سفر به کیش | جزیره ای به نام کیش در خلیج زیبای فارس

الهام یاوری شنبه 18 دی 1395

کیش جزیره ای در خلیج فارس زیبای است. البته کیش تنها یک جزیره نیست بلکه یکی از شهرهای حاشیه خلیج فارس می باشد که همواره گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و این نشان از جاذبه های طبیعی و تفریحی این جزیره دارد. بسیاری از گردشگران به کیش سفر می کنند تا این جزیره زیبا با آبهای نیلگونش را از نزدیک مشاهده کنند و از سفرشان لذت ببرند. در حال حاضر آژانس های مسافرتی بسیاری در زمینه تور کیش پیشنهادات ویژه ای را در فواصل مختلف سال به مسافران ارائه می دهند. به طوری که این برنامه های ویژه برای تور کیش سبب شده تا همواره مسافران بسیاری برای سفر خود تور کیش را در سفر به کیش و جاهای دیدنی کیش انتخاب نمایند.

جزیره کیش

سفر به جزیره زیبای کیش

جزیره کیش یکی از جزیره های خلیج بزرگ فارس می باشد و در استان هرمزگان واقع شده است و از نقاط دیدنی در خلیج فارس به شمار می آید. این جزیره در جنوب ایران قرار دارد. در گذشته به جزیره کیش جزیره قیس گفته می شد. در حال حاضر جزیره کیش در حدود یک میلیون نفر در سال گردشگر دارد و بی شک جاذبه های این جزیره این حجم گردشگر را به خود جذب می کند. جزیره کیش یکی از شهرهای گردشگری ایران می باشد البته شهر مشهد، اصفهان، شیراز و ... نیز گردشگران بسیاری را به خود جذب می کنند اما آب و هوای کیش همواره نسبت به این شهرها گرم و معتدل است از همین رو در تمامی فصول سال گردشگران را جذب می کند و برای سفری دلپذیر انتخابی مناسب است. امیدواریم به شما سفر به کیش خوش بگذرد و در این جزیره عجیب ساعاتی خوش را بگذرانید.

سفر به کیش

کیش و تفریحات آبی در کیش

از نمونه جاهای دیدنی کیش بدانید که تفریحات ساحلی کیش بسیار زبانزد و مورد استقبال گردشگران است، ازجمله تفریحات آبی این مجموعه می توان غواصی، اسکی رو ی آب، قایق سواری، فلای بورد، بادی مارینا و... را نام برد. همین تفریحات ساحلی در کیش باعث جذب مسافران می شود البته فارغ از تفریحات ساحلی، طبیعت ساحل نیز بسیار زیبا و شگفت انگیز است. ساحل شن های نرم کیش هر فردی را برای پیاده روی روی شن های ساحل وسوسه می کند و پیاده روی در ساحل کیش آرامشی وصف ناشدنی به شما دست می دهد.سواحل جزیره کیش برخلاف سواحل ماسه ای پوششی مرجانی دارد. همچنین آب دریا در سواحل جزیره بسیار شفاف و زلال است به طوری که تا چند متری عمق آب به راحتی قابل دیدن است, در سواحل جزیره کیش پلاژهایی ویژه بانوان و آقایان ساخته شده که دارای امکانات مناسبی برای گردشگران فراهم شده است.پارک های ساحلی و تفریحی کیش همچون ساحل مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، کشتی های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی ها ازجمله دیدنیهای کیش می باشند. مسافرانی که با تور کیش به این جزیره سفر می کنند تقریبا از این مکانها بازدید می کنند. از دیگر جاذبه های گردشگری کیش می توان به خیابان های شهر اشاره کرد زیرا در خیابان ها و جاده های کیش چراغ قرمز وجود ندارد و بزرگترین پرچم ایران نیز در این جزیره نصب شده است.

جاهای دیدنی کیش
 کیش
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به جزیره کیش | گشت و گذاری شاد در هوای خلیج فارس

گلاره یوسف پور ، دوشنبه 25 آذر 1398

اگه واسه کیش گردی آماده این، کوله بار ببندین تا از قافله جا نمونین...... پیش به سوی جزیره افسانه ای و دیدنی کیش!

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :