هنرستان هوانوردی آسمان | آرزویی در سر دارم ...

هنرستان دخترانه هوانوردی آسمان شنبه 17 مرداد 1394

خلبان شدن و پرواز توی آسمونا، همیشه آرزوی خیلی ها مخصوصا پسر بچه ها بوده اما شاید برخلاف تصور خیلی از آدم ها، دختری هم این آرزو رو در سر داشته، آرزویی که در گذشته برآورده شدنش رویایی بیش نبود اما امروز با افتتاح شدن مدرسه هوانوردی که آرزوی دیروز دختری بود و با تلاش تونست این آروز رو برای دخترهای دیگه تحقق ببخشه، دیگه رویا نیست.
"هنرستان هوانوردی آسمان" اولین مدرسه هوانوردی دخترانه ست که در سال 1383 با مدیریت خانم معصومه حیدری فر و با کمک مرکز آموزش فنون و خدمات هوایی کشور و دفتر کارشناسی کار و دانش وزرات آموزش و پرورش و مدارس غیر دولتی این وزارتخانه راه اندازی شد.
این مجموعه به عنوان پیشرو در آموزش هوانوردی به علاقمندان دختر، تا امروز هفت دوره فارغ التحصیل داشته که صد در صد اونا توی دانشگاه پذیرفته شدن و رشته های خلبانی، مهمانداری، هتلداری، مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما و اویونیک هواپیما، تا مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دادن و بعضی در رشته های مرتبط جذب بازار کار هم شدن.
"هنرستان هوانوردی آسمان" برای آموزش عملی رشته های هواپیمایی امکاناتی مثل کارگاه عمومی، هواپیمای مدل، الکتریک، ساختمان سیستم هواپیما، موتور، آلات دقیق و کارگاه شیت متال و شبیه ساز پرواز رو در اختیار دانش آموزان قرار میده.
درباره مهارت شغلی فارغ التحصیلان رشته هواپیمایی باید گفت که فارغ التحصیلان علاوه بر قابلیت کار در ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی، می تونن در کارگاه های فنی و بخش خصوصی ادامه کار بدن. در واقع این دانش آموزان با پروازهای سبک مثل گلایدر و کایت آشنا میشن و می تونن بعد از گذروندن دوره های کوتاه مدت آموزش خدمات فرودگاهی و فروش بلیت در کلیه آژانس های هواپیمایی کشور مشغول به کار بشن. درضمن بعد از اخذ مجوز از هواپیمایی کشوری می تونن شخصا آژانس هواپیمایی تاسیس کنن.

هنرستان هوانوردی آسمان1

هنرستان هوانوردی آسمان2

هنرستان هوانوردی آسمان3
هنرستان هوانوردی آسمان4

هنرستان هوانوردی آسمان

برای کسب اطلاعات بیشتر می تونین به سایت www.aseman.sch.ir مراجعه کنین.
آدرس: خیابان مطهری، نرسیده به امیر اتابک، پلاک 151
تلفن: 9- 88742408

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

هنرستان دخترانه هوانوردی آسمان

بیشتر بخوانید

کاروانسرای قصر بهرام گرمسار محل آشتی زمین و آسمان شبها است

گلاره یوسف پور ، دوشنبه 10 مهر 1402

براساس آخرین خبرهای واصله، کاروانسرای قصر بهرام گرمسار محل آشتی زمین و آسمان شبها است.

نظرت چیه
13 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 11 تیر 1401

    با عرض سلام وخسته نباشید لطفا برای علاقه مندان هنرستان هوانوردی ویژه دختران در تبریز افتتاح کنید ترک و فارس بودن رو کنار بگذارید همه ما ایرانی هستیم چرا باید دختران ترک از امکانات محروم باشن برای چندین بار درخواست میکنم🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • 25 خرداد 1401

    با عرض سلام وخسته نباشید چرا تبریز هنرستان خلبانی دخترانه نداره در حالی که علاقه مند خیلی زیاد داره لطفا شعبه در تبریز بذارین سپاسگذارم

    • 21 دی 1399

    من عاشق اینمکه خلبان بشم (دخترم) خانوادم هم با این موضوع مشکلی ندارند ولی اصفهان هنرستان هوانوردی نداریم چیکار کنم حالا؟ تروخدا راهنماییم کنید مهمه برام😭😭😭😭😭😭😭

    • 31 مرداد 1394

    بیا خودوم ببرمت هوا خوری.

    • 31 مرداد 1394

    دیکته: 1-برین بالا درسته دلبندم نه برین بلا 2-ارابه ها صحیح است جانم نه ارباه ها

    • 31 مرداد 1394

    برین بلا وکیف کنید.

    • 30 مرداد 1394

    خوش بحال دانش آموزاش

    • 28 مرداد 1394

    در تیتر نوشته شده هوانبردی واقعاکه بی سوادی

    • 28 مرداد 1394

    واقعا، عالی

    • 25 مرداد 1394

    به نظرم سوار شدن براین ارباه های مرگ نوعی حماقت است تا شجاعت