فشم گردی در رستوران زیبای باغ بهشت تهران

رستوران باغ بهشت دوشنبه 30 مرداد 1396

همیشه یکی از تفریگاه های اصلی مردم تهران قسمت شمال شرقی شهر و منطقه لواسان و فشم می باشد که تهرانی ها را آخر هفته ودر تعطیلات به اینجا می کشاند. امروز می خواهیم رستورانی در فشم به شما معرفی کنیم که هم فضا و هم غذای بسیار عالی دارد. با همگردی همراه باشید تا رستوران باغ بهشت تهران را بشناسید.

رستوران باغ بهشت تهران

دور همی های دوستانه و صرف غذایی سالم و خوش مزه

در این گشت و گذار یکی از دغدغه های مهم، صرف وعده ای غذایی سالم و خوشمزه و استراحت و دور همی با دوستان یا خانواده در یکی از رستوران های خوش منظره این منطقه می باشد. رستوران باغ بهشت با بالاترین کیفیت غذا و نظارت آزاد مشتریان برآشپزخانه ،سلامت و کیفیت غذا را برای میهمانان گرامی تضمین می کند.

رستوران باغ بهشت تهران

فضایی منحصر به فرد

این رستوران در یک باغ طبقاتی زیبا بنا شده است که در این فصل با هوایی مطبوع و درختان میوه در کنار آلاچیقهای مدرن شیشه ای، فضایی منحصر به فرد جهت لذت بردن از مناظر طبیعی این منطقه برای میهمان گرامی خلق کرده است .ظرفیت آلاچیق های مجموعه از 2تا 40 نفر می باشد که مناسب انواع میهمانی ها و مراسم خانوادگی شما مشتریان گرامی می باشد. سماور ذغالی –تنور نانوایی وتنقلات ایرانی از جاذبه های این رستوران می باشد. این مجموعه توسط آقای دکتر خوانساری مدیریت می شود،ایشان یکی از اساتید مطرح دانشگاه در رشته بازاریابی میباشند،و به خوبی از رمز و رموز مشتری مداری آگاه است.

رستوران باغ بهشت تهران
رستوران باغ بهشت تهران
رستوران باغ بهشت تهران

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، میدان لشگرک، ابتدای جاده فشم، اولین رستوران، سمت چپ

تلفن رزرو:

09121502947

02126532614

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

رستوران باغ بهشت فشم از بهترین رستوران های فشم

نرگس بخشی ، دوشنبه 14 اسفند 1396

رستوران باغ بهشت فشم از بهترین رستوران های فشم هستش که فضایی بزرگ و مجهز داره. برای آشنایی با این رستوران با همگردی همراه باشین.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :