بهترین سفر را با برترین تور تجربه کنید

برترین تور سه شنبه 17 شهریور 1394

اگر قصد دارید به مسافرت بروید و درگیر پیدا کردن یک تور و آژانس مطمئن برای سفر های تابستانه خود می گردید و همچنین اگر می خواهید پیشنهادات متفاوتی را دریافت کنید و برترین پیشنهاد را انتخاب نمایید ، سایت آژانس مسافرتی برترین تور ( www.bartarintour.com ) پیشنهاد مناسبی است چرا که در این سایت برترین های تور هاو آژانس های مسافرتی یکجا کنار هم جمع شده اند و شما می توانید با خیال راحت و آسوده به سفر بروید.

خرید تور های مسافرتی از معتبر ترین آژانس های مسافرتی

در آژانس مسافرتی برترین تور شما به صورت آنلاین تور های مختلفی را با قیمت های متفاوت بررسی می کنید. برترین تور امکان جستجو در تورهای داخلی و تورهای خارجی را به صورت تورهای عادی یا لحظه آخری و یا پیش فروش فراهم می کند. همچنین شما می توانید خدمات ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.

معرفی برترین آژانس های مسافرتی

سایت برترین تور با درنظر گرفتن معیار های خاص گردشگری و همچنین با نظر سنجی های مداوم توسط مردم به صورت هفتگی برترین آژانس هفته را معرفی می کند تا از این طریق باعث بوجود آمدن رقابت سالم بین آژانس های مسافرتی برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین عزیز شود.همچنین معرفی برترین ایرلاین هفته از خدمات وب سایت برترین تور می باشد.

نگران پرشدن تور های مسافرتی نباشید

بارها اتفاق افتاده در سایت های تبلیغاتی با قیمت پایین یک تور مواجه می شوید وپس از آنکه به قصد خرید آن تور به آژانس مربوطه تماس میگیرید با واژه های از قبیل تور پرشده ، تور همین الان پر شد و یا با تغییر تاریخ مواجه می شوید که تمامی اینها نشانه تبلیغات واهی برای جذب مخاطب می باشد که از نظر برترین تور این رفتار غیر قابل توجیه است و از آنجا که وب سایت برترین تور محل معرفی برترین های تور و آژانس های مسافرتی می باشد امکان بوجود آمدن چنین رفتاری وجود ندارد .

برنده تور کیش شوید

برترین تور هر ماه برای کسانی که از سایت دیدن کنن و در خبرنامه برترین تور عضو شوند به قید قرعه بلیط رفت و برگشت به جزیره کیش به همراه اقامت رایگان جایزه می دهد.

باشگاه مشتریان و تخفیفات تا 80 درصد ارزش تور

اگر شما عضو باشگاه مشتریان برترین تور باشید و از آژانس های مسافرتی عضو برترین تور خدمات مسافرتی خود را دریافت نمایید می توانید با توجه به قوانین و مقررات باشگاه تا 80% تخفیف بهرمند شوید. حتما یادتون نرود از آژانس های عضو برترین تور کارت تخفیف خود را دریافت کنید.

حمایت از مسافران و حذف آژانس های متخلف

برترین تور تنها یک سایت نمایش تبلیغات نیست . برترین تور با هدف تسهیل ارئه خدمات برتر به گردشگران و حمایت از آنها فعالیت خود را شروع کرده و ادامه می دهد . اگر برترین تور گزارش هایی مبنی بر تخلف یکی از آژانس های عضو دریافت کند پس از بررسی توسط تیم کارشناسی خود و احراز تخلف ، بی درنگ و بدون معطلی آژانس متخلف را برای همیشه حذف می کند و به نحوه مقتضی از مسافران عزیز حمایت به عمل می آورد.
سیاست سایت برترین تور معرفی آژانس ها و تورهای برتر می باشد.

اطلاع رسانی به موقع

برترین تور دارای بانک ایمیل و موبایل فعال بیش از 40.000 هزار مسافر می باشد که هر روز بر تعداد این بانک اضافه می شود. یکی دیگر از اهداف برترین تور اطلاع رسانی از آخرین بلیط و تور های مسافرتی می باشد که به صورت دقیق توسط تیم فنی برترین تور اطلاع رسانی می گردد

تیم کارشناسی و پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی و کارشناسی برترین تور به صورت 24 ساعت آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد و اگر هم در هر ساعت شبانه روز نیاز به همفکری در مورد نحوه سفرو مسافرت خود دارید کافیست با تیم کارشناسی در ارتباط باشند.

بهترین سفر را با برترین تور تجربه کنید

www.bartarintour.com
ایمیل : info@bartarintour.com
تلفن : 44042478-021 44042487-021

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تور کیش را با انتخاب برترین هتل های کیش جذاب تجربه کنید

پرشین هتل ، یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

کیش، جزیره ای نام آشنا که هر ایرانی حداقل یک بار تور کیش را تهیه کرده است، اما به راستی بهترین هتل کیش را انتخاب کرده اید؟

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 31 مرداد 1394

    ما تا سر کوچمون پیاده میریم چه برسه به سفر.