مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در تهران

مجسمه آیت الله هاشمی رفسنجانی در موزه شهید بهشتی

داستان عجیبی دارند، مجسمه های داخل موزه! تعدادی از آن ها یادگاری هستند از زنان و مردان بزرگ تاریخ و تعدادی دیگر مجسمه افراد برجسته و شخصیت های شناخته شده اجتماعی، فرهنگی و یا حتی سیاسیِ در قید حیات. مجسمه هایی از جنس سنگ، موم و ... که بازدیدکنندگان کنار آن می ایستند، عکس می گیرند و همه از شباهتش با آن فرد می گویند. اما هنگامی که آن فرد از بین ما می رود، عکس ها، فیلم ها و همین مجسمه ها هستند که خاطراتشان را زنده می کند. حالا این روزها آیت الله هاشمی رفسنجانی از میان ما رفته و مجسمه ایشان در موزه شهید بهشتی، یادآور دستاوردها و خدمات ایشان به کشورمان ایران است. موزه شهید بهشتی تهران، درواقع خانه شهید آیت الله محمد بهشتی بوده که در اوایل سال 1390 به دستور شهردار محترم تهران خریداری و در دستور کار تغییر کاربری به موزه قرار گرفت. گوشه گوشه این موزه پر است از یادگاری های شهدای انقلاب و شخصیت های آن دوران. آدرس موزه نیز، تهران، خیابان شهید دستجردی ، کوچه صبر، خیابان شهید مطهری، کوچه شهید بهشتی، شماره 12 است.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان

ز. نیرومند ، شنبه 15 مهر 1396

فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان یکی از مهم ترین فرودگاه های مرکز ایران می باشد. این فرودگاه یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور به حساب می آید.

نظرت چیه
3 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 25 دی 1395

    کار بر میهمان.چقدر عقده داشتین تو این یک خط و نیم.خدا بهتون آرامش و آرامش و آرامش بده

    • 22 دی 1395

    عیبی نداره،مبارکه،ما به این مجسمه سازی و پرستی عادت داریم،فقط زحمت بکشند چون ایشان فرد ثروتمندی بودن،مجسمه از جنس گران،نباشه چون بلافاصله توسط مردم بیچاره بفروش میرسه،ممنونم

    • 22 دی 1395

    ممنون از مطلب مفیدتون