غیر معمول ترین دیدنی های استانبول

استانبول به خاطر جاذبه های طبیعی تاریخی خودش توانسته مقصد حجم عظیمی از گردشگران از سراسر دنیا باشد. به خاطر همین جذابیت هاست که اغلب مسافرانی که در قالب تورهای استانبول به این شهر سفر کرده اند سفر بعدی خود را به این شهر به صورت شخصی ترتیب داده اند. به گونه ای که دستشان برای بازدید از جای جای شهر و سرک کشیدن به نقاط مختلف بازتر باشد. در این مقاله می خواهیم به غیرعادی ترین جذابیت های گردشگری استانبول اشاره کنیم. با ما با معرفی جاهای دیدنی استانبول و نمونه دیدنی های استانبول همراه باشید.

دیدنی های استانبول

جاهای دیدنی استانبول : تورهای یک روزه ی بازدید از هنرهای خیابانی

هنرهای خیابانی یا همان گرافیک شهری، شامل تمام اقداماتی می شود که هنرمندان برای زیبا سازی شهر به عجیب ترین شکل ممکن انجام می دهند. نقاشی دیوارها، پارکینگ های عمومی، آفتابگیر مغازه ها، نقاشی هایی که رو سطح پیاده روها مشاهده می کنید، همه و همه از جوانب دیدنی این هنرهاست. پس بد نیست اگر تورهای یک روزه ای را به دیدن این هنرها اختصاص دهید.

 بازدید از هنرهای خیابانی

هنرهای خیابانی

جاهای دیدنی استانبول : عکاسی خیابانی

ثبت لحظات خاص با تکیه بر دوربین عکاسی از الزامات سفر است. بنابراین یک توراستانبول گردی برای خودتان تنظیم کنید. دوربین را بردارید و به خیابان های شهر سرک بکشید. از منطقه های قدیمی دیدن کنید، به کافه های محلی سر بزنید و از هر منظره ای که به نظرتان زیبا رسید عکاسی کنید. همین عکس ها درآینده یادآور کلی خاطره ی زیبا از تور استانبول شما خواهند بود.

عکاسی خیابانی

عکاسی خیابانی2

دیدنی های استانبول : تورهای یک روزه ی دوچرخه سواری

این توریک روزه که به طور اختصاصی در بخش آسیایی نشین استانبول صورت می گیرد، شامل یک تور دوچرخه سواری است که گردشگران می توانند در خلال آن از جذابیت های شهری استانبول دیدن کنند. از این مناطق دیدنی عکس بگیرند، به رستوران های محلی معروف سر بزنند و اوقات خوشی را در کنار هم سپری کنند. جالب است بدانید که تمام تجهیزات تورهای یک روزه ی دوچرخه سواری برعهده ی دست اندرکاران تور خواهد بود. بنابراین نگرانی از بابت دوچرخه و وسائل امنیتی آن نداشته باشید.

تورهای یک روزه ی دوچرخه سواری

دیدنی های استانبول : پیک نیک قارچ چینی

شاید این به نظر شما کمی غیر معمول و عجیب برسد اما واقعیت دارد. شما می توانید در قالب توراستانبول گردی خود از 15 کیلومتری شمال این شهر دیدن کنید و در قالب یک تورطبیعت گردی در جنگل به چیدن قارچ مشغول شوید. از طبیعت جنگل و سکوت و آرامش حاکم بر آن لذت ببرید و ساعات خوشی را پشت سر بگذارید.

پیک نیک قارچ چینی

دیدنی های استانبول : قایقرانی در استانبول

شما به سادگی می توانید در طول توراستانبول خود از هرگونه تفریح و تنوعی بهره مند شوید. قایقرانی از دیگر تفریحاتی است که توصیه می شود آن را حتما امتحان کنید. منطقه ی Golden Horn یکی از معروف ترین مناطق استانبول است و در بین قایق سواران ترک معروفیت خاصی دارد. تنها کاری که می بایست برای قایق سواری انجام دهید ثبت نام در یکی از تورهای یک روزه ی قایقرانی است. مربیان حرفه ای پس از آموزش های اولیه به شما، وسائل و تجهیزات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهند که بتوانید زیر نظر آنها ساعات خوش و خاصی را در دریا سپری کنید.

قایقرانی در استانبولث

جاهای دیدنی استانبول : بازدید از کارگاه های جواهر سازی محلی

به طور حتم راجع به مرغوبیت و معروفیت جواهرهای استانبولی شنیده اید. صد البته که می توانید این جواهرات را در بازار بزرگ استانبول ببینید و حتی بخرید. اما خاص تر عمل کنید. شما می توانید زیر نظر استاد کار جواهر ساز از راز این جواهرات سر در بیاورید، با طرح های باستانی آن آشنا شوید و یا حتی جواهرات خودتان را در فرصتی که در اختیار دارید طراحی کنید و بسازید.حد اکثر ظرفیت این کلاس های 3 ساعته که تحت تورهای یک روزه به علاقه مندان ارائه می شوند 4 نفر است و باید گفت این تجربه برای گردشگران مهیج و دیدنی خواهد بود.

بازدید از کارگاه های جواهر سازی محلی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دیدنی ترین سواحل استانبول را بیشتر بشناسید

الهام یاوری ، پنج شنبه 9 آبان 1398

اگر به سفرهای آبی و سفر در تابستان علاقه دارید، بهتر است با این مطلب همراه باشید تا با سواحل زیبا و دیدنی استانبول آشنا شوید.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 18 دی 1395

    تو استانبول کشته نشی صلوات