محمد علی اینانلو در گذشت | درباره محمدعلی اینانلو بیشتر بدانید

خیلی ناراحت کننده است که اولین روز هفته رو با شنیدن خبر فوت یکی از محبوب ترین های کشور آقای محمد علی اینانلو استاد طبیعت گردی، کارشناس مطرح محیط زیست و ورزش شروع کنیم ولی با نهایت تاسف این بزرگوار صبح امروز (12 دی ماه) در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت. 

محمد علی اینانلو در گذشت 5

محمد علی اینانلو در گذشت...

آقای اینانلو  با سابقه 40 سال طبیعت گردی در ایران، آموخته هایش را به صورت نوشته و فیلم درآورده بود. او از مبتکران کلاس های آموزش اکوتوریسم در ایران و همین طور دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات بود. او در بیست سال اخیر بیش از 4٫000٫000 کیلومتر در طبیعت ایران سفر کرده بود. جناب اینانلو همیشه دغدغه معرفی و حفظ محیط زیست ایران را داشت. او درباره ی ظرفیت های طبیعت ایران اعتقاد داشت: اکوتوریسم 8 شاخه اصلی و 800 شاخهٔ فرعی دارد که همه اینها در طبیعت ایران در دسترسند. اینانلو در حوزه ورزش نیز از کارشناسان ورزش والیبال بود و در کارنامه خود عضویت انجمن پیشکسوتان نویسندگان ورزشی را هم داشت. آقای اینانلو، اولین مجری برنامه ورزشی ورزش از نگاه دو و از قهرمانان سال های دور والیبال و البته تیراندازی ایرانِ که در اوایل دهه 50 برنامه ای ورزشی را روی آنتن تلویزیون ایران داشت‎.
آقای ‫اینانلو نیمه های شهریور ماه امسال به دلیل گرفتگی رگ های مغز در بیمارستان آتیه به مدت سه روز بستری شده بود. این حمله ضربه بزرگی به سلامتی اش زده بود اما مرد قوی هیکل در آن سن و سال (69) برای یک عمر ورزش و تندرستی، توانسته بود ردش کند. ولی انگار بیماری کارش را کرده بود که تنها چند ماه بعد، خبر تلخ رفتنش همه ما را غافلگیر کرده است.
اینانلو متولد 1326 بود و صبح امروز 12 دی ماه 1394 بر اثر عارضه مغزی  در بیمارستان آتیه تهران در گذشت. 

محمد علی اینانلو در گذشت1

محمد علی اینانلو در گذشت2
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

درباره تمیز کردن شیشه عینک بیشتر بدانید

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400

ابتدا عینک را خیس کنید. مراقب باشید دمای بالای آب می تواند به لنز آسیب بزند. روی هر لنز چند قطره مایع ظرف شویی بریزید.سپس به صورت دورانی هر لنز را کاملا به مایع آغشته کنید.

نظرت چیه
47 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 13 دی 1394

    دیوونه اون تون صداش بودم . خصوصا تو بیابونا . تو کویر . تو صحرا ... ما دیگه اینجوری نداریم . من خیلی برنامه هاشو دوست داشتم . روحش شاد ...

    • 13 دی 1394

    خدا رحمتش کنه خیلی ناراحت کننده است

    • 12 دی 1394

    مطمئناً دنیا با وجود افرادی مثل ایشان جای قابل تحمل تری بود. روحشان شاد.

    • 12 دی 1394

    بسیار ناراحت کننده است...،خیلی نگاه شان به ایران و طبیعت ایران خاص بود، بسیار آدم باسواد و توانا بودند...جایشان همیشه خالی..،و روحشان شاد....ان شاالله

    • 12 دی 1394

    روحش شاد

    • 12 دی 1394

    خدا رحمتشون کنه ایران یک گنج رو از دست داد امید وارم روحشون شاد باشه انشا االله

    • 12 دی 1394

    خداوند رحمتش کند راه همه ما انسانها رفتن است پس چه خوب که نام نیکو ازانسان بماند

    • 12 دی 1394

    بسیار ناراحت شدم سفر آخرت به سلامت

    • 12 دی 1394

    تنها صداست که می ماند ... روحش شاد

    • 12 دی 1394

    خداوند او را با اولیا ء الله محشور فرماید شادی روحش صلوات