سفر به کازابلانکا | سفری به سرزمین عروس آفریقا

کازابلانکا بزرگترین شهر کشور مراکش است که در کنار اقیانوس زیبای اطلس جا خوش کرده. سواحل اطلس، زیبایی خاصی به این شهر هدیه کرده، به طوری که کازابلانکا بابت این زیبایی ها لقب "عروس آفریقا" را به خودش گرفته است.
درست است که این شهر مثل شهرهای با نظم و قانون نیست و شلوغی و ترافیک در آن بیداد می کند، اما در کنار همین شلوغی ها پر از قصه های قدیمیست که باید در کوچه های شهر بگردید و پیدایش کنید، مانند قصه زیبای فیلم سینمایی معروف کازابلانکا که حتی خیلی از ماها این شهر را به خاطر این داستان و فیلم می شناسیم و اگر مایکل کورتیس این فیلم را نساخته بود، شاید اصلا اسم این شهر به گوشمان هم نخورده بود، اما حداقل می دانیم که این شهر از پایتخت کشور مراکش هم معروف تر است و در بین توریست ها محبوبیت بیشتری داد.

کازابلانکا

کازابلانکا، مقصدی نوستالژیک برای گردشگران

کازابلانکای مراکش در حال حاضر یکی از مقاصد گردشگری نوستالژیک به حساب می آید، به طوری که اکثر توریست هایی که تور مسافرتی کازابلانکا را انتخاب می کنند، جدا از جذابیت های طبیعی و زیبایی های خود منطقه، به خاطر سفر کردن به گذشته و حس کردن حال و هوای فیلم کازابلانکا به این جزیره اسرار آمیز در مراکش وارد می شوند. یادتان باشد که اگر شما هم قصد دارید عضوی از تور مسافرتی عروس آفریقا باشید، در این جزیره به دنبال هتل های لوکس و یا رستوران های تراز اول نگردید. خبری از کشتی های آنچنانی و یا تفریحات اشرافی و خاص در این جزیره نیست. تنها مساله ای که باعث می شود که این تور مسافرتی توسط توریست های بین المللی انتخاب شود، آرامش حاکم بر منطقه است. از جهت دیگر مردم صمیمی این جزیره به بهترین شکل فضایی پر نشاط و مفرح را برای مسافران تورهای مسافرتی فراهم می کنند. می توانید در صورت تمایل،  تور یک روزه ای به سواحل اطراف داشته باشید، از کوچه پس کوچه های جزیره دیدن کنید و یا با قایق های محلی گشتی در دریا بزنید. اگر در قالب تور مسافرتی به کازابلانکا سفر کردید، امکان چشیدن طعم انواع غذاهای پرادویه و خوش طعم محلی را نیز دارید.

 سفر به کازابلانکا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به تیمفو | سفری به سرزمین حیرت و زیبایی

مهیار قاسمی ، یکشنبه 14 مرداد 1397

کشور بوتان کشوری کوهستانی است که در منطقه صعب العبور کوهستان های هیمالیا قرار گرفته است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :