سفر مناسب برای رسیدن به ترکیه و تجربه ای نو

ترکیه بنابر موقعیت جغرافیایی که دارد، توانسته است به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شود. این کشور بنابر شرایط خود، دو قاره اروپا و آسیا را به هم مرتبط کرده است. از این رو می توان به وضوح رنگ و بوی اروپایی-آسیایی را در آداب، سنن، فرهنگ و معماری آن مشاهده کرد. استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی این کشور موزه ای است در مقیاس وسیع که توانسته با کنار هم چیدن جذابیت های طبیعی، دریا، عمارت های اشرافی مجموعه ای دیدنی را به گردشگران در سفر مناسب برای رسیدن به ترکیه ارائه کند. یکی از مزیت های سفر به ترکیه و به خصوص استانبول، دسترسی به انواع سرویس های حمل و نقل است به صورتی که شما می توانید بنابر تمایل از سیستم حمل و نقل هوایی، دریایی و یا زمینی برای وارد شدن به این کشور استفاده کنید. در ادامه بهترین سفر برای رسیدن به ترکیه از راه های مختلف سفر ایده آل برای رسیدن به ترکیه برایتان بیشتر خواهیم گفت.

سفر ایده آل برای رسیدن به ترکیه

سیستم حمل نقل هوایی

بدون شک استفاده از تورهای استانبول که به صورت هوایی به ترکیه وارد می شوند از راحت ترین و مهمترین سیستم های حمل و نقل است، چرا که با صرفه جویی در وقت به مسافر این امکان داده می شود که زمان بیشتری را در شهر صرف کند. شما بنابر بودجه ای که در نظر دارید، می توانید از سرویس پروازهای ارزان قیمت و یا لوکس در رابطه با سفر خود استفاده کنید. خرید بلیت هواپیما به مقصد استانبول از تمام آژانس های مسافرتی امکان پذیر خواهد بود.

سیستم حمل نقل هوایی

سیستم حمل و نقل زمینی

به طور قطع ثبت نام در تور استانبول که به صورت زمینی به این کشور وارد می شوند و معمولا با اتوبوس و یا خودروی شخصی به ترکیه اتفاق می افتند، از نظر قیمت برای مسافر به صرفه تر خواهند بود. اگرچه نباید این نکته را نیز فراموش کرد که مسیر طولانی موجب خستگی شدید مسافر خواهد شد. از طرف دیگر ترافیک مرزی و همچنین بازرسی های سنگین که در طول مسیر اتفاق می افتد، می تواند از معایب انتخاب سفر زمینی به استانبول باشد. سفر با خودروی شخصی اما می تواند امتیازاتی را برای مسافرین به همراه داشته باشد و گذشته از مقرون به صرفه بودن، به راحتی ایشان در طول سفر کمک کند.

سیستم حمل و نقل زمینی

سفرهای دریایی

تورهای دریایی استانبول و ترکیه که هنوز آنچنان که باید و شاید فراگیر و همگانی نشده، این امتیاز را در اختیار مسافران قرار می دهند که طعم واقعی یک ماجراجویی دریایی را در کارنامه گردشگری خود ثبت کنند. در این خصوص برای سفر دریایی به استانبول می بایست با ثبت نام در یکی از تورهای استانبول که به صورت دریایی مسافر را وارد کشور می کنند، پروسه تعطیلات خود را شروع کنید. در این روند لازم است که با سفر به بنادر جنوبی ایران سوار کشتی شده و از طریق دریای سرخ و بصره و بعد از آن دریای مدیترانه و گذشتن از دریای اژه به سواحل ترکیه وارد شوید .برای تجربه کردن سفر دریایی ترکیه می توانید از تورهای استانبول با کشتی های ایرانی، عربی، اکراینی استفاده کنید. به طور حتم انتخاب این سبک سفر می تواند جذابیت های جدیدی برای شما و خانواده تان به همراه داشته باشد و جز سفرهای خاص شما در ذهنتان ماندگار شود .

سفرهای دریایی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به ایران و ترکیه با هدف جراحی زیبایی سود زیادی برای گردشگران خارجی دارد

گلاره یوسف پور ، یکشنبه 18 تیر 1402

براساس آخرین گزارشهای بدست آمده، سفر به ایران و ترکیه با هدف جراحی زیبایی سود زیادی برای گردشگران خارجی دارد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :