از همگردی، بهترین سایت گردشگری ایران حمایت کنید

همگردی، تیمی حرفه ای ست که همیشه همراهتان بوده، حتی اگر شما این حضور رو مستقیما حس نکرده باشید. هربار که بهترین رستوران های تهران، تور مسافرتی مقصد مورد نظر، راهنمای سفر، جاذبه های گردشگری شهرها و ... را در موتورهای جستجو سرچ کرده اید، همگردی برایتان پیشنهادی عالی داشته، بهترین، نزدیکترین و یا حتی ارزان ترین.
علاوه بر وب سایت که فضا و بستری است برای همرسانی تجربه ها و اطلاعات گردش و وقت گذرانی، برای افرادی مثل شما که دوست دارند در کنار روزمرگی زندگی، از لحظه های آن لذت ببرند، صفحه شبکه های اجتماعی ما نیز همیشه، آماده معرفی مکان هایی خاص، عکاس های موفق و ... بوده، کمپین های زیادی را برگزار کردیم و حتی گاهی اولین قدم ها را برای حرکت های اجتماعی و حمایت از بناهای تاریخی شهرها برداشتیم، اپلیکیشن های همگردی نیز راهنمای شما در سفر به شهرهای مختلف ایران بوده، راهنمای راه پیمایی بزرگ اربعین به سمت کربلا.
ما همیشه با شما بودیم و امروز برای ادامه دادن مسیر، برای بهترین ماندن و پیشرفت، به حمایت همیشگی شما نیاز داریم، هرچند که امسال، به لطف نگاه های پرمهرتان، به عنوان تنها وبگاه برگزیده جشنواره ملی ایران ساخت انتخاب شدیم اما اینبار هم از شما می خواهیم تا با انتخاب همگردی و رای دادن به ما در این جشنواره حامی ما باشید.
جهت ثبت رای در جشنواره وب سایت، کافیست تا از طریق لینکی که در ادامه آمده وارد سایت شده، بر روی آیکون قلب کلیک کرده و از طریق ایمیل Yahoo و یا Gmail خود در سایت" جشنواره وب و موبایل ایران ساخت " عضو شوید و به ما امتیاز مثبت دهید. در نهایت هم ایمیلی، از سوی جشنواره مبنی بر تایید ثبت نظر شما به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. همچنین جهت ثبت رای در بخش اپلیکیشن موبایل، می توانید بر روی لینک هایی که در ادامه قرار داده شده کلیک کرده و باز هم طبق روش گفته شده عمل کنید. پیشاپیش از همراهی شما دوستان همگرد، متشکریم.

انتخاب من، سایت همگردی ( لینک رای گیری )

انتخاب من، اپلیکیشن همگردی ( لینگ رای گیری )

انتخاب من، اپلیکیشن تهران گردی ( لینک رای گیری )

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با شماری از بهترین سایت ها برای تجربه گردشگری غواصی

hb ، جمعه 8 بهمن 1400

با ما در مقاله گردشگری غواصی چیست همراه شوید تا شما را با بهترین سایت ها برای تجربه گردشگری غواصی و مکان های شگفت انگیز غواصی در ایران آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :