پذیرایی لوکس در رستوران بین المللی لیو

رستوران بین المللی لیو سه شنبه 9 آذر 1395

رستوران گردی می تونه قراتر از تنها صرف نهار و یا شام باشه، می تونه خاطره ای خوش رنگ و بو از تماشای دکوراسیون لوکس و مدرن، تجربه پذیرایی با استاندارهای بین المللی، لذت بردن از تزئینات هنرمندانه غذا، چشیدن طعمی خوش و در نهایت خاطره ای فراموش نشدنی و تجربه ای به یادماندنی باشه. رستوران گردی می تونه به سبک ستوران بین المللی لیو باشه، لوکس، هنرمندانه و خوش رنگ و بو. اسم رستوران بین المللی لیو رو مطمئنا این روزها از خیلی ها شنیدین، رستورانی که همه با شوق از طعم غذاهاشون تعریف می کنن، از فضای بی نظیرش، به همین خاطر هم هست که همگردی گزارشی اختصاصی از این رستوران رو براتون فراهم کرده تا لیو، به گزینه بعدی شما برای رقم زدن شبی خاطره انگیز، تبدیل بشه. بنابراین با ما همراه باشید ...

لیو، ترکیبی از هنر آشپزی و معماری

درست از لحظه ورود، برخورد محترمانه پرسنل شما رو از درست بودن انتخابتون مطمئن میکنه و بعد از اون دکوراسیون جذاب رستوران هست که حسابی سر به هواتون میکنه. ترکیب رنگ ها، چینش اصولی و هنرمندانه میزها و نورپردازی حرفه ای، فضایی آرامش بخش رو بوجود آورده، فضایی که صرفِ وعده غذایی رو براتون هرچه لذت بخش تر کرده و صد البته متفاوت!

منویی بین المللی و حرفه ای

منوی یه رستوران نقش مهمی در رضایت مشتری ها ایفا میکنه و اون هم به خاطر اینکه تنها یه منو متنوع با دسته بندی درست، باعث میشه تا افراد امکان انتخابِ دقیق پیش غذا، غذا و دسر مورد علاقه خودشون رو داشته باشن و رستوران لیو هم یکی از بهترین ها در این مورد هست. منوی رستوران و کافه شامل، غذاهای ایرانی مثل شیشلیک شاندیز مخصوص لیو، فیله کباب، باقالی پلو با ماهیچه مخصوص، غذاهای فرنگی مثل استیک لیو، سالمون، پنه آلفردو مرغ، استیک فلفل، میکس گریل ، انواع سوپ، پیش غدا، دمنوش ها، نوشیدنی های سرد، نوشیدنی های گرم و کیک هست. بنابراین با خیال راحت و با اطمینان از کیفیت و طعم خوش غذاها، میز نهار و یا شما مورد علاقه خودتون رو سفارش بدین تا با تزئیناتی هنرمندانه و با چینشی صحیح براتون سرو بشه.

لیو برای همه و هر سلیقه ای

علاوه بر رستوران مجموعه، کافه و سفره خانه لیو هم می تونه برای افرادی که علاقه مند به چشیدن طعم خوش قهوه در فضای باز و یا تجربه کشیدن قلیان و نوشیدن چای در فضایی با دکوراسیون تلفیقی مدرن و سنتی هستن، بهترین انتخاب باشه. در واقع مجموعه رستوران بین المللی لیو، خودش رو برای پذیرایی از هر سلیقه ای و در حد استاندارد های بین المللی، آماده کرده.

تصاویری از سفره خانه سنتی مجموعه

اطلاعات تماس

آدرس: تهران ونک، گاندی شمالی، خیابان برادران شریفی، پلاک 57

شماره تماس : 88888651-021

سایت : http://livrs.com/

اینستاگرام : https://www.instagram.com/liv_restaurant/

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

رستوران بین المللی لیو

بهار یعقوبی ، شنبه 4 آبان 1398

رستوران بین المللی لیو آدرس: جردن،پایین تر از میرداماد،خ شریفی،پ57 تلفن : 88888651 📞

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :