باغ پرندگان کیش | دنیای شیرین پرندگان در کیش

الهام یاوری چهارشنبه 15 دی 1395

یکی از جزایر زیبا و پر طرفدار ایران که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد جزیره کیش می باشد همواره در سال گردشگران بسیاری به این جزیره سفر می کنند و از امکانات تفریحی و گردشی در این جزیره لذت می برند هدف از سفر به کیش گشت و گذار در این جزیره و مشاهده مکان های تاریخی یا دیدنی این جزیره می باشد در حال حاضر تور کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی است که طرفداران خاص خود را دارد و در تعطیلات سال نو یا تعطیلات تابستانی بهترین گزینه , سفر به کیش است , در این متن درباره یکی از مکان های دیدنی کیش توضیح داده شده است ,باغ پرندگان کیش یکی از زیباترین باغ های پرندگان در ایران است در ادامه درباره این باغ زیبا و شگفت انگیز، بیشتر خواهیم گفت ...

باغ پرندگان كيش

کمی بیشتر درباره باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان در سال 1380 در جزیره زیبای کیش ساخته شد و روزانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. باغ پرندگان دارای دو بخش جداگانه می باشد به طوری که اولین بخش این باغ زیبا و بزرگ، مکانی برای نگهداری پرندگان می باشد که با مسیرهایی زیبا و سرسبزی طراحی شده است که بازیدکنندگان را به سمت قفس پرندگان هدایت می کند. زمانی که وارد این باغ زیبا می شوید اطلاعات جامع و مفیدی درباره زیستگاه ، نوع تغذیه و ویژگی های هر پرنده در کنار قفس ها درج شده است و می توانید در کنار قفس ها اطلاعات پرندگان را مشاهده کنید. بخش دوم، محوطه ای است زیبا به مساحت حدود 2هکتار که فضای مناسبی برای پرواز آزادانه پرندگان است و شما گردشگران می توانید این پرندگان زیبا و شگفت انگیز را در حال پرواز نیز مشاهده کنید.

باغ پرندگان كيش2

باغ پرندگان کیش : مجموعه ای از پرندگان زیبا و کمیاب

در این باغ بیش از پنجاه گونه از پرندگان قاره های جهان همچون قاره های آسیا ، آفریقا و آمریکا نگهداری می شوند. در برکه وسط باغ پرندگان ، فلامینگوها، ایبیس، قوها و انواع لک لک ها در محیطی کاملا طبیعی، مناظر کم نظیر و زیبایی را در برابر دید گردشگران این باغ قرار می دهد. از دیگرگونه هایی که در باغ پرندگان کیش مشاهده می شود، می توان طاووس ها، انواع طوطی های سبز، کاسکو، ماکائو، طاووسک ها، قرقاول چینی، توکان و مرغ شاخ دار را نام بر. علاوه بر پرندگان مختلف، آهو و میمون نیز در این باغ نگهداری می شود. پرندگان باغ از اقصی نقاط جهان گردآوری شده اند، به طوری که تمامی پرندگان این باغ از قاره هایی همچون آمریکای جنوبی و استرالیا، آمریکا و افریقا می باشد و کمیاب.

باغ پرندگان كيش3

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

باغ پرندگان کیش کجاست؟

کاما ، چهارشنبه 22 آذر 1402

باغ پرندگان کیش با داشتن محیط سرسبز و زیبا و وجود پرندگان گوناگون و بخش های مهیج محیطی عالی برای سپری کردن لحظاتی خوش و مفرح محسوب می شود.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 19 دی 1395

    نوکش خیلی قشنگه و چرا دو مدل بیشتر نبود . نکنه میو بقیه رو خور......