کافه رستوران داریس | بزرگترین سفره خانه مدرن تهران

رپرتاژ آگهی شنبه 21 اسفند 1395

تهران پر شده از سفره خانه های سنتی و مدرن. بعضی هرچند غذای خوبی دارن اما فضا و دکوراسیون دلگیری دارن، بعضی دیگه محیط عالی دارن اما غذاهاشون طعم دلچسبی نداره، پذیرایی، قلیان، موزیک زنده و ... هم بماند. همه ما تجربه های این چنینی داشتیم که باعث شده همیشه به دنبال سفره خانه ای باشیم که تمام ویژگی های مورد نیاز رو با هم داشته باشه و هم برای دورهمی های دوستانه و هم شامی خانوادگی مناسب باشه. این روزها اسم " کافه رستوران داریس " رو خیلی جاها میشه شنید، سفره خانه مدرنی که به انتخاب اول خیلی ها تبدیل شده و به خاطر خدمات باکیفیت خودش رقیب نداره! به همین خاطر هم همگردی گزارشی اختصاصی از کافه رستوران داریس براتون آماده کرده تا طعم خوش غذاهای ایرانی و فرنگی رو، در کنار منوی جذابِ کافه و قلیان های میوه ای و عربی با هم تجربه کنین.

بزرگترین سفره خانه مدرن تهران

کافه رستوران داریس در ساختمانی سه طبقه و در خیابان طالقانی قرار گرفته. فضاهای مجزا، دکوراسیون متفاوت و مدرن، موزیک زنده و ... داریس رو برای هر سلیقه ای مناسب کرده. دو طبقه کافهِ مخصوص آقایان هست و یک طبقه لژ خانوادگی. دکوراسیون طبقات با هم متفاوت هستن که فضاهایی مجزا رو برای مناسبت های متفاوت بوجود آورده. علاوه بر طراحی داخلی و فضای فوق العاده، داریس دارای منوی کاملی از غذای فرنگی، ایرانی، سنتی و کافی شاپ در کنار کادری آموزش دیده و مودب است، که فضایی گرم و صمیمی رو برای تمام سلایق بوجود آورده. اما گذشته از دکوراسیون، رستوران و کافه، قلیان های عربی داریس با طعم های مختلف هم، یکی دیگه از ویژگی های مثبت مجموعه هستن.

داریس فامیلی

به جرات می توان گفت طبقه خانوادگی 1_ یا همان داریس فامیلی، یکی از مدرن ترین و بروز ترین سفره خانه های تهران هست و فضایی بی نظیر، لوکس و آرام رو برای شام های خانوادگی، دورهمی های فامیلی و برگزاری جشن ها و مهمانی ها بوجود آورده. درضمن داریس فامیلی هر شب اجرای موسیقی زنده و برنامه های شاد هم داره تا خاطره ای شیرین و ماندگار از داریس، برای شما و عزیزانتون به جا بمونه.

کافه مخصوص آقایان

کافه رستوران مردانه داریس، به مکانی ایده آل برای دورهمی و تماشای دسته جمعی فوتبال تبدیل شده، پرده پروجکشنی بزرگی که در این قسمت قرار داره به اضافه قلیان و پذیرایی عالی، باعث شده تا خیلی از آقایون دیگه تو خونه فوتبال نبینن! علاوه بر این، محیط مردانه کافه هم مورد پسند بسیاری از افراد است.

اطلاعات تماس

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، بین خیابان حافظ و ویلا، پلاک 255

شماره تلفن کافه مخصوص آقایان : 02188804717 | 02188805592

شماره تلفن داریس فامیلی : 02186035524 | 02186035527

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفره خانه سنتی باربد یکی از بهترین رستوران های سنتی پایتخت است

گلاره یوسف پور ، جمعه 27 مرداد 1402

براساس گزارشات واصله، سفره خانه سنتی باربد یکی از بهترین رستوران های سنتی پایتخت است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :