برنامه ریزی سفر | تور مسافرتی یا سفر شخصی؟

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که در فکر برنامه ریزی برای سفرهای نوروز می باشند اما هنوز در رابطه با مقصد قطعی سفر و همچنین چگونگی های آن تصمیم نگرفته اند، می بایست برخی مسائل ضروری و کلیدی را در این پروسه مد نظر قرار دهید. این جریانات برنامه ریزی سفر، به طور قطع به بالا رفتن کیفیت تعطیلات شما منجر خواهد شد. به صورت معمول اگر قصد دارید کشوری خارجی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید، برای برنامه ریزی سفر، دو گزینه پیش روی دارید .یا استفاده از خدمات آژانس مسافرتی و همراه شدن با یک تور مسافرتی و یا بازدید از کشور مد نظر به صورت شخصی.

ور مسافرتی با سفر شخصی3

مقایسه تور مسافرتی با سفر شخصی برای برنامه ریزی سفرهای نوروزی

صد البته که هر دو گزینه مزیت ها و معایبی نسبت به دیگری خواهند داشت. در گزینه ی اول برنامه ریزی و کلیه ی امور مربوطه در کشور مقصد به عهده ی آژانس مسافرتی خواهد بود. مزیت این انتخاب نسبت به سفرهای شخصی می تواند در این باشد که مسافر یا مسافرین نیازی به نگرانی و دغدغه از بابت حمل و نقل در کشور مربوطه، رزرو هتل، خورد و خوراک، بازدید اماکن تفریحی و توریستی و ... نخواهند داشت. یکی از عمده مسائل و مشکلاتی که گریبانگیر گردشگران در سفرهای خارجی می شود ضعف در مکالمه ی زبان است. این جریان می تواند موجب پیش آمد های وخیمی برای توریست و یا مسافر شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود نسبت به یادگیری زبان انگلیسی که به عنوان یک زبان رسمی و بین المللی در اقصی نقاط جهان مورد تایید است اقدام کنید. در غیر این صورت اگر با کشور مقصد هیچ گونه آشنایی ندارید و حیطه ی تسلط با زبان انگلیسی در شما ضعیف است، با کنار گذاشتن این چالش نسبت به سفر با یک تور مسافرتی معتبر از مشکلات و موانع در طول تعطیلات جلوگیری به عمل آورید.

ور مسافرتی با سفر شخصی2

کدام آژانس مسافرتی؟ کدام تور؟

در این راستا انتخاب آژانس مسافرتی و  تور مسافرتی مناسب که بتواند با نیازهای شما همخوانی بیشتری داشته باشد و همچنین انتخاب بهترین مقصد برای سفر از عمده نکاتی است که می بایست به دقت به آنها توجهی ویژه داشته باشید. اگرچه سفر در قالب تورهای مسافرتی ممکن است محدودیت هایی را نیز با خود به همراه داشته باشد و آنچنان که باید و شاید موجبات رضایت شما را فراهم نکند. تورهای مسافرتی برای سفرهای نوروزی در واقع با پیاده سازی یک برنامه ریزی مشخص حق انتخاب را از مسافر سلب می کنند، در این راستا نمی توان از تورمسافرتی انتظار انعطاف و تغییر برنامه را داشت. زمان از دیگر مسائل ثابتی است که در سفر با تور مسافرتی به صورت ثابت در نظر گرفته شده است. در این حالت سفر شما از تاریخی مشخص شروع شده و در تاریخی مشخص به اتمام می رسد. بنابراین اگر قصد دارید سفر با تور مسافرتی را در برنامه ی خود قرار دهید ضروری است نسبت به رعایت این مسائل و قوانین اطلاعات کافی را بدست آورده و در پیاده سازی آنها انعطاف کافی را بخرج دهید. اما حجم قابل توجهی از دغدغه و نگرانی های شما از نقطه ی شروع تا نقطه ی پایان تعطیلات را کاهش خواهد داد. 

ور مسافرتی با سفر شخصی1

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

برنامه ریزی برای تعطیلات کوتاه و استفاده از آژانس مسافرتی

الهام یاوری ، جمعه 6 مهر 1397

در ادامه از روال معمول برای شرکت در این نوع از تورها در بین روش های داشتن تعطیلات کوتاه و استفاده از تعطیلات کوتاه برایتان بیشتر خواهیم گفت.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :