عجیب ترین شهرهای دنیا | بخوانید و بشناسید

شهری در بین عجیب ترین شهرهای دنیا که تمام خانه هایش زیر زمین است و مردمانش به راحتی زندگی می کنند! شهری که ساکنانش حق مردن ندارند و این کار ممنوع است! این ها تنها برخی از شهرهای عجیب و غریب سیاره زمین هستند. سیاره ای که در گوشه ای از آن ما نیز زندگی می کنیم. ما را همراهی کنید چون در این قسمت از مجله همگردی آشنایی داریم با شهرهایی که عجیب هستند و به نوع خود شوکه کننده! در مقاله دیدنی ترین شهرهای عجیب دنیا هر چه بیشتر با برترین شهرهای عجیب دنیا آشنا می شوید.

برترین شهرهای عجیب دنیا

1-Miyake-jima، میاکجیما

یکی از شرایط زندگی در این جزیره ژاپنی در بین دیدنی ترین شهرهای عجیب دنیا استفاده از ماسک های ضد گاز است. این جزیره به دلیل فعالیت های آتشفشانی پر از گازهای سمی است و زندگی بدون ماسک ها مساوی است با مرگ! سال 2000 هنگامی که آتشفشان فعال شد حدود 3600 نفر از ساکنان، مجبور به ترک جزیره شدند و چند ماه بعد برای ادامه زندگی با ماسک برگشتند!

Miyake-jima، میاکجیما

2-Longyearbyen، لانگیربین

شمالی ترین شهر زمین در نروژ با تعداد انگشت شماری ساکن که اجازه مردن ندارند و این کار غیر قانونی است! این شهر تنها یک قبرستان کوچک دارد که حدود 70 سال است که دیگر مرده نمی پذیرد، چرا ؟ جنازه های این قبرستان در لایه های منجمد دائمی اعماق زمین به هیچ وجه در یکی از برترین شهرهای عجیب دنیا تجزیه نمی شوند.

Longyearbyen، لانگیربین

3-Garbage City، شهر زباله

منطقه ای است در جنوبی ترین قسمت منشیات ناصر در قاهره. بزرگترین مکان زندگی برای افرادی که زباله جمع آوری می کنند و بازیافت زباله ها نیز مهم ترین راه برای امرار معاش زاغه نشین هاست. نیازی به گفتن نیست که اینجا جز فقیرترین نقاط قاهره و یکی از عجیب ترین شهرهای دنیا است.

Garbage City، شهر زباله

4-Swastika، سواستیکا

برخلاف نام دلهره آور و فاشیستی، این منطقه در اونتاریو کانادا قرار دارد و یکی از صلح آمیز ترین و آرام ترین مناطق در آمریکای شمالی است. این شهر سال 1908 نزدیک سایت معدنی شکل گرفت و در دهه 30 به دلیل وجود نازیسم ها، مشکلاتی برای ساکنان ایجاد شد. جنگ ادامه داشت و اروپا در حال نابودی که مقامات اونتاریو تصمیم به تغییر نام شهر گرفتند به وینستون. اما طولی نکشید که مردم شهر تابلوی نام جدید را شکستند و تابلوی سواستیکا و تابلوی دیگری با متن "به جهنم برو هیتلر، این اسم را اول انتخاب کردیم" بنا کردند.

Swastika، سواستیکا

5-Roswell، رازول

این شهر را که در نیومکزیکو قرار دارد، به خاطرحادثه ای که سال 1947 اتفاق افتاد می شناسند. طرفداران UFO بر این باورند که در این سال سفینه ای فرود آمد و سوارانش توسط نظامی ها دستگیر شدند. شهری ایده آل و مناسب برای طرفداران UFO و بیگانگان فضایی.

Roswell، رازول

6-Coober Pedy، کوبر پدی

جنوب استرالیا است، روستایی نزدیک معدن عقیق که جای زندگی نیست و به دلیل قرار گرفتن در میانه صحرایی، تابستان زندگی در این روستا غیر قابل ممکن است. به این دلیل معدن کاوان همه چیز را زیر زمین ساختند. خانه هایی که تمام سال دمای مناسب دارند و نیازی به تهویه هوا ندارند.

Coober Pedy، کوبر پدی

7-F+cking، لعنتی

شهری در اتریش به نام لعنتی! واقعا دلیل گفتن این نام مشخص نیست اما در حال حاضر به این نام معروف و شناخته شده است.

F+cking، لعنتی

8-Chess City، شهر شطرنج

Kirsan Ilyumzhino، کیرسان ایلیومژینوف تاجر میلیونر متعصب عجیب بازی شطرنج، سازنده این شهر در الیستای روسیه است. این تاجر حدود 30 تا 50 میلیون دلار هزینه کرد برای ساخت مجموعه و برای طرفداران شطرنج. در حال حاضر این شهر میزبان مسابقات بزرگ جهانی فدراسیون شطرنج است.

Chess City، شهر شطرنج

9-Gibsonton، گیبسونتون

خانه رسمی و شهری رویای در فلوریدا، مناسب برای کسانی که عمری را در سیرک گذرانده و بازنشسته شده اند. این شهر کوچک دارای موزه های منحصر به فردی است که در این موزه ها شیوه زندگی سیرکی و کارناوالی به نمایش گذاشته می شود.

Gibsonton، گیبسونتون

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

با عجیب ترین قوانین برخی شهرهای دنیا آشنا شویم

مسلم علیمحمدی ، شنبه 11 مرداد 1399

برای اینکه سفری بدون دغدغه داشته باشید، پیشنهاد می کنیم که با ممنوعیت های عجیب و غریب برخی شهرهای جهان آشنا شوید تا کمتر دچار مشکل گردید.

نظرت چیه
3 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 23 آذر 1397

    خیلی خوب بود. موفق باشید.

    • 15 فروردین 1396

    بهروز فتح الهی سیس از سفره خانه سنتی سیس اذربایجانشرقی - زیبا و جالب بودند. ممنون از تهیه کنندگان این مطالب

    • 12 اسفند 1395

    خیلی جالب بود ممنون