عمارت مسعودیه | تماشای بارون پاییزی در باغ عمارت مسعودیه

تهران، شهری که هنوز می تونی از آفتاب کم سوی یک روز پاییزی در اون لذت ببری و زیر کاج های سوزنی ش قدم بزنی و زنده بودن شهر رو زیر پوستت لمس کنی. تهران جاییه که در پس مدرنیته کج و کوله اش هنوز گوشه ای از اصالت گذشته اش رو حفظ کرده و می شه ساختمونها و عمارت های زیبایی رو توش پیدا کرد که تن به ساختمان سازی های امروزی ندادن و شکل قدیمی شون رو نگه داشتن. عمارت مسعودیه یکی از اون سازه هاست که باید حداقل یکبار بازدید بشه.در ادامه با عمارت مسعودیه و کافه مسعودیه در مجموعه باغ عمارت مسعودیه بیشتر آشنا خواهیم شد. تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد شما رو ترغیب به بازدید از این مکان تاریخی خواهد کرد.

باغ عمارت مسعودیه

لحظات شاعرانه و گردشی در باغ عمارت مسعودیه 

باغ مسعودیه به دستور مسعود میرزا، ملقب به ظل السلطان، فرزند ناصرالدین شاه در سال 1295 ساخته شده، عمارتی قاجاری که در طول حیاتش شاهد اتفاقات مهمی در تاریخ ایران بوده. این عمارت زیبا این روزها کاربرد زیادی در تاریخ و فرهنگ نداره اما یکی از سالن های بزرگ این ساختمان به کافه ای زیبا تغییر کاربری داده که صبح تا عصر به مشتریاش سرویس میده. کافه مسعودیه در عمارت مسعودیه هماهنگ با فضای عمارت مبلمان شده و رومیزی های گل گلی اون اولین چیزیه که توجه همه رو جلب می کنه. نوشیدن یک استکان چای کنار پنجره های رنگی به خصوص تو روزای بارونی لذتی وصف نشدنی داره. پیشنهاد امروز همگردی به شما لذت بردن از یک صبحانه فوق العاده تو این کافه ست. فقط فراموش نکنین که روزهای تعطیل یه میز رزرو کنین و البته منتظر قیمت های پایین هم نباشین .
این مکان یه فضای دنج و عالی برای قرار های دوستانه و دورهمی های شما خواهد بود. اینم شماره تماس کافه مسعودیه : 09368397547

باغ عمارت مسعودیه2
باغ عمارت مسعودیه3
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

عمارت بیگلربیگی | باغ فتح آبادِ آباد

همگردی ، سه شنبه 13 مرداد 1394

خوشبختانه با پیگیری رزم حسینی استاندار کرمان، اردیبهشت ماه سال 93 عملیات بازسازی و مرمت باغ تاریخی فتح آباد آغاز شد...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :