مسافرت ایرانی

ای برتر یکشنبه 20 دی 1394

ما ایرانی ها دو مدل مسافرت می کنیم! یکی اینکه 4شنبه شب تصمیم می گیریم و اثاث را می ریزیم پشت ماشین و دم صبح می زنیم به جاده. یک مسافرت یهویی بدون برنامه قبلی و تریپ «هر چه پیش آید خوش آید» برمی داریم و یکی دو روزه هم برمی گردیم سر زندگی مان.

مدل دوم سفری است با پیشبینی تک تک جزئیات. کی حرکت کنیم؟ چقدر هزینه کنیم؟ از کدام مسیر برویم؟ کجا مستقر شویم؟ چه جاهای دیدنی را سر بزنیم؟ کجا غذا بخوریم؟ کجا بنزین بزنیم...

هر دونوع سفر خوش می گذرد اما شاید نوع دوم با زندگی کارمندی امروز بیشتر جور در بیاید. آنهایی که برای هر ساعت زمان استراحت خود باید دقیق برنامه بچینند. آنهایی که هزینه کردنشان با حساب و کتاب است.

در سفر نوع یک؛ می کوبی می روی سفر، یکی دوجا را می بینی، چون اطلاعات زیادی از آن شهر نداری؛ توی ترافیک هم می مانی و بر می گردی. در سفر نوع دو حرکت می کنی، مسیرت را مشخص کرده ای، دیدنی های مسیر را از قبل فهرست کرده ای، هتلت مشخص است، رستورانت مشخص است، چند روز ماندنت مشخص است.

اپلیکیشنی هست مختص اینجور سفرها! هتل، رستوران، داروخانه، تعمیرگاه و... همه توی آن ثبت است! سوغات هم بخواهی بخری از همین جا مغازه را انتخاب کردی. قدم از قدم بی برنامه بر نمی داری! برگشتنی دلت نمی سوزد که "ای وای دیدی یادمان رفت فلان جا را ببینیم!؟" مسیرها را با ترافیک سبک یا سنگین آن می گوید. مسافتتان را هم محاسبه می کند! فقط همین ها هم نیست! آی برتر را روی گوشی خود نصب کنید. فوایدش را خودتان یکی یکی در می یابید!

دریافت و نصب نسخه اندروید اپلیکیشن iBartar از کافه بازار

دریافت و نصب نسخه اندروید اپلیکیشن iBartar از مایکت

دریافت و نصب نسخه iOS  اپلیکیشن iBartar از اپ استور

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

گردشگران ایرانی می توانند به شرم الشیخ مصر مسافرت کنند

گلاره یوسف پور ، سه شنبه 8 فروردین 1402

براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، گردشگران ایرانی می توانند به شرم الشیخ مصر مسافرت کنند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :