دیدنی های دبی، سرزمینی تفریحی در قلب امارات متحده

دبی یکی از زیباترین شهرهای جهان است و همین موضوع باعث شده که همواره گردشگران بسیاری به دبی سفر کنند البته ناگفته نماند که دبی جذابیت های فراوانی دارد که یکی از آن ها زیبایی معماری دیدنی های دبی می باشد. اما تنها معماری آن نیست که مسافران را جذب می کند، دبی یکی از شهرهای لوکس امارات متحده عربی هم است. در این شهر امکانات بسیاری وجود دارد که برای رفاه حال شهروندان و مسافران ایجاد شده است. در دبی انواع مراکز تجاری و لوکس با بهترین برندها وجود دارد سالانه آژانس های مسافرتی تورهای بسیاری را به دبی برنامه ریزی می کنند به طوری که انواع تورهای دبی در آب و هوای دبی با شرایط متفاوت برگزار می شود. سایت همگردی نیز به عنوان یکی از سایت های جامع در زمینه گردشگری و مسافرتی انواع تورهای دبی را برنامه ریزی نموده است. مسافرانی که علاقه به سفر به دبی دارند می توانند از سایت همگردی انواع تورها را مشاهده کنند و انتخاب نمایند. اما قبل از هرچیز بهتر است تا با ما همراه باشید و اطلاعاتی مفید درباره اقتصاد دبی بدست بیاورید.

دبی

اقتصاد دبی

شهر دبی یک شهر جهانی و تجاری مهم است و دیدنی های دبی فراوان می باشند. صنعت نفت در اقتصاد دبی اهمیت زیادی دارد و همچنین بیشتر درآمد دبی از راه فروش ملک، اعطای اقامت در منطقه جبل علی، ترانزیت کالا و ترانزیت مسافر است. شهر دبی با ساخت ساختمان های بزرگ و مناطق تفریحی مهیج توریست های زیادی را به خود جذب کرده است. این شهر بیست و دومین شهر گران قیمت در جهان نیز هست. آب و هوای دبی بسیار گرم و خشک است. دمای این شهر در فصل تابستان چهل درجه سانتیگراد و بسیار گرم و خشک همراه با باد است و در اکثر روزها در دبی آفتاب است. این شهر در فصل زمستان نیز گرم است و میانگین دما در روز به بیست و سه درجه سانتیگراد می رسد.

اقتصاد دبی

آب و هوای دبی

آب و هوای دبی گرم و خشک است. این شهر در فصل تابستان گرم و خشک و بادی بوده و میانگین دما به چهل درجه سانتیگراد می رسد و در اکثر روزها هوا آفتابی نیز هست. همچنین در فصل زمستان نیز گرم است به طوریکه میانگین دما به بیست و سه درجه سانتیگراد می رسد.

آب و هوای دبی

جشنواره خرید دبی

این جشنواره سالانه از ماه ژانویه به طول 1 ماه آغاز می شود. در این فستیوال سراسر امارات عربی، مرکز خرید دبی می شود همچنین در این فستیوال برنامه های جذاب موسیقی، رقص های محلی و نمایشگاه ها برگزار می شود. ساکنان شهر دبی زندگی آرام و خوبی دارند، این شهر مدرن و تمیز و دارای آب و هوای گرم است. دین های مختلف و آزادی دین برای مردم وجود دارد. انواع فیلم ها، مجلات، روزنامه ها و کتاب ها در دسترس عموم قرار دارد. به دلیل فاصله زیاد مدارس، مغازه ها و ادارات دولتی داشتن خودروی شخصی لازم است و انواع ماشین ها از قبیل اوپایی، ژاپنی و آمریکایی وجود دارد. بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها اجباری و لازم است و رانندگی در این شهر مقررات خاصی دارد. تاکسی ها با قیمت بالا در دسترس عموم است و همه آن ها در اقتصاد دبی تاکسی متر دارند.

جشنواره خرید دبی

گردشگری در دبی

گردشگری یکی از استراتژی های مهم امیرنشین های دبی برای سرازیری دلار به امارات متحده می باشد. گردشگری دبی مبتنی بر خرید است اگرچه جذابیت های مدرن و تاریخی نیز دارد. دبی از مشهورترین شهرها در میان شهرهای هفتگانه امارات متحده عربی است. دبی از دیگر شهرهای امارات متحده عربی جدا و متمایز است زیرا درآمد نفت تنها 6٪ از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و درآمد اصلی آن از منطقه آزاد جبل علی و دیدنی های دبی است.

گردشگری در دبی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

شهر دبی | قطب گردشگری امارات متحده

ساجده روشنی ، سه شنبه 3 بهمن 1396

شهر دبی که امروزه توانسته است به یکی از پر جاذبه ترین مناطق گردشگری دنیا تبدیل شود هرساله جهانگردان را بسوی خود می کشاند.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 6 دی 1395

    دقیقا مث ایران خودمونه از همه جاش نظم میباره