مراکز تفریحی کیش | مراکز تفریحی کیش را بیشتر بشناسید

جزیره کیش با سواحل نقره فام و آب های نیلگونش، همواره برای سفر به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه ایرانیان انتخاب شده است. در این جزیره زیبا در حاشیه خلیج فارس، شگفتی های طبیعی وجود دارد که نظر هر گردشگری را به خود جذب می کند و علاوه بر این جاذبه های طبیعی، مکانهای گردشگری بسیاری نیز در کیش وجود دارد که برای مسافران جالب است. اشخاصی که با تور کیش به این جزیره سفر می کنند با برنامه ریزی هایی که مدیر تور انجام می دهد که اغلب مجری تورها آژانس های مسافرتی می باشند، مسافران مناطق طبیعی یا مکان های گردشگری را بازدید می کنند. در این متن درباره مکان های تفریحی کیش توضیح داده شده است تا بیشتر با امکانات تفریحی کیش و سفر به کیش و مراکز تفریحی کیش در جاهای دیدنی کیش آشنا شوید.

کیش

جاهای دیدنی کیش : ساحل مرجانی

یکی از شگفتی های جزیره ی مرجانی کیش ساحل مرجانی نقره فام آن است. ساحل نقره ای ، آفتابی درخشان ، آسمانی آبی ، آبهای نیلگون ، هوایی پاک وآرامشی بی نظیر جزیره ی کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. خاک جزیره ی کیش دارای درخشندگی خیره کننده ای است. آب دریا در ساحل این جزیره روشن و شفاف است وتا فاصله ای دور می توان کف دریا را به راحتی تماشا کرد.

ساحل مرجانی

جاهای دیدنی کیش :اسکله ی تفریحی

مجموعه ای است که دارای امکانات تفریحی فراوانی از جمله جت اسکی ، قایق پدالی با ظرفیت 4 نفر، قایق ماهیگیری ، قایق پارویی ، سه چرخه های آبی ، امکانات غواصی و قایق های کف شیشه ای است که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب نموده است. این مجموعه ی تفریحی که درمجاورت چند مجموعه تفریحی دیگر قرار گرفته است بسیار مورد استقبال گردشگران و خانواده ها قرارمی گیرد.

اسکله ی تفریحی

مراکز تفریحی کیش: پارک ساحلی مرجان

این پارک که درکنار بازار مرجان قرارگرفته است ، یکی از زیباترین مراکز تفریحی کیش است که بازار را به دریا متصل می نماید. آلاچیق ها ، محوطه سازی جذاب ، چشم اندازهای زیبای طبیعت وساحل بسیار زلال و شفاف جزیره از جمله جاذبه های این پارک ساحلی هستند.

پارک ساحلی مرجان

سفر به کیش : مراکز تفریحی کیش : پارک ساحلی سیمرغ

یکی دیگر از پارک های ساحلی جزیره ی کیش است که درضلع جنوب شرقی جزیره و در امتداد ساحل و در همجواری هتل مارینا پارک ، هتل سیمرغ و مجموعه ی دلفیناریوم کیش قرار دارد. این پارک با مساحت 15 هزار مترمربع و طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ای و در محدوده ی بین جاده ی جهان و جاده ی دوچرخه سواری قرار گرفته است.

پارک ساحلی سیمرغ

سفر به کیش : مراکز تفریحی کیش : پارک شهر کیش

فضایی بسیار مفرح برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان و گردشگران جزیره ی کیش می باشد. این پارک علاوه بر فضای سبز دارای دریاچه ی مصنوعی ، فضای ورزش و تندرستی ، پیست دوچرخه و اسکیت ، آب نما و میدان گل و فضای مناسب برای استفاده ی معلولان است.

پارک شهر کیش

سفر به کیش : شهر زیرزمینی کاریز

قناتی با قدمت 2500 ساله است که آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره را تامین می کند. با توجه به شیب بسیار کم جزیره نحوه ی هدایت آب های زیرزمینی به روی زمین بسیار مهم است و درزمان خود از پیشرفته ترین روش ها بوده است. امروزه این مجموعه قنات را با تغییر کاربری به یک شهر زیر زمینی تبدیل کرده اند که بیش از 10000 متر مربع وسعت دارد واکنون کاریز کیش خوانده می شود.

شهر زیرزمینی کاریز

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین مراکز خرید کیش را بشناسید

فلایتیو ، جمعه 22 آذر 1398

جزیره کیش یکی از مناطق آزاد تجاری ایران است. مناطق آزاد تجاری مفهومی است که پس از جنگ جهانی دوم ایجاد شد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :