زیباترین شهرهای آسیا | دیدنی ترین شهرهای مناطق آسیا

این روزها تمایل افراد برای سفر به کشورهای آسیا بیشتر شده. قبلا مسافران به دنبال تماشای برج ایفل بودند و گذران تعطیلات در جزایر آمریکا، اما در چند سال اخیر، اسم بسیاری از کشورها و شهرهای آسیایی بر سر زبان ها افتاده و آژانس های مسافرتی هم با فراهم کردن تورهایی متنوع، بازار این نوع سفرها را گرم تر کرده اند. در ادامه برایتان از دیدنی ترین شهرهای مناطق آسیا می گوییم، از شهرهایی رویایی که می تواند مقصد بعدی شما برای سفر باشد.

شهرهای آسیا

دیدنی ترین شهرهای آسیا : بالی

معبد های باستانی، ساحل های فوق العاده و هتل های لوکس، بالی منطقه را به عنوان بهشت گردشگران و تورهای مسافرتی بدل کرده . از طرف دیگر اگر به دنبال ماجراجویی و چشیدن طعم هیجان هستید، این جزیره می تواند همانی باشد که انتظارش را دارید. پوشش جنگلی این منطقه و ساحل فوق العاده ی آن گردشگران را متقاعد می کنند که دوباره و دوباره به این منطقه سفر کنند. اگرچه سفر به این جزیره ی زیبا ممکن است کمی پرهزینه باشد اما با استفاده از بعضی سیاست ها می توانید از مخارج سفر خود بکاهید.

بالی

بالی2

دیدنی ترین شهرهای آسیا : سئول

سئول به عنوان پایتخت کره ی جنوبی تلفیقی جالب از سنت و مدرنیته است. در کنار منطقه ی تاریخی و سنتی فضای مدرن و ساختمان های شهری قرار گرفته اند و همین جریان به شما امکان بهره مندی از دو فضا را خواهد داد. شما می توانید تعطیلاتی به یاد ماندنی را در هتل های لوکس این شهر داشته باشید، به خرید بپردازید و از رستوران های سنتی بازدید کنید. از این گذشته ماجراجویی در اماکن تاریخی ، معابد و دیگر جذابیت های این شهر اوقات سفر شما را به بهترین نحو پر خواهد کرد.

سئول

سئول2

دیدنی ترین شهرهای آسیا : پوکت

تپه های سبز پوکت یکی از اعجاب انگیز ترین مناظری خواهد بود که به چشم دیده اید. ساحل فوق العاده آرام، دریای شفاف و زلال و جاذبه های طبیعی تمام آن چیزی است که در یک سفر مد نظر شماست. این منطقه به خاطر چشم انداز های طبیعی خارق العاده ای که دارد، به مقصد بسیاری از تورهای مسافرتی به تایلند تبدیل شده و سالانه حجم وسیعی از طبیعت دوستان را به خود جلب می کند.

پوکت

پوکت3

زیباترین شهرهای آسیا : کاتماندو

کاتماندو بر فرار کوه های هیمالیا قرار گرفته و به عنوان پایتخت نپال شناخته می شود. کاتماندو با جذابیت بصری خود مملوء از رنگ های شاد و سرزنده است و مقصد خوبی برای ماجراجویی به حساب می آید. شما می توانید در صورت تمایل به کوه نوردی و صخره نوردی در مناطق کوهستانی شهر مشغول شوید و یا از معابد زیبا و زندگی شهر نشینی مردم دیدن کنید. اگر به این شهر سفر کردید بازدید از مجسمه ها، معابد بودا را در برنامه های خود بگنجانید.

کاتماندو

کاتماندو2

زیباترین شهرهای آسیا :کیوتو

کیوتو برعکس توکیو که به عنوان پایتخت تجاری و سیاسی ژاپن شناخته می شود، شهرت خود را مدیون طبیعت خارق العاده، آثار باستانی و فرهنگی است. این شهر با متمرکز کردن حجم وسیعی از آثار باستانی و بیش از 17 معبد اصلی به عنوان یکی از سایت های تاریخی در دنیا شناخته می شود. از طرف دیگر بازدید از بخش های باستانی این شهر به شما توصیه می شود. کیوتو شهری است مملوء از دیدنی ها به گونه ای که گردشگر به طور حتم برای بازدید از تمام جذابیت های شهر وقت کافی نخواهد داشت.

کیوتوی

کیوتو3
زیباترین شهرهای آسیا : مانیلا

اگر به دنبال یک مقصد تاریخی برای تعطیلات خود در فیلیپین هستید این شهر به شما پیشنهاد می شود. مانیلا با داشتن حجم وسیعی از آثار باستانی، معبد های زیبا، موزه ها و طبیعت بکر و دست نخورده می تواند مقصد جالبی برای گردشگران به شمار بیاید. از طرف دیگر شما می توانید به راحتی با بازدید از نقاط مدرن شهر به هتل های لوکس و مراکز خرید عالی هم دسترسی داشته باشید .

مانیلا

مانیلا2
شما هم رای بدهید
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین شهرهای آسیا و لذت بردن از دیدنی هایی بکر

کیانا صدیقی ، پنج شنبه 25 بهمن 1397

در قاره آسیا شهرهای بسیار جذاب و زیبایی وجود دارند که باید آن ها را حتما دید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :