درست انتخاب کنید، مطمئن خرید کنید!

فروشگاه آنلاین مدیسه یکشنبه 12 اردیبهشت 1395

امروزه به مدد گسترش فناوری اطلاعات و دسترسی روزافزون اشخاص به اینترنت، تجربه خرید های اینترنتی به مرور در میان افراد جامعه رو به افزایش است. شما به راحتی بلیت سینما می خرید، سیم کارت اعتباریتان را شارژ می کنید، جایگاه خود را در کنسرت رزرو می کنید و ده ها خدماتی از این دست.

 البته هنوز تعداد افرادی که به این دست سایت ها اطمینان ندارند کم نیست. بزرگ ترین مشکل این اشخاص مباحث امنیتی است. البته حق هم دارند، در سالیان گذشته کلاه برداری و سوءاستفاده از حساب کاربران و یا پرداخت پول بدون آنکه کالایی دریافت کنند کم نبوده است. «نماد اعتماد الکترونیکی» مشکل این دسته افراد را حل کرده، به شما اکیدا توصیه می شود صرفا عملیات خرید اینترنتی را از سایت هایی انجام دهید که این گواهی را دریافت نموده اند و در سایت خود درج کرده اند.

فروشگاه آنلاین مدیسه یکی از تازه واردان این کسب وکار اینترنتی است که به دلیل تمایز در خدماتش توانسته خیلی زود جایگاه مناسبی در میان سایر رقبا به دست آورد. فروشگاه مدیسه کار خود را با پشتوانه ی شرکت گلستان آغاز کرده است. فروشگاه اینترنتی مدیسه مانند یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ که هر چه دل تان بخواهد را می توانید در آن پیدا کنید با تنوع کالایی زیادی که دارد سعی دارد نیازهای شما را در هر زمینه ای که باشد و با هر سن و سال و هر سلیقه ای مرتفع سازد. از انواع پوشاک مردانه، پوشاک زنانه و لباس بچه گانه گرفته تا سیسمونی نوزاد و لوازم منزل و حتی خوراکی های خوشمزه!

 مدیسه در زمینه پوشاک و فشن توانسته بهترین برندهای دنیا مانند زاراZara ، برشکا Bershka، آدیداس Adidas، نایک Nike، گپ Gap، منگو Mango و ... را در یک جا جمع آوری کند. مدیسه، بهترین های این برندها را با بهترین کیفیت ها گل چین کرده و سعی کرده بهترین اطلاعات را با بالاترین دقت و وسواس در اختیار بازدیدکنندگانش قرار دهد تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت از خریدشان لذت ببرند.

شما دیگر لازم نیست بار سنگینِ حمل سبد چرخ دار کالایتان را تحمل کنید و زحمت حمل و نقلش را تا خانه بکشید. می توانید حتی بدون پایین آمدن از یک پله  کالا را درِ خانه تان تحویل بگیرید و اگر ضعف و نقصی داشت یا دوستش نداشتید بدون پرداخت هیچ هزینه ای آن را عودت دهید. همچنین می توانید با عضویت در خبرنامه مدیسه از حراج ها و تخفیف های مناسبتی سایت در ایام مختلف با خبر شوید.

فروشگاه آنلاین مدیسه برای ایام پرطراوت اردیبهشت و به مناسبت اعیاد پیش رو همچون نیمه شعبان، طرحی با نام «خوشی های مدام اردی بهشتی» را راه اندازی کرده و هر روز هدیه ای ویژه برای تان در نظر گرفته که می توانید با مراجعه ی روزانه به سایت و یا از طریق خبرنامه از آن مطلع شوید و لذت ببرید.

 

www.modiseh.com

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مراکز خرید تبریز | بهترین انتخاب ها در بازارهای تبریز

کیانا صدیقی ، دوشنبه 9 مرداد 1396

تبریز یکی از شهرهای مناسب برای خرید می باشد. در این شهر مراکز خرید بسیار وجود دارد که می توان برندهای ترکی و دیگر برند ها را در آنها یافت.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :