معروف ترین دیدنی های دبی در تور جذاب دبی

دبی به عنوان یکی از شهرهای حاشیه خلیج فارس و یکی از جذابترین شهرهای امیر نشین امارات متحده عربی است. دبی شهری می باشد که از حیث امکانات و منابع طبیعی بیشتر به کشورهای اروپایی شباهت دارد. دبی از جهت تجارت و اقتصاد یکی از هفت شهر امیرنشین در امارات متحده عربی محسوب می شود و بیشترین جمعیت را در مقایسه با سایر شهرها دارد. تور دبی قطب سرگرمی و تفریح در خاورمیانه است و سالانه گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی به این شهر توریستی-تجاری سفر می کنند. این جزیره زیبا دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. فارغ از جاذبه های توریستی و شهری، جاذبه های طبیعی دبی هم یکی از دلایل جذب گردشگران است. برای مسافرانی که با تور دبی به این شهر سفر می کنند، امکان بازدید از انواع جاذبه های گردشگری فراهم شده است. برترین دیدنی های دبی انواع بیابان ها و صحراهای آن می باشد در این متن سعی نمودیم درباره معروف ترین دیدنی های دبی و مناطق طبیعی آن توضیحاتی ارائه کنیم تا بیشتر با زیباترین دیدنی های دبی آشنا شوید.

زیباترین دیدنی های دبی

بیابان آل صحرا

دبی بخشی از منطقه بیابانی صحرای عربی است. بیشتر بخش های آن با خاک های بیابانی شنی و سنگ ریزه های سفید پوشانده شده که این یکی از مشخصه های متمایز تمامی مناطق این کشور است. بخش شرقی شهر دبی، تپه های ماسه ای قرمز رنگی وجود دارند که علت قرمزی رنگ آن ها وجود اکسید آهن است. شن های نواحی ساحلی نیز از مرجان های خرد شده و صدف ها تشکیل شده است. این منطقه با رشته کوه حجر در غرب که بیشترین ارتفاع آن در برخی مناطق به 1300 متر نیز می رسد، احاطه شد. با وجود اینکه این شهر در یک منطقه بیابانی قرار دارد اما درختان خرما، اقاقیا، گیاهان وحشی و سنبل بیابانی در دشت های این شهر رشد می کنند. این صحرا وسیع با 37 میلیون فوت مربع مساحت و دانه های شنی دست نخورده و بکر بهترین جاذبه طبیعی این منطقه به شمار می آید و بازدید از آن در برنامه بیشتر در تورهای دبی هست. در این صحرای منحصر به فرد، اقوام مختلفی زندگی می کنند که با خونگرمی تمام از مسافران تور زیباترین دیدنی های دبی میزبانی می کنند. شترسواری نیز در بیابان آل صحرا در بین برترین دیدنی های دبی از تفریحات رایج در تور دبی است.

بیابان آل صحرا

پناهگاه حیات وحش راس الخور

این پناهگاه محل اقامت موقت پرندگان مهاجری است که از سمت جنوب دبی وارد این کشور می شوند. وجود پرندگان و سایر موجودات آبزی دیگر در این منطقه زیبایی دو چندان به آن بخشیده و تور دبی را لذت بخش تر کرده است. اگر تصمیم دارید از این پناهگاه در تور دبی دیدن کنید، می توانید از طبیعت راس الخور که تالاب بزرگی در دبی محسوب می شود، دیدن کنید. برجسته ترین مهاجرت به این تالاب در فصل زمستان صورت می گیرد که فلامینگوهای صورتی بدان مهاجرت می کنند. اگر تور دبی را در فصل زمستان انتخاب می کنید، قطعا از این پناهگاه دیدن کنید.

پناهگاه حیات وحش راس الخور

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با تعدادی از معروف ترین مکانهای دیدنی دبی

مهیار قاسمی ، یکشنبه 5 مرداد 1399

برای سهولت در کار، ما برای شما در این مقاله تعدادی از جاهای دیدنی معروف دبی را گردآوری کرده ایم که امید است به کارتان بیاید.

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 10 دی 1395

    عجب جاذبه هایی بودند، فقط مور ملخ کم داشت با عده ای از عربهای مرتجع که کباب بکنند و بخورند

    • 10 دی 1395

    قشنگ بودند