خواندنی ها: جاناتان مرغ دریایی | جاناتان لیوینگستون مرغ دریایی

این روزا وب گردی، گوشی های موبایل و این همه اپلیکیشن های رنگارنگ باعث شدن خیلی بیشتر از گذشته با کاغذهای کتاب غریبه باشیم، اما هنوز هم خوندن یک کتاب فوق العاده وقتی داریم با تخیلاتمون دنیای تعریف شده اون کتاب را تجربه می کنیم، لذت خیلی زیادی داره، مخصوصا اگه جای مناسبی مثل یک کافه دوست داشتنی با فضای آرام همراه این تجربه کوتاه ما باشه. پیشنهاد این هفته ما به شما کتاب جاناتان مرغ دریایی هست که ریچارد باخ در قالب یک داستان کوتاه اون رو نوشته پس برای مطالعه به زمان زیادی نیاز ندارین. جاناتان یک مرغ دریاییه که دوست نداره مثل باقی مرغ های دریایی زندگی کنه و می خواد که بالاتر پرواز کنه. این کتاب، داستان اوج گرفتن یک مرغ دریایی متفاوته که همه عادت های همنوعانش رو می شکنه و دنیای جدیدی رو تجربه می کنه.
داستان جاناتان لیوینگستون مرغ دریایی در ابتدا با سه فصل منتشر شد و تو ایران هم ترجمه های زیادی از اون وجود داره. چند سال پیش، جناب نویسنده کتاب، ریچارد باخ اقدام به انتشار فصل چهارم این کتاب می کنه و به این ترتیب داستان این کتاب به کل تغییر می کنه.
اگه قبلا این کتاب رو نخوندین یه وقتی براش در نظر بگیرین و مطمئن باشین خیلی لذت می برین.

خواندنی ها: جاناتان مرغ دریایی

متن پشت جلد کتاب جاناتان مرغ دریایی:

این کتاب نغمه ای است برای روح و جان هایی که بس طولانی و خاموش با خویش زیسته اند. "جاناتان لیوینگستون مرغ دریایی" داستانی است برای کسانی که می دانند به جای فرسودن ردپای دیگران، جایی، راهی برتر برای زندگی وجود دارد؛ داستانی برای آن ها که آرزوی پرواز در سر دارند. این حکایت کوچک، تلنگری است برای ما، که راهی که باید دنبال کنیم پیش از این، در درون مان مکتوب شده است. دیگران ممکن است نگاه مان کنند، اراده مان را تحسین کنند یا به ما کینه ورزند، اما تنها آزادی ما عشق ورزیدن است و انتخاب این که هر روز آن طور که آرزو داریم زندگی کنیم.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | جنگ مرغ دریایی

افسانه هادی پور ، چهارشنبه 29 فروردین 1397

نشنال جئوگرافیک,عکس نشنال جئوگرافیک,عکس امروز نشنال جئوگرافیک,عکس منتخب نشنال جئوگرافیک، عکسی است از پسربچه ای که با یک مرغ دریایی برخورد داشته است

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :