برج العرب | بلندترین و لوکس ترین در جهان

شهر زیبای دبی یکی از هفت امارت عرب نشین امارات متحده عربی است که بعد از ابوظبی جمعیت زیادی دارد و محبوبیت خاصی دارد جزیره دبی یکی از شهرهای جهان است که از نظر تجاری و اقتصادی رتبه بالایی در جهان دارد . بی شک می توان گفت دبی یکی از کم نظیرترین برج ها و آسمان خراش ها را دارد و گردشگران بسیاری تنها برای دیدن این برج ها از نزدیک, مشتاق سفر به دبی می باشند یکی از این برج ها ,برج العرب می باشد در سالهای پیش یعنی زمانی که هنوز برج خلیفه ساخته نشده بود می توان گفت برج العرب یکی از بلندترین و لاکچری ترین هتل برج های جهان است البته اکثر گردشگرانی که به دبی سفر کرده اند قطعا این برج را مشاهده نموده اند به طوری که یکی از برنامه های تور دبی بازدید از برج های معروف می باشد . سایت همگردی پرتالی جامع می باشد که در اکثر مواقع سال و با برنامه ریزی با آژانس های مسافرتی برنامه انواع تورهای دبی را هماهنگ می کند از همین رو برای سفر به دبی با تور دبی می توانید به این سایت مراجعه نمایید. دراین متن به صورت زیر درباره این برج زیبا و آسمان خراش توضیحاتی داده می شود تا بیشتر با این برج مشهور آشنا شوید.

مشخصات کلی هتل

این هتل در یک جزیره مصنوعی کوچک روی آب قرار دارد و شبیه به بادبان کشتی ساخته شده و ارتفاع ساختمان آن 321 متر است به همین دلیل یکی از بلندترین برج های جهان است این برج دارای طبقات بسیاری است به طوری که تنها هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا قرار دارد در این برج هتل و رستوران های مجلل قرار دارد ,کوچک ترین اتاق هتل 169 متر و بزرگ ترین اتاق آن 780 متر مربع مساحت دارند در این هتل سوئیت های بسیاری وجود دارد که مجهز به وسایلی همچون لب تاپ، اسکنرو پرینتر مخصوص می باشند.

امکانات و هزینه های هتل

رستوران های بسیار زیبا و شیک این هتل افراد بسیاری را به خود جذب می کنند در این رستوران ها انواع غذاهای لوکس و جهانی سرو می شود که برای گردشگران بسیاری لذت بخش است , یکی از رستوران های این هتل رستوران المهارا (به معنی صدف) می باشد که دسترسی به آن توسط یک زیر دریایی شبیه سازی شده امکان پذیر است و آکواریوم های زیبایی را به نمایش می گذارد این آکواریوم ها دربرگیرنده بیش از یک میلیون لیتر آب است و انواع آبزیان در آن وجود دارد حتی کوسه و ماهی های کمیاب.شیشه آکواریوم از اکریلیک ساخته شده و برای کاهش تاثیر بزرگ نمایی حدود 18 cm ضخامت دارد,  رستوران المهارا در میان 10 رستوران برتر دنیا قرار داردهتل برج العرب هتلی 7 ستاره می باشد و برای یک شب اقامت در یک اتاق یک نفره در این هتل باید حدودا یک و نیم میلیون تومان هزینه کنید و هزینه اقامت در سوئیت سلطنتی حدودا شبی 25میلیون تومان می شود. اما با وجود این هزینه های سنگین می توان گفت یک شب اقامت در این هتل با این هزینه ارزشش را دارد زیرا شما در بهترین و مشهورترین هتل جهان اقامت داشته اید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معماری برج العرب، بلندترین هتل هفت ستاره دنیا

HAMED MIRZAZADEH ، شنبه 24 شهریور 1397

هتل برج العرب یکی از بلندترین برج های دنیاست که هتلی با 7 ستاره است! این ابر سازه یکی از قطب های جذب توریست در دبی محسوب می شود.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 18 دی 1395

    تازه ملخ خور هم بودند //////؟؟؟؟؟؟؟