سفر به کیش با جامع ترین وب سایت های گردشگری در ایران

findatour دوشنبه 14 دی 1394

سفر به کیش زیبا یکی از برترین سفرهاست! کیش جزیره ای بسیار زیبا، تلفیقی از مدرنیه و سنت است که از دیرباز به دلیل دارای بودن آب شیرین و موقعیت جغرافیایی مناسب، مسکونی بوده است. این جزیره زیبا با درخت های نخل، کنار وکهور، ماهی های زیبا و متنوعش هر ساله میزبان گردشگران زیادی است که با تور به جزیره کیش سفر می کنند.سفر به کیش، بهترین گزینه برای یک سفر کوتاه مدت اما هیجان انگیز می باشد که فاینداتور گرینه ی مناسبی برای انتخاب یک تور برای این سفر است. به بیانی دیگر کیش را می توان بهترین مقصد داخلی و یکی از اولین انتخاب ها برای تور داخلی ایران چه برای گردشگران داخلی و چه گردشگران خارجی می باشد. زمان مناسب برای انتخاب تور کیش از اواخر دی ماه تا فرودین و اردیبهشت است چرا که هوای بسیار مطبوع و ملایمی دارد. اگر در این فصل، تور کیش انتخاب شما باشد، فرصت مناسبی برای استفاده از انواع ورزش های آبی متنوع در کیش مانند قایق سواری، شنا و غواصی، خواهید داشت. فرصتی برای خلق هیجان در دل خلیج فارس!
با هر سلیقه ای که باشید، به جرات می توان گفت که تور کیش فاینداتور پاسخ گوی شما خواهد بود.
اگر به دنبال تفریح وسرگرمی هستید، ما به شما انواع تفریحات آبی مانند شنا، غواصی، بولینگ، قایق سواری، تور کشتی و بازدید پارک دلفین را با فاینداتور به شما پیشنهاد می کنیم.
اگر علاقمند سفر به کیش و دیدن طبیعت و زیبایی های آن هستید شما را به بازدید از جزیره مرجانی، نمایشگاه خزندگان با بیش از 100 نوع خزنده منحصر به فرد و تجربه زندگی در دل طبیعت دعوت می کنیم. اگر از طرفداران و دوست داران خرید هستید، تور کیش فرصتی مناسب برای بازدید و خرید از 11 بازرار بین المللی ایران در اختیار شما قرار می دهد. از جمله این بازارها می توان به بازار پردیس، مرکز تجاری کیش، بازار زیتون، بازارمرجان، بازار مروارید، بازار پارس خلیج و...، نام برد. در تور کیش هم می توانید از تاریخ کهن ایران بهره مند شوید، شهر باستانی حریره، خانه اعیانی، روستای باغو، شهر زیر زمینی کاریز و کشتی یونانی از جمله مواردی است که حتما باید در برنامه سفر شما به کیش جای داشته باشد.
انواع هتل های مجلل با امکانات مناسب با فاینداتور منتظر علاقه مندان به تور کیش است. سالن بولینگ، رستوران غار، دلفین های زیبا، پاغ پرندگان و تور کشتی همه و همه از جاذبه هایی که در تور کیش می توانید تجربه کنید.
جهت آشنایی با بهترین تورهای کیش می توانید به آدرس http://www.findatour.co/fa/iran-tour/kish مراجعه نمایید.
وب سایت فاینداتور یک از جامع ترین وب سایت های گردشگری در ایران می باشد. شما می توانید تورهای مورد نظرتان در مقاصد مختلف را در این وب سایت جستجو نمایید.

سفر به کیش1

سفر به کیش2

سفر به کیش3
سفر به کیش4

سفر به کیش5
سفر به کیش6
سفر به کیش7
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر نوروزی به استان کردستان | از مرتفع ترین مناطق سرزمین ایران

هانیه گل محمدی ، سه شنبه 20 اسفند 1398

اگر در ایام نوروز قصد سفر به کردستان را دارید، ما را در این مقاله همراهی فرمائید.

نظرت چیه
2 دیدگاه و 1 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 15 مرداد 1395

    قیمت کیش چهقدر مازمستون می خاهیم خانوادگی به کیش بییام چون قراره ادارش قرعهکشی کنند مصطفی هستم از دماوند

    • 14 دی 1394

    قبل تپنده نه مجید جان قلب تپنده