شوید خرید بلیطی به مقصد یک منطقه ی آرام و خلوت است. در این بین دریای کارائیب با لیستی از جزایر کوچک و بزرگ توانسته حجم عظیمی از گردشگران بین المللی را به خود جذب کند. یکی از زیباترین جزایر کارائیب که آنچنان که باید و شاید مد نظر آژانس های مسافرتی و توریست های بین المللی قرار نگرفته، جزیره ای است کوچک و دنج در جنوب ایتالیا . جزیره ی PROCIDA با طبیعتی منحصر به فرد و خارق العاده همچنان محیط سنتی و آرام خود را حفظ کرده و می تواند مقصد خوبی برای تور نوروزی شما باشد. در این جزیره خبری از هتل های چند ستاره و اتومبیل های لوکس نخواهد بود، بلکه در آن می توانید از نزدیک با فرهنگ و سنت اصیل ساکنان که حال و هوایی ایتالیایی دارد آشنا شوید. و از طبیعت بکر دریای کارائیب و جزیره ی PROCIDA ایتالیالذت ببرید.در ادامه با جاذبه های گردشگری جزیره ی PROCIDA آشنا شوید

جزیره ی PROCIDA ایتالیا

جزیره ی PROCIDA : روستای دیدنی Marina

این روستای زیبا به خاطر خانه های سنتی چوبی و خوش رنگش معروف است. کنتراست رنگ در این روستا دیدنی است. خانه ها بر روی هم ساخته شده اند و به صورتی متمرکز جوی صمیمی و جالب را به فضای روستا داده اند. روستای مارینا در قرن 15 میلادی ساخته شد و در حال حاضر یکی از قدیمی ترین مراکز تجمع جمعیت در منطقه است. شما می توانید در طول اقامت خود در مهمانپذیر های خانوادگی روستا ساکن شوید و از نزدیک رسم رسوم یک خانواده ی ایتالیایی را تجربه کنید. از جهت دیگر رستوران های محلی جزیره می توانند با انواع غذاهای سنتی و ایتالیایی از شما پذیرایی کنند. از دیگر زیبایی های این روستای زیبا می توان به بندر کوچک آن اشاره کرد. ترکیب رنگی متنوع خانه های روستا را می توان در بندر نیز مشاهده کرد، قایق های کوچک رنگی که هر صبح قبل از طلوع آفتاب به ماهیگیری می روند و بعد از غروب با صیدی موفق به بندر باز می گردند . بازدید از بندر و دیدن قایق های پر از ماهی ممکن است از لذت های دیگر سفر شما محسوب شود.

جزیره ی PROCIDA ایتالیا2

جزیره ی PROCIDA ایتالیا3
جزیره ی PROCIDA ایتالیا4

جزیره ی PROCIDA ایتالیا : سواحل Procida

از آنجایی که جزیره همچنان مقصد پر تردد تورهای مسافرتی و گردشگران شخصی نیست، می توانید در هر جهتی از جزیره سواحل ناب و دست نخورده ای را برای کمپ زدن پیدا کنید، از نور ملایم خورشید لذت ببرید به تماشای دریا مشغول شوید و یا حتی در آب زلال و شفاف کارائیب آب تنی کنید. از معروف ترین سواحل این جزیره ی کوچک می توان به ساحل های Chiaiolella و Chiaia اشاره کرد.

جزیره ی PROCIDA ایتالیا5

جزیره ی PROCIDA ایتالیا6

جزیره ی PROCIDA ایتالیا : جاذبه های گردشگری جزیره ی PROCIDA

بازدید از روستای دیدنی این جزیره بسیار آسان و راحت است. شما می توانید در صورت تمایل طول روستا را قدم بزنید، از فروشگاه های محلی و صنایع دستی دیدن کنید و یا از تاکسی استفاده نمائید. این امکان در اختیار توریست ها و گردشگران تورهای مسافرتی قرار داده شده که از دوچرخه های کرایه ای برای گشتن روستا استفاده کنند . از دیگر جذابیت هایی که می توانید در این جزیره ی زیبا تجربه کنید همراه شدن با تورهای یک روزه ی قایق رانی است. . در طول مسیر قایقرانی می توانید دور جزیره را بگردید و از دیدنی های منطقه و منظره ی خارق العاده ی دریا لذت ببرید.

جزیره ی PROCIDA ایتالیا7

جزیره ی PROCIDA ایتالیا : غذا و نوشیدنی و جاذبه های گردشگری جزیره ی PROCIDA

غذای دریایی این جزیره ی تاریخی با هر آنچه که تا کنون چشیده اید متفاوت است. چراکه سبک آشپزی این ناحیه فقط مختص به آشپزهای محلی همین منطقه است. از جهت دیگر قیمت مقبول و ارزان رستوران های این منطقه این شانس را در اختیار شما قرار می دهند که در طول مدت اقامت، نگرانی از بابت وعده های غذایی نداشته باشید.

جزیره ی PROCIDA ایتالیا8

جزیره ی PROCIDA ایتالیا : نحوه ی سفر به جزیره

برای رسیدن به جزیره می توانید با یکی از تورهای مسافرتی محلی همراه شوید و یا به صورت شخصی با هواپیما به فرودگاه Naples سفر کنید و بعد از آن با خریداری بلیط کشتی Procida به این جزیره وارد شوید.

جزیره ی PROCIDA ایتالیا9

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاذبه های گردشگری جزیره کیش، نگینی در جنوب ایران

الهام یاوری ، سه شنبه 1 آبان 1397

جزیره کیش به عنوان یکی از جزایر بزرگ و زیبای خلیج فارس در صنعت گردشگری ایران نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :