آژانس هواپیمایی قصران گشت

آژانس هواپیمایی قصران گشت سه شنبه 19 اردیبهشت 1396

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی قصران گشت ( عضو فعال یاتا ) سال هاست که افتخار خدمتگذاری به هموطنان عزیز کشورمان و شرکت های تجاری در زمینه های مختلف صنعت توریسم را دارد .خدمات شرکت قصران گشت عبارتند از : رزرو هتل های داخلی و خارجی ، پیکاپ ویزای کانادا ، آمریکا ، انگلیس ، تهیه بلیط  الکترونیکی برای پروازهای خارجی ( کلیه خطوط هوایی ، حتی برای پروازهای بین المللی ) جذب گردشگران خارجی به کشور برگزاری تورهای بین المللی  ( حتی برای یک نفر ) اخذ تائیدیه  رزرواسیون هتل ، بر روی سربرگ هتل ( جهت ارائه به سفارت ) ارائه خدمات مشاوره در کلیه امور مسافرت خدمات گردشگری تجاری ، برای آژانس های همکار و شرکت هایی که سالیانه هزینه قابل توجهی برای سفرهای بین المللی  اختصاص میدهند .
ثبت نام گروهی برای تورهای خارجی با تخفیف ویژه اخذ ویزا ، بیمه نامه مسافرتی

 بخش ویزای شرکت ، جهت رفاه حال متقاضیان محترم حداکثر توان خود را به کار گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن و در برخی موارد بدون مراجعه متقاضیان محترم اقدام به اخذ ویزای کشورهای زیر نماید :
برزیل ، اکراین ، آذربایجان ، تایلند ، کره جنوبی ، ترکمنستان ، قبرس ، آفریقای جنوبی ، تونس ، روسیه ، سنگاپور ، ازبکستان ، لبنان ، افغانستان ، هند ، چین ، کنیا ،امارات ، ایتالیا ، سوئیس ، مکزیک ، قرقیزستان ، موریس ، یونان ، المان ، فرانسه ، هنگ کنگ ، اتریش ، آرژانتین ، قطر ، کانادا ، امریکا ، انگلیس ، استرالیا ، ایران و.......


سیستم رزرواسیون هتل شرکت قابلیت رزرو بیش از 187000 هتل در ایران و سراسر دنیا را دارا میباشد. مراحل رزرو هتل و دریافت واچر کاملا آنلاین بوده (صدور آنی واچر هتل) و نیاز به انتظار تایید و یا پیگیری رزرو از سوی مسافر گرامی ندارد. قصران گشت مفتخر استبعنوان یکی از جامع ترین بانک های اطلاعات مسافرتی، مشاوری امین در زمینه رزرو هتل و سایر اماکن اقامتی در سراسر جهان برای شما باشد. خدمات ارائه شده در این زمینه به شرح ذیل میباشد:
اخذ تاییدیه رزرو جهت ارائه به سفارت
برگزاری سمینارها ،ترانسفر فرودگاهی ،رزرو بیش از دویست هزار هتل در جهان و …
شرکت قصران گشت با کلیه خطوط هواپیمایی دارای قرارداد است. بنابراین ما قادر هستیم بهترین مسیر با نازلترین نرخ را برای سفرهای داخلی و خارجی شما تامین کنیم. تلاش قصران گشت جذب مشتریان همراه با پاسخگویی مناسب و سرویس استاندارد میباشد. کلیه ی بلیط های صادره از سوی این شرکت به سیستم مایلژ مجهز است و مسافرین محترم می تواننند از این مزایا استفاده کنند. قصران گشت افتخار همکاری با شرکت های بزرگ خصوصی و دولتی، در زمینه ی تامین نیاز های مسافرتی را دارد.
شرکت خدمات مسافرتی قصران گشت براحتی امکان رزرواسیون بیش از ششصد و سی خط هوایی دنیا با بیش از یکصد هزار پرواز روزانه که بیشتر مسیر های مسافرتی را تحت پوشش قرار میدهد را فراهم کرده است. به عبارت دیگر، پروازهای متنوع خارج از کشور ( اعم از پروازهای داخلی کشورهای خارجی و یا پرواز های بین المللی ) بدون هیچ گونه محدودیتی در کمتر از 1 ساعت در اختیار مسافرین و آژانس های محترم قرار دارد. بزرگترین مزیت این خدمات ، دسترسی به قیمت های ویژه، برای ساعت های خاص پرواز ها می باشد. بسیاری از ایرلاین ها با توجه به آمار گذشته و اطلاع از این موضوع که در ساعات و یا تاریخ های خاص پرواز و یا حد نصابی کمتر از معمول انجام میشود، سعی میکنند، از طریق سیستم های رزرواسیون الکترونیک، با ارائه ی تخفیف های گاه تا 20 درصد، ظرفیت پروازهای خود را به حداکثر برسانند. بنابراین در اکثر مواقع ، استفاده از بلیط های الکترونیک ، صرفه جویی اقتصادی بسیار بیشتری را نسبت به تهیه بلیط های متداول به همراه دارد.
صدور گواهینامه ی بین المللی: به موجب این گواهی نامه که مدت اعتبار آن یک ساله و سه ساله میباشد، میتوان در خارج از کشور به رانندگی پرداخت. این گواهینامه علاوه بر زبان فارسی به هفت زبان بین المللی ( انگلیسی، فرانسوی، روسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی و چینی) نیز ترجمه گردیده است. مجوز های رانندگی  بین المللی قابل تمدید نمی باشند و می بایست جهت صدور مجدد اقدام گردد.مدارک لازم جهت درخواست مجوز رانندگی بین المللی:
گواهینامه ی معتبر ( دارای حداقل یک ماه و یک روز اعتبار جمهوری اسلامی)
یک قطعه عکس تمام رخ زمینه سفید 3 *4
ارائه ی تصویر صفحه ی اول گذرنامه در صورت دارا بودن تکمیل فرم درخواست متقاضی
مدارک شناسایی اصل( اصل کارت ملی یا شناسنامه)
هر ساله هزاران نفر به خارج از کشور مسافرت میکنند و در حالی که اکثر آنان از بیمه ی مسافرتی بهره مندند ، عده ی کمی از آنان میتوانند از خدمات بیمه ای مناسب در زمان نیاز و ضرورت استفاده نمایند. بسیاری از آنها ناگزیرند هزینه های گزافی را به هنگام بروز خادثه یا بیماری در مراکز درمانی پرداخت کنند. بیمه ی مسافرتی ارائه شده توسط شرکت قصران گشت به گونه ای طراحی شده است تا به هنگام بروز حادثه در هر نقطه ای در جهان خدمات مندرج در جداول تعهدات را در کوتاهترین زمان ممکن به بیمه شده ارائه دهد.
مهمترین مزایای بیمه نامه ی مسافرتی شرکت عبارتند از:
پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور ، جابجایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری، وقوع حادثه، پرداخت هزینه های فوریت های دندان پزشکی، بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه شده به کشور، بازگرداندن جسد  متوفی ، مساعدت حقوقی، سرقت و یا مفقود شدن گذرنامه و گواهی نامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور، بازگرداندن کودکانی که بی سرپرست مانده اند، ارسال پیام ها و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری، بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده، خدمات مربوط به تاخیر در ورود چمدان ها ، خدمات مربوط به تاخیر در هواپیما.
شرکت خدمات مسافرتی قصران گشت مفتخر است با برگزاری تورهای مفرح در بهترین هتل های ایران و تور خارجی سایر کشورهای جهان، آسیایی(چین،مالزی،سنگاپور،تایلند،روسیه،بلاروس،هند) و اروپایی( یونان،فرانسه،ایتالیا،انگلستان،اسپانیا،....)و همچنین کانادا ،آفریقای جنوبی، برزیل، استرالیا و کشورهای خاورمیانه( ترکیه،قطر، مصر، امارات) اوقاتی خوش و بی نظیر را برای شما رقم بزند.

 شرکت هواپیمایی قصران گشت به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری در سطح کشور، با تحت پوشش قرار دادن دیگر آژانس های مسافرتی و گردشگری و با هدف توزیع سریع خدمات جهانگردی با بهترین کیفیت توانسته است خود را به عنوان یکی از بهترین ها در ارائه ی خدمات در این صنعت معرفی کند. 

ما به هر چالش به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و معتقدیم که جایگاه ما به خوبی به عنوان شناخته شده ترین مجموعه در اجرای تورهای کانادا و تور اروپا  در صنعت گردشگری ایران تثبیت شده است.


یک فلسفه ساده در شرکت قصران گشت دنبال می شود و آن استفاده از استعداد و ابزارهای قوی برای ارائه ی خدمات برتر و دستیابی به رضایت کامل مسافران می باشد.
کارمندان ما هر روز این فلسفه را در کار خود به کار میبرند و معتقدند که می توانند در خلق بهترین خاطره ها و تجربه ها برای مسافران تاثیرگذار باشند. نتیجه این خواهد بود که ما همیشه به دنبال ارائه ی خدماتی مطلوب، با کیفیت و مناسب به مسافران خود هستیم.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

آژانس هواپیمایی قصران گشت

بیشتر بخوانید

آژانس هواپیمایی روز به روز گشت

آژانس هواپیمایی و توریستی روز به روز گشت ، دوشنبه 6 مهر 1394

همیشه سفر به هر شهر یا کشوری برای همه جذابیت خاصی داشته، به خصوص اگه در این سفر همه چیز درست برنامه ریزی شده باشه. درواقع وقتی که تصمیم به سفر گرفته میشه، ...

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :