سفر به کیش | اطلاعاتی درباره جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش یکی از جزایر جذاب و زیبای خلیج فارس می باشد. در این جزیره زیبا ویژگی های بسیاری گرد هم آمده اند تا کیش را به شگفت انگیزترین و زیباترین جزیره خیلج فارس تبدیل کنند اگر برای سفر تعطیلات نوروز خود هنوز مقصدی را انتخاب نکرده اید به ما اعتماد کنید و پیشنهاد سفر به کیش را قبول کنید. در این سفر رویایی با عزیزانتان ساعاتی خوش را در جزیره تجربه می کنید و به عنوان سفری فراموش نشدنی همیشه از آن یاد خواهید کرد. در حال حاضر سایت همگردی به عنوان یک پرتال جامع در زمینه انواع تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، تورهای یک روزه یا چند روزه فعالیت می کند و در برهه های مختلف زمانی تور کیش را برگزار می کند. شما می توانید به همراه تور کیش به سفر بروید و از سفر خود، نهایت لذت را ببرید. در این متن درباره درباره جاذبه های گردشگری جزیرهه کیش بیشتر توضیح می دهیم تا با این جزیره جذاب آشنا شوید.با ما با سفر به جاهای دیدنی کیش و جاذبه های گردشگری کیش همراه باشید ...

جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های گردشگری کیش : سفر به کیش : ساحل رویایی جزیره

از از جاهای دیدنی کیش نمی توان ساده گذشت، بی شک زیباترین ساحل در ایران، مربوط به این جزیره است. ساحلی با آب های نیلگون و ماسه های نرم که راه رفتن بر روی آنها حس عجیبی به انسان می بخشد. ساعت ها پیاده روی در ساحل زیبا و خوش آب و هوایی کیش شما را خسته نمی کند زیرا تماشای مناظر زیبا و غروب آفتاب در دریای کیش یکی ار بهترین خاطرات سفرتان را در جاهای دیدنی کیش خواهد ساخت.

ساحل رویایی جزیره

جاذبه های گردشگری کیش : سفر به کیش : حیات وحش زیبای جزیره

از نمونه جاهای دیدنی کیش اگر از گشت و گذار در بازارهای بزرگی که در این روزها اجناس خود را با قیمتی بسیار پایین تر از مغازه های تهران به فروش می رسانند، صرف نظر کنید، فرصت خواهید داشت تا در چند روز اقامت خود در این جزیره زیبا، بار دیگر با زیبایی های طبیعت آشتی کنید. دیدن مرغ های مینا و پرندگان سفیدرنگ دریایی که در فضای سبز اطراف خیابان های کیشف بدون هیچ ترسی از انسان ها در حال راه رفتن هستند، و البته آهوهای تیزپایی که بیشتر در خارج از محدوده مسکونی جزیره قابل مشاهده هستند، از مواردی است که شاید در هیچ نقطه ای از ایران نتوان آن را تجربه کرد.

 حیات وحش زیبای جزیره

جاهای دیدنی کیش : سفر به کیش : پارک دلفین ها

پارک دلفین ها که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در جزیره کیش ساخته شده، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این جزیره است که صحنه هایی تکرارنشدنی از رقص و هنرنمایی دلفین ها و البته یک شیر دریایی 350 کیلویی را برایتان فراهم کرده؛ دلفین هایی که با سختی زیاد و تعبیه آکواریوم های مخصوص در هواپیما از ژاپن به ایران آورده شده اند و البته یکی از این دلفین ها، اولین فرزند خود را چندماه قبل در آکواریوم کیش به دنیا آورد و یکی دیگر هم تا چند روزی دیگر مادر خواهد شد. البته قبل از هنرنمایی دلفین ها که هر روز در ساعت مشخصی صورت می گیرد، افراد می توانند از باغ پرندگانِ همین مجموعه دیدن کنند. باغی به مساحت 20 هکتار که انواع پرندگان آبزی و خشکی زیِ نادر مناطق استوایی در حال رفت و آمد در اطراف شما هستند و البته شش تمساحی که هرچند ساعت ها در آب بی حرکت می مانند اما ابهت ترسناک شان باعث می شد بیشتر افراد از ایجاد کوچک ترین سروصدایی پرهیز کنند.

پارک دلفین ها

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاذبه های گردشگری مالزی | اطلاعاتی در مورد سفر به مالزی

کیانا صدیقی ، جمعه 29 دی 1396

مالزی کشوری است که هر فردی را با هر سلیقه، راضی نگه می دارد. این کشور تلفیقی از طبیعت بسیار زیبا، سنت و تاریخ این کشور و همچنین مدرنیته است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :