از بلیط چارتر تا بلیط ارزان هواپیما در قاصدک 24

از بلیط چارتر تا بلیط ارزان هواپیما در قاصدک 24 دوشنبه 5 مهر 1395

برایتان مقدمات سفری خاطره انگیز را فراهم کرده ایم! چگونه؟ چطور و چگونه اش زیاد مهم نیست؛ تنها کافیست به فکر مهیا شدن باشید! ده دقیقه از زمان گران بهایتان را در اختیار ما بگذارید تا همه ی مقدمات یک سفر افسانه ای را برایتان شرح دهیم؛ بعد با خیال راحت چمدانتان را ببندید. می خواهیم درهمین زمان کوتاه به شما آموزش دهیم چگونه برای یک سفر فوق العاده آماده شوید پس با ما همراه باشید.
شاید اولین سوالی که قبل از هر سفر به ذهن هر یک از ما خطور کند، این باشد: چگونه سفر کنم؟ خب بدیهی است که سفر با انواع وسیله ها امکان پذیر است اما پیشنهاد ما به شما استفاده از هواپیما است! برای این پیشنهاد نیز دلایل بی شماری داریم که مهمترین آن راحتی و صرفه جویی در زمان است. سفر با هواپیما گران است؟ نه! اصلا نگران قیمت آن نباشید؛ ما ارزانترین بلیط ها را برایتان فراهم کرده ایم که می توانید هر کدام از آنها را که بخواهید، در کوتاه ترین زمان تهیه نمایید حتی بدون اینکه نیاز باشد از جای خود تکان بخورید!همانطور که می دانید خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از سریعترین راه های تهیه ی آن است پس وارد گوگل شوید و عبارت بلیط هواپیما را جستجو کنید تا نخستین گام را با هم برداریم. همانطور که می بینید با پیشرفت فن آوری سایتهای زیادی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما راه افتاده اند اما پیشنهاد ما به شما قاصدک 24 است! پس بیش از این زمان را از دست ندهید و وارد سایت شوید چرا که ما دلایل خوبی برای پیشنهادمان داریم:
قاصدک 24 کامل است!
قاصدک 24 ضمانت می کند که بلیطی از دید شما پنهان نماند؛ چرا که ما مجموعه ی کاملی از تمامی بلیط های عادی در تمام مسیرهای هواپیمایی کشور را برایتان مهیا کرده ایم. با قابلیت دسترسی به اطلاعات انواع بلیط چارتر و سیستمی در کل مسیرهای هوایی کشور دیگر نگران از دست دادن یک پرواز خاص نخواهید بود.
دسترسی به بلیط ارزان هواپیما با یک کلیک!
با ابزار هایی که قاصدک 24 در اختیارتان قرار می دهد به راحتی می توانید بلیط مورد نظر خود را، تنها با یک کلیک از میان انبوهی از بلیط های موجود پیدا نمایید. سامانه خرید اینترنتی بلیط قاصدک 24، بلیط های هر روز را به ترتیب قیمت از پایین به بالا به شما نمایش می دهد. با این نوع نمایش می توانید به راحتی بلیط چارتر یا سیستمی ارزان مورد نظر خود را پیدا کنید یا با استفاده از فیلتر قیمت یک قدم فراتر بروید و بلیط های مربوط به یک بازه ی قیمتی خاص را ببینید.
راه دوری نروید!
تنها با یک مقایسه ساده با دیگر سایت ها، متوجه خواهید شد که خرید بلیط هواپیما از قاصدک 24 بسیار راحت و سریع است! پس از آنکه مبدا و مقصد خود را مشخص کردید، لیست بلیط ها نمایش داده می شود. در اینجا می توانید با انواع ابزارهای موجود برای فیلتر نمودن نتایج، بلیط مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایید.


از بلیط چارتر تا بلیط ارزان هواپیما در قاصدک 24
پس از درج اطلاعات مسافرین وارد درگاه خرید اینترنتی می شوید. دراین درگاه برای خرید از سایت، به پیش نیازهای ساده ای چون شماره کارت بانکی شتاب و رمز دوم آن نیاز دارید. با ورود این اطلاعات، عملیات پرداخت و رزرو بلیط هواپیما انجام شده و بلیط به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.تمام شد! به همین سادگی بلیط مورد نظر خود را تهیه کردید. حال سفری به یاد ماندنی را با لذت خرید اینترنتی بلیط هواپیما آغاز نمایید.
تنها نخواهید ماند!
قاصدک 24 برای تمامی مشتریان خود حتی آنان که عضو این سامانه نیستند یک امکان فوق العاده در نظر گرفته است! تمام خریداران بلیط هواپیما از این سایت، پس از خرید یک پنل اختصاصی خواهند داشت. در این پنل می توانید بلیط های خریداری شده خود را مشاهده نمایید، اعتبار خود را شارژ کنید و چند قابلیت دیگر که تنها در دسترس شما مشتریان خوب این سامانه است. پس با استفاده از پنل اختصاصی خود در قاصدک 24، حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت می توانید از خرید بلیط هواپیما سفر خود لذت ببرید.
قابلیت دیگری که قاصدک 24 برایتان فراهم می کند، امکان لغو آسان بلیط و انصراف از سفر است. اگر به شرایطی برخوردید که لازم بود مسافرت خود را لغو نمایید لازم نیست نگران چیزی باشید! قاصدک 24 امکان استرداد و لغو بلیط هواپیما را بصورت ساده برای شما فراهم نموده است. کافیست درخواست خود را به بخش فروش قاصدک 24 تحویل نمایید تا پس از کسر جریمه ای مرتبط با قوانین شرکت هواپیمایی یا چارتر کننده بلیط خود، باقی قیمت بلیط هواپیما را در حساب خود داشته باشید.با همه ی این توضیحات، همکاران ما در قاصدک 24 از ابتدای شروع برای خرید بلیط هواپیما تا پایان آن شما را راهنمایی می کنند و درهر مرحله ای از خرید که به سوال یا مشکلی برخوردید می توانید مشکل خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارید. تیم پشتیبانی قاصدک 24، هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.
خب، حالا با این همه امکانات دیگر دغدغه و دلیلی برای خرید بلیط هواپیما باقی می ماند؟!؟ زمان را از دست ندهید؛ چمدان خود را ببندید و با آسودگی خاطر به استقبال یک سفر دلپذیر بروید!

آدرس: تهران، خیابان میرداماد، خیابان البرز، تابان شرقی، ملکی سودمند، پلاک 2، واحد 10
تلفن: 26422550 و 26423174
وبسایت :Ghasedak24.com

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

از بلیط چارتر تا بلیط ارزان هواپیما در قاصدک 24

بیشتر بخوانید

بلیط چارتر هواپیما و نکاتی که درباره اش باید بدانید

ز. نیرومند ، دوشنبه 19 خرداد 1399

در ادامه این مقاله ما را همراه بمانید تا بدانید حرفه ای ها چگونه سفر می کنند و در چه زمانی و از چه سایت هایی بلیط خود را فراهم می نمایند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :