تهرانگردی در تعطیلات | تعطیلات به اتفاق خانواده در تهران

امروز از تفریح به اتفاق خانواده براتون میگیم، مکان هایی رو پیشنهاد می کنیم که هم والدین و هم فرزندان در کنار هم از اون لذت میبرن. متاسفانه ما گاهی فراموش می کنیم که والدین ما هم احتیاج به تفریح کنار فرزندانشون دارن، تفریح با خانواده ای که عمری برای دور هم نگه داشتن اون تلاش کردن، بنابراین اینبار ما والدینمون رو به گردش می بریم، درست مثل زمانی که کوچکتر بودیم و اونها در نهایت حوصله و صبر برامون وقت میزاشتن. حالا اگر شما هم جزو خانواده هایی هستین که برنامه ای برای تعطیلات آخر هفته و سفر به خارج از تهران ندارن، این پیشنهاد همگردی کاملا مناسب حال شماست، فرصت رو از دست ندین و لیست ما رو به دنبال گزینه ای مناسب برای تهرانگردی در تعطیلات و خوشگذرانی در تهران و در کل برای تعطیلات در تهران مطالعه کنین.

تهرانگردی

تهرانگردی در تعطیلات : دریاچه مصنوعی خلیج فارس

تهران دریاچه داره، دریاچه ای که این روزها درختاش بلند شدن و فضای اطراف اون مناسب تفریح و لذت بردن. دریاچه ای که آرامش رو به رنگ آبی و برکت برای ما فراهم کرده. اینجا می تونین همراه با خانواده پیاده روی کنین، قایقرانی، تفریح و ... پس نزدیک غروب خودتون رو به دریاچه خلیج فارس;برسونین تا لحظاتی خاطره انگیز برای تک تک شما از تهرانگردی در تعطیلات به جا بمونه.

دریاچه مصنوعی خلیج فارس

دریاچه مصنوعی خلیج فارس 2

تهرانگردی در تعطیلات : پل طبیعت

در تهرانگردی در تعطیلات خیلی از ما بارها به پل طبیعت رفتیم، اما عده ای هم هیچ وقت فرصت بازدید از این سازه زیبا رو نداشتن، خیلی ها مثل مادر و پدرهایی که درگیر کار و مشغله زندگی هستن. بنابراین اینبار به اتفاق خانواده به پل طبیعت میریم تا کنار هم تفریح کنیم. رستوران های ایرانی، فست فود و حتی کافه های زیادی اینجا منتظر شما هستن تا قرار خانوادگی رو بالاتر از ترافیک اتوبان مدرس و در آرامشی از جنس چوب و طبیعت بگذرونید یا حتی خیلی ساده تر، میشه تو بوستان آب و آتش و یا طالقانی پیاده روی کرد و خاطرات خوش کودکی از رفتن به پارک رو مرور تا مادر و پدرهامون بدونن که ما هنوز هم به اندازه کودکی مشتاق کنار اونها بودنیم.

پل طبیعت

پل طبیعت2

تعطیلات در تهران : باغ پرندگان

تو تهرانگردی در تعطیلات گوشه ای امن و آرام وجود داره که پرنده های بسیاری در فضایی سرسبز و محیطی زیبا زندگی می کنن و شما هم می تونین مهمون اونها باشین تا چند ساعتی در باغی زیبا و سنگ فرش شده، بین تپه ها و درختان بوستان لویزان پیاده روی کرده و پرنده ها رو تماشا کنین. اگر هم کوچکترها با شما بودن، حتما به اونها یادآوری کنین تا به سمت پرنده ها خوراکی پرتاب نکنن و اونها رو نترسونن. برای رفتن به باغ پرندگان باید اتوبان شهید بابایی رو به سمت شرق حرکت کنید و از خروجی کوهستان وارد باغ پرندگان بشید.

باغ پرندگان

باغ پرندگان2

خوشگذرانی در تهران : باغ گیاه شناسی ملی ایران

اگر پدر و یا مادر شما به گل و گیاه علاقه دارن، برای تهرانگردی حرفه ای باغ گیاه شناسی ملی ایران که تو اتوبان کرج و خروجی پیکانشهر قرار داره، می تونه بهترین مکان برای گذران روزی تعطیل به اتفاق خانواده باشه. اینجا فضای آرام، گیاهان زیبا و آرامشی به رنگ سبز طبیعت منتظر شماست. در باغ طبیعت های زیبای جهان مثل کوه هیمالیا، پل چینی، دریای خزر و ... شبیه سازی شده تا برای چند ساعتی بدون فکر کردن به مشغله های زندگی، از زمان حال لذت برده و درباره گیاهان اطلاعات جالبی بدست بیارین.

باغ گیاه شناسی ملی ایران

باغ گیاه شناسی ملی ایران2

خوشگذرانی در تهران : تعطیلات در تهران : برج میلاد

اگر تهرانی هستید و قصد تهرانگردی دارید و هنوز به برج میلاد نرفتین، تعطیلات آخر هفته فرصت خوبیه تا به اتفاق خانواده سری به بلندترین برج تهران بزنین. برج امکانات خوب تفریحی و فرهنگی زیادی هم داره، از سکوی دید باز و بسته تا گالری، رواق های هنری، گنبد آسمان، موزه مشاهیر ایران، موزه سکه، رستوران و کافه. پس به اینجا بیاین تا تهران رو از بالاترین ارتفاع ممکن تماشا کنید.

برج میلاد

برج میلاد2

خوشگذرانی در تهران : پارک دلفین های تهران (دلفیناریوم برج میلاد)

دلفین ها برای هر گروه سنی جذاب و دوست داشتنی هستن و بازیگوشی اونها خنده رو لب بزرگ و کوچیک میاره، بنابراین اینجا بهترین مکان برای تفریحی خانوداگی به همراه فرزند و والدین هست. اینجا شیرهای دریایی و دلفین هایی که توسط مربی ها آموزش دیدین، فقط منتظر پخش شدن موزیک و صدای تشویق شما هستن تا شروع کنن به هنرنمایی و انجام حرکاتی بامزه. بنابراین پارک دلفین های تهران در برج میلاد رو به خاطر داشته باشید و برای تهیه بلیط هرچه زوتر اقدام کنید.

دلفیناریوم برج میلاد

دلفیناریوم برج میلاد2

خوشگذرانی در تهران : تعطیلات در تهران : بام تهران

شاید بهترین مکان تو این فصل بام تهران باشه، اینکه آخر شب رو تو ارتفاع بگذرونی با خانواده مشغول تماشای چراغ های شهر از دور باشی، در حالی که نسیم خنک، گرمای تابستون رو از تنمون بیرون می کنه، خوردن یه بستنی و یا امتحان کردن یه کار هیجان انگیز مثل زیب لاین یا سینما چند بعدی، اینا همگی میشه خلاصه ای از چند ساعت تفریح لذت بخش به اتفاق خانواده که نباید اون رو از دست داد، چون بام تهران برای سالهای زیادیه که آرامش رو به ما تهرانی ها هدیه کرده.

بام تهران

بام تهران2
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

من صدای ابرها و کوه ها را شنیده ام و به دنبال نجوای آنان، پاهایم ناخود آگاه ترین قدم هایشان را برداشته اند، چشمانم زیباترین مناظر را دیده و طبیعت را در آغوش کشیده است. همه را نت به نت، مو به مو، رنگ به رنگ از بر کرده ام و نوشتم تا تو بخوانی و حس کنی، جادو ی آنچه را که من دیده ام، همچو بار اولم، مبهوت، ماتِ زیبایی، اشک در چشم و لبخند بر لب ...

بیشتر بخوانید

ستاد گردشگری توانسته تورهای تهرانگردی را در سبد خانواده ها بگنجاند

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 7 دی 1401

براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ستاد گردشگری توانسته تورهای تهرانگردی را در سبد خانواده ها بگنجاند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :