افتتاح اکو کمپ کوهستانی شمالی دماوند

شرکت خدمات مسافرتی و طبیعت‏گردی اسپیلت البرز سه شنبه 27 مرداد 1394

پیشرفته ترین کمپ کوهنوردی کشور و همچنین اقامتگاه بوم گردی در ناندل با حضور مقامات مسئول و افراد سرشناس در حوزه کوهنوردی و گردشگری؛ تحت عنوان مجتمع خدمات اقامتی و کوهنوردی شمالی دماوند، رسما افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
موسسین این مجموعه با همکاری شرکت اسپیلت البرز؛ مجری قدرتمند تورهای کوهنوردی در سراسر جهان، اقامتگاه رفاهی- ورزشی را واقع در روستای ناندل، استان مازندران، شهرستان آمل، بخش لاریجان برای گردشگرانی که با هدف کوهنوردی و طبیعت گردی قله دماوند را انتخاب می کنند احداث نموده و در تاریخ 29 مرداد ماه 1394 با حضور مقامات مسئول و افراد سرشناس در حوزه طبیعت و کوهستان به طور رسمی افتتاح و به جامعه کوهنوردی و عموم مردم میهن عزیزمان معرفی خواهد شد. این مجتمع که با هدف ارائه "خدمات صعود قله دماوند" برای کوهنوردان و گردشگران خارجی و داخلی که مایل به صعودی مطمئن و با امکانات رفاهی در سطح استانداردهای جهانی هستند در دو بخش راه اندازی شده:
1- اقامتگاه بوم گردی.
2- اکو کمپ کوهستانی شمالی دماوند پیشرفته.

افتتاح اکو کمپ کوهستانی شمالی دماوند

اقامتگاه بوم گردی در روستای ناندل:

حفظ و تاکید بر عناصر معماری ناندل، همخوانی بیرونی اقامتگاه با بافت بومی روستا و ایجاد امکانات رفاهی استاندارد در داخل اقامتگاه بوم گردی در ناندل، رویکردهای اصلی این اقامتگاه می باشد.
همچنین این مجموعه شامل سالن غذاخوری، آشپزخانه، حمام و دستشویی به اندازه کافی و همچنین چادرهای استاندارد دو نفره در محوطه ای زیبا برای اقامت گردشگران بوده و ظرفیت پذیرش 30 نفر گردشگر و بیش از 5 نفر خدمه را دارا می باشد.

افتتاح اکو کمپ کوهستانی شمالی دماوند2

افتتاح اکو کمپ کوهستانی شمالی دماوند3

افتتاح اکو کمپ کوهستانی شمالی دماوند4

کمپ کوهستانی کوهنوردی پیشرفته:

گام دوم ایجاد کمپ پیشرفته کوهنوردی در منطقه فریدون تخت در ارتفاع 4300 متری جبهه شمال شرقی قله دماوند است.این کمپ برای علاقه مندان به صعود دماوند، به عنوان اقامتگاه نهایی صعود مورد استفاده قرار می گیرد.
کمپ فریدون تخت، شامل چادرهای آشپزخانه، غذاخوری، توالت و چادرهای اقامتی مجهز دو نفره است. در این کمپ خدمه و آشپز مجرب در طول فصل ساکن می باشد تا به کوهنوردان و راهنمایان کوهنوردی که به منظور صعود قله، در این کمپ پیشرفته اقامت می کنند خدمات حرفه ای ارائه دهند.
از رویکردهای اصلی احداث این کمپ در ارتفاع 4300 متری، خودداری از انجام هرگونه ساخت و ساز دائم، استفاده از چادر های موقت و استاندارد، سرویس جمع آوری و انتقال مرتب زباله ها به پایین کوه و دست نخوردن ترکیب زیست محیطی و بصری منطقه می باشد.
شعار این مجموعه در ایجاد کمپ پیشرفته فریدون تخت، عدم استفاده از حتی یک کاسه سیمان است!

افتتاح اکو کمپ کوهستانی شمالی دماوند5

موسسین مجتمع اکو کمپ کوهستانی شمالی دماوند اعتقاد دارند احداث این مرکز با استاندارد های مد نظر، زمینه ساز موضوعاتی خواهد شد که ارزش به سزایی خواهند داشت:
1. معرفی قله دماوند به ویژه صعود از مسیرهای جذاب جبهه شمالی و شمال شرقی با امکانات و استاندارد های جهانی به گردشگران خارجی و داخلی.
2. جلوگیری از یکی از عوامل تخریب محیط زیست دماوند (که ناشی از تمرکز 90 درصدی صعود ها تنها از یک جبهه جنوبی می باشد) همچنین آموزش های مرتبط با حفظ محیط زیست به گردشگران .
3. حفظ بافت بومی روستاهای اطراف دماوند و معرفی آن ها به گردشگران خارجی و داخلی.
4. رونق اقتصادی جامعه محلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم

برای تجربه اقامت در اکو کمپ کوهستانی شمالی دماوند میتوانید با اسپیلت البرز همراه شوید

شرکت خدمات مسافرتی و طبیعت گردیاسپیلت البرز

info@spilet.com
www.spilet.com
تهران، خ کارگر شمالی، بین نصرت و بلوار کشاورز،
پلاک 1166، طبقه اول، واحد 101 و 102
تلفن : 80 2690 66 9821+
نمابر : 66581104

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

شرکت خدمات مسافرتی و طبیعت‏گردی اسپیلت البرز

بیشتر بخوانید

فعالیت های کمپ لاکپشت دریایی در کارولینای شمالی

سعید حسنی ، پنج شنبه 25 مرداد 1397

تفریح در کمپ لاکپشت دریایی نوعی تفریح در کمپی تابستانه است که در زمینه زیست شناسی دریا فعالیت می کند و در ویلمینگتن کارولینای شمالی قرار دارد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :